Loading...
nl

21-1-2011 Reis van Witte Maan en NiMS

Emuca
Emuca jan 22 '11
21-1-2011

Gisteravond had ik al de gehele avond zin en het gevoel om een reis te maken. Maar helaas was er tot laat in de avond niemand beschikbaar om met me mee te gaan. Toen, terwijl ik het eigenlijk wilde opgeven, bracht Julien zichzelf naar voren. Hij wilde graag proberen een reis te maken en daar was ik ook enigszins benieuwd naar. Het was langgeleden voor mij dat ik iemand die compleet nieuw is met reizen mee zou nemen dus het was weer even wennen.
Hier mijn kant van het verhaal, omdat eenieder het weer anders beleefd.

Julien beschreef een fontein te zien, met totaal drie personen daarbij. Hij, ik en een ander iemand die hij had meegenomen. Deze persoon is uiteindelijk weer vertrokken.
Julien kaartte aan dat hij alles in de omgeving kon veranderen. Dit vond ik enigszins, omdat er niks gebeurde en hijzelf maar bleef creeren of veranderen. Ik had zelf al contact gemaakt met mezelf in zielenland en was klaar om hem mee te trekken, maar dat ging minder gemakkelijk dan ik dacht. Ik zag Julien overigens in lichtblauw, die andere persoon in geel en mezelf weer in wit met blauw. Ik zei hem dat hij het creeeren los moest laten en zichzelf mee moest laten nemen naar werelden die er al zijn, zich moet laten meeslepen met de reis, in plaats van zelf de reis te maken. Hij probeerde mij te volgen naar de andere dimensie waar ik op doelde, maar verscheen in een woestijn, waar ik absoluut niet was.

Toen waren we opeens in een leegte die Julien herkende als het hiernamaals. Ikzelf moet bekennen dat gevoel niet gehad te hebben, zeker niet dat dat het hiernamaals was. Het voelde meer een tussenruimte, een poortruimte waartussen men reist. Maar hier kon Julien wel onze zielen zien in de vorm van een bol. Hij zag zichzelf als lichtblauw en mij al wit. Plots zag hij bij mij wat gebeuren. Ik voelde op aarde een rilling door me heengaan en een soort getrek. Julien zag dat paarse energie in mij verschenen was, aan mij gegeven. Engelen energie. En toen waren we plots weer bij de fontein en was het afgelopen.

Mijn reflectie: Julien heeft nog moeite met het laten meeslepen door de reis, in plaats daarvan zit hij nog teveel in het creërende en het ‘er moet wat gebeuren’. Let niet teveel op wat er met de ander is, maar voel bij jezelf. Kijk naar wat de omgeving en de reis voor jou van invloed heeft.
Ik zelf was te ongeduldig en onrustig. Kon niet alle handen uitgooien die uit te gooien waren om hem op juiste manier mee te krijgen. Ik had beter in mijn schoenen kunnen staan.
Delen:
Cialara
Cialara jan 22 '11
Zo'n eerste reis valt ook niet mee. Je moet durven los te laten aan wat je kent, durven om alleen te observeren en te ontvangen. Leren samen te komen in energie bij elkaar.

Wel top dat je het geprobeerd hebt samen!!! Een volgende keer zal het echt beter gaan denk ik.
Cialara
Cialara jan 22 '11
Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar de belevenis vanuit Julien smilewil je die hier ook plaatsen?
admin
admin jan 22 '11
Wat mooi om te lezen en hier heb ik veel aan om te weten hoe iemand anders het beleefd, door die verhalen leer ik erg veel.
admin
admin jan 22 '11
Witte Maan als je weer zin hebt dan wil ik heel graag met je mee reizen.
Marenubium
Marenubium jan 22 '11
dan wil ik ook wel meede laugh

De eerste keer voor mij samen met een ander, Jorine, verliep ook niet zo soepel hihi. Misschien dat ikzelf teveel probeerde, maar voelde ook dat ik heel veel moeite had met loslaten. Dat gevoel 'er moet wat gebeuren' herken ik wel een beetje. Uiteindelijk besefte ik dat het in het begin erg veel lijkt op 'dagdromen', waarbij je je gedachten volledig leeg hebt en jezelf gewoon mee laat voeren. Maar bij dagdromen wordt je nog teveel geleidt door je gedachten, dus echt te vergelijken met dagdromen is het niet. Alleen het begin.
Toen ik dat 'trucje' eenmaal doorhad ging het wel veel makkelijker. Het lijkt op een soort afstemmen op een hogere trilling, op en met je hogere zelf. Het gaat wel steeds makkelijker, uiteindelijk smileJezelf laten gaan en laten leiden door ... jezelf!
Cool.
Emuca
Emuca jan 22 '11
Origineel bericht van: AJÂDA
Witte Maan als je weer zin hebt dan wil ik heel graag met je mee reizen.


Tuurlijk, spreek me gewoon aan en we gaan smile
Emuca
Emuca jan 22 '11
Origineel bericht van: Marenubium
dan wil ik ook wel meede laugh

De eerste keer voor mij samen met een ander, Jorine, verliep ook niet zo soepel hihi. Misschien dat ikzelf teveel probeerde, maar voelde ook dat ik heel veel moeite had met loslaten. Dat gevoel 'er moet wat gebeuren' herken ik wel een beetje. Uiteindelijk besefte ik dat het in het begin erg veel lijkt op 'dagdromen', waarbij je je gedachten volledig leeg hebt en jezelf gewoon mee laat voeren. Maar bij dagdromen wordt je nog teveel geleidt door je gedachten, dus echt te vergelijken met dagdromen is het niet. Alleen het begin.
Toen ik dat 'trucje' eenmaal doorhad ging het wel veel makkelijker. Het lijkt op een soort afstemmen op een hogere trilling, op en met je hogere zelf. Het gaat wel steeds makkelijker, uiteindelijk smileJezelf laten gaan en laten leiden door ... jezelf!
Cool.


Ja, inderdaad... laat jezelf drijven op de golven... beleef het. Probeer vooral aan het begin niet teveel alles in de hand te houden. Soms kom je juist vast te zitten als je teveel invloed probeert uit te oefenen.
admin
admin jan 22 '11
Ik zou ook wel weer een keer mee willen als het kan smile
Emuca
Emuca jan 23 '11
Kan altijd laugh
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 25 '11
Hey top dat je dit geplaatst hebt! Ik zal jouw verslagje even aanvullen met mijn dingen, zodat we het bij elkaar hebben staan smile.

Ik vond het best grappig om te doen, maar ben er nog niet echt achter wat ik er nu mee kan en wil doen.

Origineel bericht van: Witte Maan
21-1-2011
Julien beschreef een fontein te zien, met totaal drie personen daarbij. Hij, ik en een ander iemand die hij had meegenomen. Deze persoon is uiteindelijk weer vertrokken.
Julien kaartte aan dat hij alles in de omgeving kon veranderen.

Dit klopt. Ik was bij een fontein en daar waren jullie ook. Ik kon alles wat ik wilde veranderen. Ik heb me op een gegeven moment enorm groot gemaakt, en toen Witte Maan opgepakt en over mijn hand laten lopen als een klein hamstertje. Ook ging ik van alles doen aan de omgeving, en waren er voor mij geen enkele beperkingen in de omgeving waar ik in was.
Origineel bericht van: Witte Maan

Dit vond ik enigszins, omdat er niks gebeurde en hijzelf maar bleef creeren of veranderen.

Je vond dit enigzins? Mist hier een woordje?
Origineel bericht van: Witte Maan

Ik had zelf al contact gemaakt met mezelf in zielenland en was klaar om hem mee te trekken, maar dat ging minder gemakkelijk dan ik dacht. Ik zag Julien overigens in lichtblauw, die andere persoon in geel en mezelf weer in wit met blauw.

Ik zag echt de personen zoals ze in het hier en nu zijn. Dus grappig dat je dat anders ziet.
Origineel bericht van: Witte Maan

Ik zei hem dat hij het creeeren los moest laten en zichzelf mee moest laten nemen naar werelden die er al zijn, zich moet laten meeslepen met de reis, in plaats van zelf de reis te maken. Hij probeerde mij te volgen naar de andere dimensie waar ik op doelde, maar verscheen in een woestijn, waar ik absoluut niet was.

Dat is niet helemaal waar, want jij was wel degelijk in die woestijn. Ik liep in die woestijn achter je aan, omdat je mij mee zou nemen. En ik zag je steeds in de verte in de woestijn en liep achter je aan.
Origineel bericht van: Witte Maan

Toen waren we opeens in een leegte die Julien herkende als het hiernamaals.

Nou dat ging niet helemaal opeens, want in de woestijn, zag ik je in ineens de achtergrond openmaken, alsof er een deur in de lucht zat en daar verdween je in. Een soort van filmdoek, waarachter je verdween. Ik ging ook door dat gaatje in en toen kwamen we in de lege ruimte.

Ik herken dit overigens als de plek waar ik was voordat ik in dit leven incarneerde. Vanuit de regressie-therapie wordt dit het punt van overzicht genoemd. Ik ben hier al vaker geweest tijdens regressie-sessies dus daarom wist ik waar dit was. Ik herkende de plek.

Wel heeft emmy mij hiernaartoe meegenomen, en ik weet niet waarom.
Origineel bericht van: Witte Maan

Ikzelf moet bekennen dat gevoel niet gehad te hebben, zeker niet dat dat het hiernamaals was. Het voelde meer een tussenruimte, een poortruimte waartussen men reist. Maar hier kon Julien wel onze zielen zien in de vorm van een bol. Hij zag zichzelf als lichtblauw en mij al wit. Plots zag hij bij mij wat gebeuren. Ik voelde op aarde een rilling door me heengaan en een soort getrek. Julien zag dat paarse energie in mij verschenen was, aan mij gegeven. Engelen energie. En toen waren we plots weer bij de fontein en was het afgelopen.

Klopt, er is paarse energie in Emmy geplaatst zodat de engelen haar kunnen volgen. Een soort van zendertje die zich in haar kern heeft genesteld. Ik weet niet waarom, maar zag het wel gebeuren.
Origineel bericht van: Witte Maan

Mijn reflectie: Julien heeft nog moeite met het laten meeslepen door de reis, in plaats daarvan zit hij nog teveel in het creërende en het ‘er moet wat gebeuren’. Let niet teveel op wat er met de ander is, maar voel bij jezelf. Kijk naar wat de omgeving en de reis voor jou van invloed heeft.

Klopt, ik vond het een beetje nutteloos dat er niets gebeurde. Zat te wachten, maar had het idee dat het niet ergens naartoe ging. Dus ging ik maar spelen met mijn mogelijkheden, want die vond ik veel leuker.

Ik ben er overigens nog steeds niet uit wat er van mij verwacht werd te doen, dus wat meer uitleg over wat er precies gebeurd, kan en normaal gesproken is, had ik prettiger gevonden.
Origineel bericht van: Witte Maan
Ik zelf was te ongeduldig en onrustig. Kon niet alle handen uitgooien die uit te gooien waren om hem op juiste manier mee te krijgen. Ik had beter in mijn schoenen kunnen staan.

Ik weet het niet, want ik was wel een beetje een ongeleid projectiel wink.

Misschien dat het de volgende keer beter gaat?
Emuca
Emuca jan 25 '11
Bij enigszins moet er 'vreemd' achter geloof ik... smile

DIe woestijn heb ik gemist.. niet gezien of gevoeld... eigenlijk. Ben ook niet iemand die de woestijn zou kiezen als een plek om doorheen te banjeren.

Maargoei smileVolgende keer zal weer heel anders zijn en waarschijnlijk zal het ook een stuk beter gaan.
Cialara
Cialara jan 25 '11
Misschien een volgende keer beter met zijn drieën gaan, dan zijn onze energien sterker en kunnen we elkaar beter helpen.

Niet altijd gebeurt er wat Julien, soms is het ook een kennismaken met het gebeuren. Wij regisseren niet zelf onze reizen, maar worden daarin geleid door de engelen, spirits enzovoort. Een enkele keer vragen we iets voor ons zelf, waar we mee zitten en dan kan dat ook komen. Maar over het algemeen is het vaak een zeker thema wat ze ons geven en waarin dingen gebeuren. Soms met opeenvolgende reizen.

Jouw verwachting dat er iets Moet gebeuren is niet handig, want daardoor ga je creeéren en dat is nou net niet wat wij doen. Wij beleven en observeren meer. Daarin zijn overigens wel momenten dat we wel moeten creëren of sturen. Maar het voelt voor ons op die manier zuiverder.
Cialara
Cialara jan 25 '11
Origineel bericht van: Bart
Ik zou ook wel weer een keer mee willen als het kan smile


Hey Bart, dat zou gezellig zijn smileheb je een tijd niet meer daar gezien wink
admin
admin jan 25 '11
Ja, is een tijd geleden Jorine smileDus roep maar als het kan !!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki