Loading...
nl

Witte en zwarte hondjes

JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 19 '06
Weer een droom gehad vannacht. Best apart weer.

Het was donker en ik liep terug naar huis met 2 kleine hondjes. Een witte en een zwarte aan een lijn. Ik zat zelf op een soort skateboard en werd voortgetrokken door deze hondjes. De hondjes wilden niet echt netjes mij voorttrekken en liepen steeds door elkaar.

Ze trokken mij een huis binnen, en ineens was het overdag in dat huis. In dat huis stond Nancy samen met een ander meisje met donker haar (ken ik niet). Ze waren daar het huis aan het schilderen.

Het huis was van dat donkere meisje, en Nancy ging daar ook in wonen. Nancy haar vriend was in de keuken op de achtergrond aanwezig.

Ik vroeg aan Nancy welke kleur ze het gingen verfen. Toen vroeg ze aan haar vriend welke kleur het mocht en toen antwoordde ze "Van dat gladde wit".
Delen:
Charlie
Charlie jul 19 '06
hoi nims, ik denk dat de hondjes zwart en wit waren en dat ze daarom door elkaar liepen. zwart en wit liepen door elkaar, snap je. Ik denk dat het in eens overdag werd omdat je uit het zwart (donker) in het wit ( licht) terecht kwam. dat is mss ook waarom nancy (wie is dat eigenlijk??) zei dat ze het wit gingen verven. Om dat er dus een stijgende positieve lijn in zit. Hoop het een beetje goed uit te hebben gelegd hoe ik dat zie. gr. carolyn
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 19 '06
Ja dat was me ook opgevallen die tegenstellingen. Zwart wit, licht donker, nancy is licht, donker meisje bij haar. Ik begrijp dus wel wat je bedoeld.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki