Loading...
nl

Pijltje plaatje

Orakelkaarten
Orakelkaarten jan 26 '11
Hallo,

Hoe kan ik veranderen dat mijn pijltje steeds alles vergroot waar ik op ga staan? Of kan dat niet anders?

Ina
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 26 '11
Welke versie van windows heb je? En doet hij dat in alles op je scherm? Ik denk namelijk dat het niets met de site te maken heeft, maar een instelling op je computer.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 26 '11
Als je windows 7 hebt, dan heb je waarschijnlijk het vergrootglas op lens staan. Om dit te controleren druk op je startknop op je toetsenboard (tussen de ctrl en de alt in) en druk dan tegelijk op de ESC toets.

Dus START+ESC

Als het inderdaad de zoom functie is, dan zal het verdwijnen.
Marenubium
Marenubium jan 26 '11
Hier kan ook bedoeld worden, dat als je met je cursor op een topic staat, dat er dan een venstertje ontstaat met de eerste regels van het topic (topic preview). Bij fotolezen o.a. verschijnt dan ook de gehele foto die in het topic geplaatst is.
Als je dit niet weet, dan kan het behoorlijk irritant zijn smileTenminste, dat was mijn eigen en eerste ervaring met dit forum. Toen ik het eenmaal doorhad, plaatste ik mijn cursor gewoon niet meer op een topic. Vooral bij een fotolees-topic kan het vervelend zijn als je niet zo'n snelle pc hebt (opbouw plaatje enzo).
Misschien is dit in te stellen in de gebruikers-voorkeuren?
Orakelkaarten
Orakelkaarten jan 26 '11
Marenubium dat bedoel ik! Ik gebruik Google chrome en geen windows 7 maar vista.

Ik vraag me af of ik dit inderdaad anders kan instellen.

Groetjes, Ina.
Marenubium
Marenubium jan 30 '11
vraag ik me ook af laugh

even schopje omhoog.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 30 '11
Nope, dat kan je niet instellen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki