Loading...
nl

een bizare droom

blue eye witch
blue eye witch aug 3 '06
ik heb een raare bizare droom gehad en dat heb ik al heel lang over geesten en engelen en goden die me mee willen nemen en daar is deze een van ik ben erg benieuwd naar jullie reactie's

Ik heb een rare vage droom gehad.
Ik liep ergens en ik zag dat de mensen vermoord werden door bepaalde wezens.
En ik probeer te vluchten en mensen te waarschuwen maar dat lukte niet echt.
Ik was in een gebouw een flat volgens mij en was met een vriend van me maar ik durfde niet naar binnenin zijn appartement, omdat ik wist dat ze daar binnen zaten en ik probeerde hem over te halen maar dat lukte niet en hij bleef en ik ben weg gegaan en was ergens anders naar binnen geglipt en was een bekende persoon een man en ik vroeg huilend help me en hij dé niks toen ben ik weer weg gegaan.
Ik kwam buiten en er stonden allemaal mensen en die keken naar boven, er was in de lucht een golf van water. En er waren twee mannen en een van hem gaf me een vertrouwd gevoel en die zei je hebt een keuze je gaat mee met mij en dan zal er niks gebeuren dan zullen ze blijven leven en als ik zou blijven dan zou iedereen sterven dus ik pakte hem beet en hij mij en we vlogen weg, en ik zei tegen iemand van zeg tegen me moeder dat ik van haar hou. En we waren weg en ik huilde ik wilde liever blijven maar ik wilde ook niet dat de andere gingen sterven maar we kwamen aan in een ander soort wereld met mensen en andere soorten wezens en het was niet veilig om alleen rond te lopen
Maar ze waren in discussie over mij hoe ik hier zou over leven de enige oplossing was dat ik moest sterven en ze waren met pinnen bezig in mijn hand en mijn voeten net als bij Jezus maar dat lukte niet want ik vocht er tegen en ik liep weg maar ik kon geen kant op ik was gevangen en op een een of andere manier was ik dood en was een van hun en had een nieuwe familie.

bedank voor het lezen
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 14 '06
Ik vind dit een hele nare droom. Als ik het lees krijg ik het gevoel van aliens over mij heen. Heb jij zelf soms weleen het gevoel alsof je niet van deze planeet komt? Dat je geen "mens" bent?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki