Loading...
nl

A song for a Broken Heart - A Static Lullaby

Richie Richard
Richie Richard feb 6 '11
Oke, dit wordt vast niet gewaardeerd door de meeste, maar alsnog het is een creative uiting. Dit is namelijk een screamo cover. Hiervoor moet je technieken beheersen om bepaalde tonen te kunnen creeeren waardoor er soort van een melodie en gevoel is te horen in je scream. Ook moet je het zo kunnen doen, zonder dat je je stem kwijt raakt. Dus het is een hele klus om het te kunnen.

Dit is de eerste keer dat ik het echt probeer en dus ook mijn eerste cover. Vandaar dat het op prive staat en niet in te sluiten is.
link:
http://www.youtube.com/watch?v=X59K3tmFZjE
Delen:
admin
admin feb 7 '11
knap gedaan hoor :-)
is niet echt mijn muziek meer,
maar krijg wel weer flashbacks naar mijn eigen
"gothic" periode ! (weet niet of dit ook onder de
"gothic" valt, volg het niet meer zo )
groetjes
admin
admin feb 7 '11
Heavy stuff Richie!! Ondanks dat het ook niet mijn ding is, is de techniek naar mijn idee erg goed !!!
Richie Richard
Richie Richard feb 8 '11
Dank je smile. Ik ben nu constant aan het oefenen om beter te worden. Wordt een beetje zwaar voor mijn stem nu. (Begint pijn te doen)
Ik moet zeggen dat het gezang er tussen door, dat ik even zomaar deed, ook niet slecht ging.
admin
admin feb 8 '11
Heb je gelijk in!! Yw smile
Orakelkaarten
Orakelkaarten feb 9 '11
Goed gedaan Richie!
Richie Richard
Richie Richard feb 11 '11
Dankje smile
Ik ben nu nog steeds dit nummer aan het oefenen. En ik word echt aanzienlijk beter.
admin
admin feb 11 '11
smile

Wat kunnen we de komende keer van je verwachten Richie?!!
Richie Richard
Richie Richard feb 15 '11
Weet ik nog niet ^^. Ik heb het druk druk druk, dus ik hoop dat ik ergens nog een gaatje kan vinden

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki