Loading...
nl

Renee maas Tarot boek.

admin
admin feb 1 '11
Hallo,

Ik heb vandaag het boek van Renee Maas gekocht, met de tarot kaarten van Arthur Waite en Pamela Smith.
Alleen snap ik er weinig van, ik zie niet de betekenis van alle kaarten in dat. Hoe weet ik nou wat de precieze betekenis van een kaart is?
Delen:
Raida
Raida feb 1 '11
In het begin kan je spieken in het boekje maar na verloop van tijd zal je zien dat sommige kaarten echt een bepaalde persoonlijke betekenis zullen krijgen, véél oefenen is de boodschap en mss een tarotcursus volgen als je daar echt in geinteresseerd bent?
Raida
Raida feb 1 '11
Ik werk zelf het liefst met Lenormand kaarten, omdat ik die makkelijker werken vind,maar dat is puur persoonlijk, gewoon in verdiepen meid, als je iets graag wil dan komt dat vanzelf wel...
admin
admin feb 1 '11
hi dankje, ja misschien komt het van zelf wel. ik las in een andere topic een boek aanrader dus die zal ik ook nog lezen.

als je trouwens eens jouw kaarten voor me wilt leggen zou ik het leuk vinden, ik ben benieuwd naar de lenormard kaarten.

liefs.
L'arbre de vie
L'arbre de vie feb 1 '11
Osho Zen Tarot is echt een aanrader. Mooie en duidelijke plaatsjes en een heldere uitleg;)
Misschien voor jou een overweging waard?
Orakelkaarten
Orakelkaarten feb 6 '11
ja dat kun je volgens mij niet zo zeggen, het is een combinatie van de kaart lezen (begrijpen wat de kaart betekent) en intuitie.
Maar misschien is het wel heel erg leuk om een cursus te volgen, zodat je goed leert wat de kaarten betekenen en ook de opbouw van een deck kaarten enz enz.
En anders gewoon veel oefenen en kaarten leggen voor jezelf maar ook voor anderen (misschien is dat zelfs wel beter om het te leren)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki