Loading...
nl

wat heeft het te betekenen

fransje
fransje okt 4 '04
Lieve allemaal,

Ik had een vraagje over wat mij is gebeurd
Ik lag in bed te slapen en ineens werd ik heel licht in mijn hoofd en mijn oren begonnen te suisen,net of ik weggezogen werd ik kon mij niet meer bewegen verstijfd ik kon niet meer praten,want ik wou mijn man wakker maken om mij te helpen,later ging het over,ik dacht gelukkig,dus ik ging weer slapen en het gebeurde mij weer ik was heel bang en eng ben ik uit mijn eigen lichaam getreden of was het een ander betekenis wie wil mij dat uitleggen liefs fransje
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 9 '04
Het kan goed een droom zijn geweest. Ben je soms onderbewust bang dat je de controle verliest, of staat je iets spannends te wachten in het leven? Ik heb namelijk nog nooit gehoord van een spontane uittreding, maar goed ik hoor ook niet alles.
morgan
morgan nov 16 '04
Hoi Fransje,waar jij het over hebt,heb ik ook mee gemaakt. alleen op een iets andere manier ik lag dus ook te slapen.en plotseling werd ik wakker omdat er iets op me lag ik was verstijfd kon me niet bewegen met geen mogelijk heid schreeuwen.ik gaf al me kracht als het maar weg ging. ik weet nog dat het toen tien voor drie s nachts was ik keek op de klok en ging twijfelen of ik het gedroomd had maar toen gebeurde het weer ik had me licht aan staan en weer het zelfde zag ook niks terwijl ik me ogen open had was het zwart voor mijn ogen. daar na is het mij niet meer over komen . toen kreeg ik een nieuwe vriend en hem over kwam het ook precies het zelfde als wat mij was gebeurd.alleen zag hij een gezicht hij is doodsbang .ik mag er niet over praten met hem ik zie gelijk de angst terug komen bij hem.als iemand weet wat dit betekend hoor ik het graag of als iemand het zelfde heeft mee gemaakt.
Daphne
Daphne nov 24 '04
 Quote:
Origineel van morgan:
Hoi Fransje,waar jij het over hebt,heb ik ook mee gemaakt. alleen op een iets andere manier ik lag dus ook te slapen.en plotseling werd ik wakker omdat er iets op me lag ik was verstijfd kon me niet bewegen met geen mogelijk heid schreeuwen.ik gaf al me kracht als het maar weg ging. ik weet nog dat het toen tien voor drie s nachts was ik keek op de klok en ging twijfelen of ik het gedroomd had maar toen gebeurde het weer ik had me licht aan staan en weer het zelfde zag ook niks terwijl ik me ogen open had was het zwart voor mijn ogen. daar na is het mij niet meer over komen . toen kreeg ik een nieuwe vriend en hem over kwam het ook precies het zelfde als wat mij was gebeurd.alleen zag hij een gezicht hij is doodsbang .ik mag er niet over praten met hem ik zie gelijk de angst terug komen bij hem.als iemand weet wat dit betekend hoor ik het graag of als iemand het zelfde heeft mee gemaakt.
Hee Morgan! Ik had een tijdje geleden precies hetzelfde, maar ik dacht eerder aan een lucide droom. Ben er eigenlijk nog steeds niet achter wat het was. Het voelde bij mij zo ontzettend echt, dat ik vrijwel meteen dacht dat iemand bij me had ingebroken om mij wat aan te doen. Ik sliep op mijn buik en voelde een man op mijn rug liggen, ik voelde het volle gewicht, voelde en hoorde zijn adem in mijn nek. Ik dacht dat ik wakker was, maar kon niet schreeuwen. En ik kreeg hem ook niet van me af geschud, omdat hij zo zwaar was. Ik had mijn ogen open (waarschijnlijk droomde ik alleen maar dat ze open waren) en op een gegeven moment schrok ik wakker. Ik voelde me nog doodsbang. Daarna is dit gelukkig nooit meer gebeurd. Wel nog een aantal andere voorvallen, waarbij ik dacht wakker te zijn, terwijl dit niet zo was. Volgens mij is dit een lucide droom, maar ik kan me vergissen....

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki