Loading...
nl

mijn creatieve/intuitieve uitingen

Sundance
Sundance jan 31 '11
Hier zal ik wat creatieve/intuitieve uitingen plaatsen van een van mijn passie,s.
Wat hieronder volgt, moet nog twee weken drogen, wordt nog gebakken en gaat nog in de verf.
Altijd weer spannend hoe ze er uiteindelijk uit komen te zien laugh.
Maar bovenal vindt ik het werken zelf, met klei heerlijk en als daaruit ook nog iets moois ontstaat, zie ik dat als een liefdevol kado (en spring dan stiekum een gaatje in de lucht laugh).







Delen:
Mimosa
Mimosa jan 31 '11
Hoi Sundance,

Wat ontzettend mooi. Ik kan duidelijk zien dat dit een passie van je is. Echt schitterend. Kan alleen nog maar mooier worden. smile
Sundance
Sundance jan 31 '11
Dankje! Ja het is een van mijn grotere passie,s. een die ik verder ga uitbreidden dan 'alleen' het maken. smile
admin
admin jan 31 '11
Hoi Sundance,

Vind het ook erg mooi gemaakt! Heb je "al" een eigen atelier, ik zou zeker, als je dat wilt, iets doen met verkoop. Op Terschelling is ook een atelier, waar deze beelden zeker populair zouden zijn, dus ergens anders zou dat ook zeker moeten gaan lopen !

Succes !
Bart
Tinne
Tinne jan 31 '11
Oh wat mooi, heel orgineel!
Sundance
Sundance jan 31 '11
Dankje Bart en Tinne!
Nu is de keuken nog mijn Atelier en staan de beelden verdeeld over het huis, hahaha...
Dat zijn ook inderdaad een van mijn 'doelstellingen'. een Atelier (in de nog schuur wink) een website ook. voor een deel heb ik het al uitgewerkt, ook in mijn gedachten. heb in de aanslag ook notitieblokje bij de hand. laugh
admin
admin jan 31 '11
Dan moet het goed komen neem ik zo aan smileSucces nogmaals !!
Lin
Lin jan 31 '11
ben benieuwd hoe ze eruit zien als je ze in de verf hebt staan. erg leuke beeldjes.

Liefs Lin
Sundance
Sundance jan 31 '11
dankje Lin en Bart!
De beeldjes zijn vanavond richting droogruimte en oven gegaan. smile
Sundance
Sundance feb 5 '11
dit is een proefje met handen maken. nog nooit gedaan.
het is een beeldje van ong. 10/15 cm hoog, een proef. hij is gelukt en ik ga zo,n ongevere beeld (maar dan met echt kristalzwaar op nieuw creeren.
Arthur en zijn Kristallijnenzwaard smile




Sundance
Sundance feb 5 '11
bij de tweede even jullie hoofd draaien zie ik net hahaha laugh
Sundance
Sundance feb 5 '11




de AdelaarsVrouw
Beschermengel
Beschermengel feb 6 '11

Ooh wat mooi zeg!... wat een hoop kunstenaars zijn er hier smile...echt heel mooi gedaan Sundance smile
Sundance
Sundance feb 6 '11
Dankjewel BeschermEngel!!

en deze is van vandaag. en dan kan ik morgen weer beeldjes van deze week meenemen om ze te laten branden. smile

Orakelkaarten
Orakelkaarten feb 6 '11
Zo wat prachtig mooi zeg! Die adelaarsvrouw...wauw!
Sundance
Sundance feb 6 '11
Dankje!
Als ze gebrandt en evenueel geverfd zijn, gaan ze in de verkoop winklaugh
amethist
amethist feb 8 '11
wat mooi, ik vind ze er liefelijk uitzien, er gaat iets liefs vanuit.


Liefs Amethist
Sundance
Sundance feb 8 '11
natuur is ook om van te houden... zo lief!
Dankjewel Amethist!!
Sundance
Sundance feb 24 '11
weer wat beelden verder (de anderen zijn nu gebrandt maar nog niet geverfd). ook deze (nog niet gebrandt);
Orakelkaarten
Orakelkaarten feb 24 '11
Te laten branden? Hoe gaat dat dan.....

Ina
Pagina's: 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki