Loading...
nl

Wie wil de foto van mijn lieve kitten Belle lezen?

Sanneblue
Sanneblue jan 22 '11
Belle is sinds een week bij ons en afwisselend blij en onderzoekend en terugtrekkend veel slapen.. Ze is gedurende de week steeds slechter gaan eten en drinken, ze ligt nu zelfs aan een infuus bij de dierenarts. Wie kan me meer over haar vertellen, waarom ze niet wil eten of waarom ze ziek is/wat ze heeft? Alvast heel erg bedankt!!
Delen:
Beschermengel
Beschermengel jan 22 '11

Ach gossie, hij is best ziek zo te zien ...heeft de dierenarts al gekeken naar de ziekte van Crohne
Tinne
Tinne jan 22 '11
oei, ziet er niet goed uit.
wat ik doorkrijg is" stofwisselingsziekte ", en dat werkt op haar verouderingssysteem.
ik zie gele vlekken in de aura aan haar gezicht! Dus het kan dan een vorm van nierfalen/leverfalen zijn?
Ik hoop dat ze snel vinden wat het is, want het is een hele lieve kat, die naar mijn gevoel, nog moet beginnen met "echt Leven".
Het lijkt wel of ze zegt "mag ik hier wel op de wereld zijn, ben ik wel gewenst. Is er wel een plek waar ik thuis zal zijn." triestig is ze!
Heel veel beterschap, heb het hier tegen onze Kiewie verteld, en die geef een lieff energetisch knuffeltje aan Belle!
Sanneblue
Sanneblue jan 23 '11
Ow bedankt voor jullie berichten, ik krijg net de dierenarts aan de lijn, die zegt dat ze Belle waarschijnlijk moeten laten inslapen, ineens gaat het zo slecht..
Sanneblue
Sanneblue jan 23 '11
En het is al te laat, zo snel gaat dat bij kittens... Ze is overleden, mijn lieve speelse knorrende Belle..
Beschermengel
Beschermengel jan 23 '11

Owww arme Belle, zo'n kort leventje...sterkte Sanneblue




http://www.windhond-in-kattehoekje.nl/mediapool/75/755376/resources/7983809.jpg
Tinne
Tinne jan 23 '11
Ohhhh, ja ik zag het aan haar dat het echt wel ernstig was!
Heel veel steun van mij, voor het verlies van je lieverdje..

Een troost is misschien te weten dat huisdieren heel snel weer opnieuw incarneren. Dwz dat ze vragen om korte levenslessen te leren, en dan over te gaan naar een nieuw leven, waar weer een les zit! Ja.. ook dieren zijn spirituele wezentjes die iets te leren krijgen.
En is jouw eigenste ervaring met haar en zij met jou zo innerlijk dat dit een unieke indruk achter laat in jou en haar hart voor eeuwig!

heel veel sterkte!

Tinne
Sanneblue
Sanneblue jan 23 '11
Lieve Beschermengel en Tinne, bedankt voor jullie lieve berichten, de dag is zwaar..
Tinne
Tinne jan 23 '11
Kan je - alleen als je het echt wenst te vertellen he - zeggen wat er scheelde met die lieve Belle?
Sanneblue
Sanneblue jan 24 '11
Hoi Tinne, ja we zouden heel graag weten wat er nu mis was, want ze is nog zo plotseling overleden, maar de DA heeft nog geen oorzaak kunnen vaststellen.. Ze was zo bijzonder, ook al kenden we haar maar een weekje..
DA denkt nu dat het een virus was, waar mijn oudere kat beter tegen beschermd is, oftewel Kattenziekte. En dat had ze OF van tevoren al en is aangewakkerd door de inenting OF ze heeft de hele ziekte gekregen van de inenting.. Maar dit laatste is maar een theorie van mij, DA houdt het voorlopig op hersenbeschadiging of een virus..
Tinne
Tinne jan 24 '11
ik voel met je mee hoor!
Zoals ik het doorkreeg had ze een stofwisselingsziekte dat inwerkte op haar verouderingsysteem en Volgens mij aangeboren, erfelijk overgenomen. Er stapelde daardoor een bepaald "stof" op in haar lichaam waardoor ze eigenlijk door dat teveel het niet heeft gehaald, en in Coma geraakte.
En dit had niet kunnen vermeden worden! Heel spijtig voor je.. want zelfs op één dag tijd kan je hart al smelten voor een kat die je in huis haalt , en er aan gehecht zijn..wat zeg ik? één oogopslag is soms genoeg.
Wat kan ik doen om je te troosten?
Sanneblue
Sanneblue jan 24 '11
Dank je Tinne, de DA zei vanavond dat het iets van infectie was, haar lijfje kon het niet aan, en/of de infectie sloeg door in haar hersenen, met shock als gevolg, heel sneu.. Maar echt precies kunnen ze niet zeggen, hoewel ik wel zeker weet dat jij gelijk hebt met je diagnose..
Wat me helpt is de gedachte dat ook dieren misschien wel reincarneren, hopelijk vind ik haar nog een keer, of misschien zijn wij bedoeld voor een ander katje..
Als je nog tips hebt om op te letten bij dat gevoel, ik kan geen aura's/foto's lezen, maar misschien kan ik wat van je leren.. groetjes Sanne
Tinne
Tinne jan 24 '11
ja weetje, ik vroeg het een keer aan de gidsen. Ik kreeg toen te horen dat de hond die ik toen had, en zo enorm dicht bij me stond in gevoel,
ooit in een ander leven m'n paard waar ik een heel sterke band mee had, is geweest, en dat de ziel van het dier eigenlijk een wolveziel is!
Dus het paard van dat leven, is terug gekomen als hond, maar was in wezen (als ziel) een wolf! Gek he.. maar heel erg mooi!

Gidsen brengen ook dieren naar mensen, zeker als de gidsen voelen dat je een verdriet hebt daarond! Ze weten dat dieren in iemands leven een vreugde kunnen brengen.
Uiteindelijk zijn dieren heel erg spirituele wezens, en zijn van meer betekenis dan wij soms wel beseffen.

Wat je mee hebt gemaakt met je lieve poes, raakt je.. het doet pijn, maar spiritueel gezien, groei je hierdoor.
ook de poes, door haar korte intense leven, waarin ze vele lessen meekreeg, groeit!

Het kan dat ze terug op je pad komt, je kan het altijd aan je Gidsen vragen.. of ze bij je terug mag komen.
je laat gewoon je verlangen voelen, en je liefde.. en dat begrijpen ze dan!
Ze zullen dan zien wat kan gedaan worden. Misschien komt er ook wel iets beters..ze geven je altijd meer dan je verwacht, na zo'n ervaring die je nu hebt gehad!
Sanneblue
Sanneblue jan 24 '11
Dank je wel Tinne, we stellen ons open en wachten af.. Eerst nog even afscheid nemen van ons leuke weekje met Belle.. Dit is trouwens een fotootje van mijn andere kat (met mij ;))

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki