Loading...
nl

Reis met collega naar zielenland

Raida
Raida feb 1 '11
Mijn collega vroeg me al een tijdje of hij eens niet mocht langskomen, hij wou namelijk graag contact met zijn opa (vava) omdat hij wat persoonlijke problemen heeft en hij er niet schijnt uit te geraken, hij heeft in de tijd het huis van zijn opa overgekocht, helemaal gerenoveerd, maar met de buren gaat het meer dan mis, de zoon zet constant de muziek van zijn auto loeihard, heel het dorp schijnt bang te zijn voor die jongen, en zelfs de politie doet nooit iets, uit angst...
En zo zijn er nog wel dingen die daar gebeuren die hen het leven bijzonder zuur maken, en mits er een 2de kind op komst is binnen enkele maanden, is de stress voor zijn vrouw slecht aan het worden, mits ze nu al vaak last heeft van harde buiken..

Dus ik laat hem naar mij thuis komen, om de één of andere reden voel ik dat het een speciale reis gaat zijn want ben er zelf nerveuzer als anders voor...

We gaan aan tafel zitten, en eerst doen we samen wat relaxatieoefeningen, eens hij rustig is, laat ik hem in een denkbeeldige lift stappen, en als we bij -5 zijn is hij helemaal ontspannen, we stappen uit en ik vraag om te kijken wat hij ziet of voelt, hij zegt dat hij aan de rand van een bos staat, veel sparren, en het weer is niet optimaal, donkere wolken,frisse wind maar in de verte ziet hij de zon schijnen, ik zeg daar gaan we dan naartoe, die donkere wolken creeer je immers zelf.
We wandelen het donkere gedeelte voorbij en bij het licht aangekomen staan we in een mooi landschap, weilanden ziet hij en in de verte rechts een groot meer, dan nog een waterval, goed we zijn in zielenland...
Dan komt er iemand bij ons, een man, mijn collega ziet hem als een schim, zonder gezicht maar wel met licht rondom, dan ziet hij een paard, een eenhoorn zeg ik hem, en voor hij het wel een goed beseft zit hij erop en vliegen we...
Eventjes gevlogen te hebben, komen we bij de oprijlaan van een kasteel, we stappen af, maar als ik vraag om richting kasteel te wandelen, wordt het weer allemaal donker voor hem, de eenhoorns zijn zwart geworden en alles rondom hem lijkt weer slecht en donker uit te stralen.
Hij zegt dat hij alles een beetje in getekende stijl ziet, hij ziet het allemaal als een strip, en veel dingen komen zijn richting uit, ik zeg hem dat dat zijn angsten en frustraties zijn, en ik leer hem te knippen met zijn vingers, en bij elke knip hij doet verdwijnt er iets, en knipt hij met zijn vingers de eenhoorns ook terug wit..
We zijn het kasteel binnen, ik zeg hem wat er zoal rondom ons is want hij lijkt even niet veel te zien, dan ziet hij het raam ook, ik vraag hem om er naartoe te wandelen en het raam eens flink open te zetten, hij doet dat direct maar voor hem lijkt er achter elke raam nog een raam te zitten en zo blijft het maar duren. Maar hij probeert het zelf te stoppen en dan ziet hij hoe mooi het buiten is en voelt het briesje door zijn haren gaan...
Dan vraagt hij of zijn Vava kan komen en wel meteen zie ik de poort van het kasteel open gaan en komt er een man op ons af, mijn collega ziet hem als 80jarige maar wel met een gezonde gloed, hij knuffelt hem en hij wil graag met hem praten, ik zegt dat hij moet proberen om eerst met makkelijke dingen moet beginnen, dan kunnen we eerst kijken hoe vava een antwoord zal geven, via gevoel, gehoor of zien..
Mijn collega krijgt geen antwoord, dus ik stel voor dat hij de vragen stelt en dat ik vava zijn lippen zal lezen en het dan vervolgens zal doorgeven.
Hij begint met Hoi vava
Waarop hij antwoord; Welkom Eric in zielenland.
Dan voel ik vava in mij komen en even schrik ik want ik voel dat hij via mijn mond wil praten en ik had dit eigenlijk nog niet echt gedaan, en zeker niet bij een vreemde, ik lijk diep weg te zakken en voel mezelf nog maar amper op mijn stoel zitten en terwijl ik gewoon recht zit en ik Eric zijn handen vast heb lijkt het of ik daar zit met mijn armen gespreid.
En zo doen Eric en zijn vava een heel gesprek en geeft hij hem raad en daad bij wat hij wil weten...
Hij verteld hem zelfs dat hij een 2de dochter zal krijgen, en mits ze dit nog niet wisten, ben ikzelf ook benieuwd...
Na lang gechanneld te hebben gaat hij er weer uit en is onze reis afgelopen.
Ik weet niet meer de details van de channeling, ik leek het wel te horen maar weet het enkel nog in flarden, hij moet voor zichzelf een keuze maken daar blijven wonen of verhuizen en als hij die keuze maakt dan moet hij wensen dat hij geholpen wordt en wensen hoe hij het zou willen en dan zal Vava samen met andere engelen hem bijstaan en zijn leven een goede wending geven...
Delen:
Marenubium
Marenubium feb 2 '11
Oe, lijkt me wel wat heftig, Raida?
Maar hopelijk is je collega een beetje op weg geholpen winkMooi ook, dat het zo kan laugh
Dankzij jou!
*doet knuffel geven*
Raida
Raida feb 3 '11
hoe bedoel je heftig, channelen is gewoon mijn ding dus eigenlijk moest ik niet schrikken, het was eerder spannend winklaugh


Ja hij is goed aan het nadenken over welke beslissing hij moet nemen, hij weet het al wel maar hij moet enkel samen met zijn vrouw de knoop nog doorhakken... wink


En knuffel is gearriveerd, dankje!!!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki