Loading...
nl

Ontmoeten van Undrill

Emuca
Emuca jan 24 '11
Al een tijdje dacht ik eraan om de spirits te vragen mijn zielenouders te mogen ontmoeten, om zo meer over mezelf en mijn afkomst te mogen weten.

Eindelijk was het dan zover... Jorine, Diana en ik waren een beetje nerveus aan het wachten in het kasteel.. toen er plots iemand aanklopte! Jorine opende de deur en daar stond een onbekende ziel met een kap over zijn hoofd. Zijn energie voelde ok, dus lieten we hem binnen. Toen hij zijn kap afzette, zagen we een mannelijk figuur met zeer duidelijke overeenkomsten met het uiterlijk van mijn ziel. Zelfde wit/blauwe energie.. zelfde ogen. We keken elkaar aan en af en toe flitste de schaduwkant omhoog.. dat was niet slecht... toonde juist ons verband. Ja, dit was mijn zielpapa. Een druideachtige meneer met een keltische verschijning die oorspronkelijk uit Ierland komt. Vandaar mijn drang naar Ierland, denk ik zo.

Meer verhalen over Undrill komen nog, ik heb nu niet zo veel zin meer om te typen. smile
Delen:
Sundance
Sundance mrt 13 '11
heb je hier nog meer over?
Emuca
Emuca mrt 13 '11
Ja nog genoeg.. smileZal er snel meer over typen maar zit nu met zware hoofdpijn.

Misschien weet je een vraag? laugh
Sundance
Sundance mrt 14 '11
beterschap!
en neem je tijd.
oke snel een vraagje;
herken jij iemand (mss zelfs in je familie) als die vader of iemand waarbij zijn energie toch wel heel dichtbij kwam/komt? ik weet beetje clichee-vraagje haha... maar het is nog vroeg en moet zo werken. ik zal straks even kijken of ik nog op een andere vraag kom, of mss iemand anders nog?
Emuca
Emuca mrt 14 '11
Nee, kan me niemand echt voorstellen die qua energie op hem lijkt... haha, ja misschien op de mijne... smile
Sundance
Sundance mrt 14 '11
haha..
dank voor je antwoordt Emuca!
Emuca
Emuca mrt 14 '11
laughAls je nog meer vragen hebt, gewoon stellen hoor! Da's makkelijker dan nog een stuk schrijven.
Sundance
Sundance mrt 17 '11
haha, daar zit wat in he....
heb je gekeken of hij een medaillon/ketting om had? of viel er iets specifieks op qua symbolen om hem heen?
Emuca
Emuca mrt 17 '11
Undrill draagt meestal meerdere kettingen.. Een daarvan is de triskel, een ander is een soort waterdruppel. Dat doet hem denken aan mij zei hij, daarom draagt ie hem.
Soms heeft ie nog meer om, maar vandaag niet. laugh
Sundance
Sundance mrt 17 '11
grappig dat ik daar juist nu opkwam vinik, haha. mooi!
Emuca
Emuca mrt 17 '11
smileUndrill is wel een beetje een mafketel. Maar wel een lieve mafketel
Sundance
Sundance mrt 17 '11
hahaha...
Sundance
Sundance mrt 17 '11
welke kleur had/heeft de druppel?
Emuca
Emuca mrt 17 '11
Blauw met zilver.
Sundance
Sundance mrt 17 '11
mooi! en weet je wat het voor jou inhoudt? de kleur en de druppel.
vindt het mooi hoor, tis geen uitvragen in de zin van not believe. maar puur uit interresse.
Emuca
Emuca mrt 17 '11
Het stelt een waterdruppel voor van mijn element water en daarnaast de kleuren die vaak aan mij gelinkt worden. laugh

Ik vind je vragen leuk hoor. smile
Sundance
Sundance mrt 17 '11
ha, dacht ik al, water element. moooi!
gelukkig maar haha...
nu even geen vragen meer, mag zo m,n grootste hobby uitvoeren, boodschappen. hahaha.. wel dankbaar dat ik dat mag maar tja vergeet vaak de helft, kan ik weer terug. en ik woon beetje ver buitenaf, niet handig dus haha...
Emuca
Emuca mrt 17 '11
Haha. Daarom maak ik lijstjes laugh
Sundance
Sundance mrt 17 '11
ja ik ook wel, maarja hahaha
Cialara
Cialara mrt 20 '11
Afgelopen week kwam Undrill ook bij ons, hij kwam aanvliegen als een witte uil... en toen hij bij ons was, veranderde hij eerst in Merlijn en ik herkende Undrill erin. Was heel maf wel.. want ik haal meestal de Merlijnen door elkaar confusedMaar Undrill is echt heeeel herkenbaar laugh
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki