Loading...
nl

vragen

admin
admin jan 21 '11
Heb net een bijzondere ervaring meegemaakt, ik wilde net iemand lezen en begon mijn ritueeltje, dit ontaarde in een reis samen met de persoon die ik las.
Kan dit ook al en wie heeft hier een ervaring mee.
Het was iets wat me heel diep geraakt heeft en gek het heeft ook met een andere lezing te maken voor iemand anders.
Het gebeurde spontaan en ik heb maar gewoon de beschrijving gegeven zoals ik het beleeft heb.
Zelf denk ik dat ik opeens op een ander level kan komen waar ik voorheen nog niet bij kon komen.

liefs Ajada
Delen:
Cialara
Cialara jan 21 '11
ja dit kan, iemand kan in ziel onbewust met je mee gaan, wij hebben dat eerder ook gezien en gevoeld met een groep.

Mooie ervaring wel vind ik.

Wat er gebeurde is dat de ziel van die persoon, of misschien het hoger zelf, met je meeging en liet zien wat er nodig was om te vertellen aan de persoon beneden. Juist dat zijn hele waardevolle gebeurtenissen. Koester ze en weet dat je dit kunt, en zo andere kunt helpen vanuit een ander niveau.

Liefs Cialara
Emuca
Emuca jan 21 '11
Juist met het 'lezen' van andere mensen, kwam ik erachter hoe je met andere zielen mee op reis kan gaan... smile
admin
admin jan 21 '11
Witte Maan en Cialara bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag...ik dacht al dat ik een ruime fantasie had/heb maar als jullie dit ook al ervaren hebben dan voel ik me al wat geloofwaardiger nu.
Ik ben blij dat ik anderen kan helpen hiermee en zal dit ook zo veel mogelijk doen, ik ben niet commercieel bezig dus als ik dit zo verder kan ontwikkelen dan is dit heel mooi.

daar ben ik de gidsen heel dankbaar voor en ook jullie die mij hier een stukje mee verder kunnen helpen.

liefs Ajada

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki