Loading...
nl

Engelen op aarde - Doreen Virtue

BezieldEngelmens
BezieldEngelmens feb 3 '11
Kennen jullie het boek 'Engelen op aarde'van Doreen Virtue? Zij schrijft naar mijn idee ook over engelmensen, welke soorten er zijn, waar je vandaan komt enz. Ik vond het zeer verhelderend, maar nu vooral in combinatie met de kennnis over engelmensen!

In Engelen op aarde geeft Doreen Virtue buitengewoon praktische inzichten om de engel in jezelf te herkennen. Tijdens het geven van consulten en cursussen heeft zij ontdekt dat er diverse soorten geïncarneerde engelen en wijzen bestaan die de taak op zich hebben genomen de mensheid te dienen in deze belangrijke periode van haar geschiedenis.




Recensie(s)
NBD|Biblion recensie
Deze in de Verenigde Staten onder andere door haar gastoptredens in de Oprah Winfrey Show bekende veelpubliciste van boeken en orakelspelen over vooral engelen ('Gesprekken met engelen', 'Healing met engelen'* etc.), maar ook over kristalkinderen, magische zeemeerminnen en dolfijnen breidt in dit handzaam boekje de informatie uit naar het fenomeen 'aarde-engelen' dat ze naar voren bracht in haar boek 'Earth angels'. Ze behandelt in verschillende hoofdstukken uitgebreider de domeinen waarin aarde-engelen kunnen worden onderverdeeld, te weten geincarneerde engelen, geincarneerde elementwezens, sterrenmensen en de wijzen (gereincarneerde tovenaressen, hogepriesteressen, tovenaars, magiers, sjamanen en heksen) en gemengde domeinen en hybriden zoals mystieke engelen, paladijnen, leprechauns en zeemeermensen. Ze beschrijft daarbij de persoonlijkheid, gedrag en fysieke kenmerken van de verschillende aarde-engelen en adviezen (bijvoorbeeld 'hoe ga ik met regels om?' bij gereincarneerde elementwezens) en suggesties aan de lezer, inclusief degene die denkt in meer domeinen thuis te horen. Met leessuggesties.
Delen:
admin
admin feb 3 '11
bedankt voor het delen Bezield Engelmens, ik ga eens kijken of ik dit op mijn pad krijg.
Ariel
Ariel feb 17 '11
oh ik had deze topic nog niet gelezen ,maar het is een heel mooi boek.
Er hebben nog 2 anderen die ik ken dit gelezen en het spreekt je aan of niet.
Ik vond het erg interessant.
Ariel
Ariel feb 17 '11
oh het is er ook in e-book
voor de liefhebbers
Natalie1986
Natalie1986 feb 18 '11
Ik heb m thuis zeer mooi boek in 1 keer gelezen
metatron
metatron feb 18 '11
Doreen geeft ook wekelijks engelenkaarten readings op youtube.
Dus voor de liefhebber...
karda
karda feb 18 '11
Leuk ga er naar kijken dank je voor het delen

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki