Loading...
nl

Tweelingzielen en zielsfamilies

Cialara
Cialara jan 20 '11
Even een stukje algemene informatie zoals ik die de laatste tijd tot me gekregen heb. Deze informatie is gekomen van mijn gids en tweelingziel Cialaar, en van Raidar en Carrie. Ook in samenwerking met Aartsengel Michael en de engelen Jophiel en Gabriel, met hun tweelingzielen Hermes en Ra.

De laatste tijd heb ik veel te maken gekregen met de tweelingzielliefde, zielsliefde en zielsfamilieliefde. Drie verschillende vormen van hele diepe liefde op zielsniveau. Alledrie zeer krachtig en als je mensen tegen komt bij wie je dit voelt, dan ontstaat er vrijwel altijd van beide kanten een heftige reactie en een weten dat er iets is wat beiden herkennen. Dit is dan op aards niveau vaak al snel een bepaalde herkenning, en vertrouwen en ook wel liefde.

Echter in de sferen gaat dat verder, daar voelt het als verliefd zijn. Heftige gevoelens van verliefdheid, zelfs gepaard gaand met erotische gevoelens.

De drie vormen van liefde zijn wel te onderscheiden. De minst sterke van de drie is de zielsliefde. Daarna komt in kracht de zielsliefde voor een lid van de zielsfamilie.
Deze families zijn heel groot, hoe dat komt, daar kom ik nog op terug. Dus we kunnen liefde voelen voor heeel veel zielen. Je kunt je sterk verbonden voelen en zelfs gaan denken dat je met een tweelingziel te maken hebt. Niet zo raar, want iemand uit je zielsfamilie, lijkt ook vaak sterk op je tweelingziel.

De ultieme liefde is die voor de tweelingziel. Je tweelingziel is de andere helft van jou.
Samen vorm je een twee-eenheid. Er is een onverbrekelijke band tussen tweelingzielen en zij zullen eeuwig naar elkaar blijven zoeken tot ze elkaar hebben gevonden. Dit kan zelfs grensoverschreidend zijn, over de dimensies heen, al is dit nog niet vaak voorgekomen.

Als de tweelingzielen tesamen komen in liefde, dan kan er gecreeerd worden. Er worden dan nieuwe lichtjes ofwel zielen gecreeerd. Niet één of twee, maar misschien wel miljoenen. Dat is dan ook de reden dat er eindeloos veel zielen zijn, en enorm grote families. Ieder lichtje of iedere ziel is in feite een tweelingziel, met een vrouwelijk en een mannelijk gedeelte. Ze kunnen zeker goed los van elkaar leven, maar hoe sterker hun band, hoe zwaarder het gemis is tussen beiden.

Dit is wat ik heb begrepen uit onze laatste channelingen, en belevingen samen met Carrie. De informatie kwam hierbij vooral van Cialaar, Raidar en Michael.
Delen:
admin
admin jan 20 '11
Dank je wel Cialara voor het plaatsen erg verhelderend,

Is dit een nieuwe naam Jorine?

Ik kende hem nog niet
Mimosa
Mimosa jan 21 '11
Heel mooi Cialara, moet nog even aan deze naam wennen hoor. Wel heel mooi. smile
Dank je voor het delen.
admin
admin jan 22 '11
Ik geef heel eerlijk aan dat ik niet weet wat ik met die info over de zielsliefde aan moet.
In mijn beleving is *sex* tussen energieen/zielen niet mogelijk, wel op Aarde maar niet in de andere dimensies.
In mijn beleving en zoals ik denk te weten heb je dan juist contact met de foute kant van de energieen.
Ik vind het erg verwarrend, ik wil niet zeggen dat het niet mogelijk is, maar vanuit mijn gedachten en geloof is dit niet zoals ik denk dat het is.
Ik geloof wel dat de mensen die dit meemaken dit absoluut zo ervaren, maar voor mijn gevoel klopt het niet.
Ik moet daar even over puzzelen, maar ik denk dat ik die gedachte niet kan veranderen.

No offense, puur mijn gedachten.
Marenubium
Marenubium jan 22 '11
Hmzz... ik denk dat het samensmelten van zielen/energieën wellicht in de buurt komt van de sexuele liefde. Of nee, eerder andersom: wat wij op aarde ervaren tijdens de 'daad' is slechts een afgeleide van wat ZIJ ervaren in een universele eenheid, als samengesmolten geheel. God heeft ons het unieke vermogen meegegeven om toch enigszins dit gevoel van extase, een Heilige Universele Eenheid, een momentje te kunnen ervaren.
Denk ik smile

Ook als je als mensen de liefde bedrijft, wordt er een 'ons' energie gecreëerd: een energievorm tussen jouw en je partner. Eigenlijk creer je dan nieuw leven samen. Soms met als gevolg een baby (hebben wij dan eigenlijk ook dat nieuwe zieltje gecreëerd???? vraag ik me nu af).
Ik kan me wel voorstellen dat als deze samensmelting op puur zielsniveau gebeurt, dat er wel degelijk een andere energie of ziel gecreëerd kan worden...
Interessante materie wel....*over nadenken gaat*
admin
admin jan 22 '11
Ja interessant zeker, ik denk dat ik er zelf een beeld bij creeer wat niet klopt.
Ik was er niet bij en kan zeker niet oordelen (dat kun je eigenlijk nooit).
Maar het klopt niet met wat er in mijn hoofd zit, het lichamelijke bijvoorbeeld, je hebt geen lijf dus hoe werkt dat dan?
Stoffelijk dan, bedoel ik.
Begrijp me goed, het is geen vraag of kritiek, maar puur mijn onvermogen om dit te kunnen plaatsen.
Marenubium
Marenubium jan 22 '11
Hmzz...mijn vraag aan Michaël was eens: Kun je verliefd zijn op een God? Of anders gezegd: kan er liefde bestaan tussen een ziel in een fysiek lichaam en een ziel in de hogere dimensies?

Voor mij kwam dat ook heel raar over, en ' imaginable' en onmogelijk.
Maar hun liefde voor ons gaat ons boven de pet. Het enige vergelijkingsmateriaal wat wij hebben is de liefde tussen 2 personen en 2 lichamen.
Een versmelting op zielsniveau, dus wat Hogere Wezens ALTIJD ervaren, is voor ons niet te bevatten, en ze kunnen ons hier maar een glimp van laten ervaren en voelen. Het gaat ook beyond onze sexuele ervaringen eigenlijk... stel het je voor als een eeuwigdurend orgasme, om het maar even plat te zeggen...
Maar ik denk dat het wel dicht in de buurt komt van deze beschrijving...: een orgiastische eeuwigheid. Het heeft niks met *sex* te maken zoals wij dat kennen. Het lijkt op helemaal omgekeerd te worden, en waarbij warme en liefdevolle energie van je tenen tot in je kruin rondwervelen.

Het gebeurt op puur ziels/energieniveau Groene Heks, het versmelten van energieën. Misschien kun je het jouw gids eens vragen?
En ik ben nu wel benieuwd eigenlijk wat voor beeld jij hierbij creëert, en waarom het voor jou de foute kant is van de energieën? Komt het voor jou over als 'duivels'?

Ik heb hier heel lang mijn gedachten over laten gaan, vanwege het enorme *sextaboe* wat in de wereld gebracht is door o.a. de kerk. Wat wij ervaren tijdens de daad is toch heerlijk? Hoe kan zoiets heerlijks 'slecht' zijn? De extase die je bereikt samen tijdens een daad van liefde...de energie die daarbij vrij komt, het is toch iets natuurlijks wat God ons meegegeven heeft? Voor mij is het een glimpje achter de zelfgecreëerde sluier naar de Hemelen...het is Heilig en stelt ons in staat eventjes te voelen wat we vanuit de Bron en in contact met de Bron ALTIJD voelen. Het is het contact met je ZIJN, met Boven. Uiteraard heeft de kerk dat beperkt tongueWant was de kerk immers niet het enige ORGAAN wat in contact met God stond? Haha... Achja, zo kan ik nog wel even doorgaan laugh
admin
admin jan 22 '11
Ah dank je Mare, zoals jij het beschrijft krijg ik er meer beeld bij.

Ik bedoel met de foute kant, dat je zoals ik het denk te weten, geen vleselijke liefde kunt hebben met een wezen uit een andere dimensie en dan bedoel ik ook platweg lijfelijke sex.
Ik heb altijd begrepen dat als je zoiets ervaart dat dat niet zuiver is.
het samensmelten zoals jij beschrijft is niet wat ik dan bedoel.
Oh ik hoop dat ik het goed uitleg.

Dan maar zoals ik het zou zeggen, neuken met engelen kan niet, als je dat ervaart heb je met negatieve energie te maken.
Het samensmelten van zielen dat voelt wel oke, maar dat is dan anders dan wat ik in de zin hierboven bedoel.

Sorry voor mijn woordkeus maar weet niet hoe ik het anders kan omschrijven.
Maar ik snap wat je bedoelt Mare en daar kan ik me wel in vinden.
Voor mij is sex geen taboe, om eerlijk te zijn gebruik ik zelfs de energie die vrijkomt om de Aarde een extra healingboost te geven.
Ik vind het altijd zonde om die energie niet te gebruiken en stuur hem via mijn voeten naar Gaia.
Het is immers de energie waarmee *leven* wordt gecreeerd redeneer ik dan.
Marenubium
Marenubium jan 24 '11
Haha ik snap je Groene Heks smile
Maar er wordt ook niet over sex gepraat, of heb ik jou verkeerd begrepen?
Als ik het goed begrijp is het dus wel mogelijk, maar dan is het een negatieve entiteit? Hoe zou zoiets dan mogelijk zijn? Dat zou betekenen dat zij zich wel lichamelijk kunnen manifesteren of zo? Gelukkig nog niet zelf ervaren, lol.

Ik vind het heel mooi om te lezen hoe jij omgaat met de vrijgekomen energie!
Het is niet eens zo gek om deze energie terug te geven aan Moeder Aarde.
Voor mij is het ook iets 'heiligs' omdat er leven mee gecreëerd kan worden smile

Fijn te weten dat ik niet de enige ben met deze 'gedachtenkronkel', hihi.
Raida
Raida jan 24 '11
goh geen sex tussen engelen?? ik wil niemand hiermee aanvallen, maar als je beide een engel bent dan kan dit heel zeker, tweelingszielen zijn eeuwige partners, en wat voel je nu voor een partner? eeuwige liefde en de drang om meer, strelingen kussen en nog veel meer...
We hebben hier op aarde een stukje van deze liefde meegekregen, maar "boven" zijn er geen beperkingen, waarom zou sex hier bestaan en daar niet? Het is toch iets moois? Dus ja sex in de dimensies het is echt heel normaal, sex is maar een klein deel van liefde daar, het is de vorm die wij kennen maar daar gaat het nog verder, en heb je ook geen beperkingen...
Raida
Raida jan 24 '11
en ik had er eerst ook problemen mee, de drang om Raidar te kussen en te strelen was inmens groot, elk deel in mij wou het maar mijn brein zei: wow Carrie wat doe je nu hij is je tweelingsziel ja maar is dat niet meer een broer-zus relatie? nee dat is het dus niet, en niet iedereen is er klaar voor om dit hier te ervaren, zoals Jorine ook al zei er zijn er nog maar weinig die dit gevoeld hebben en hier dus over kunnen meepraten, en dit dan ook effectief meemaken, het is een keuze..
Dus ik heb mijn hart gevolgd net als Jorine en ik neem geen stap terug, al heel mijn leven miste ik intens iemand hier op aarde, ik hield zo enorm veel van iemand maar vond hem nooit en nu heb ik hem gevonden en ik laat hem nooit meer gaan...
Marenubium
Marenubium jan 24 '11
Cool, Carrie laugh
Ik kan het alleen niet vergelijken met 'sex' zoals wij mensen dat kennen, in die zin vind ik het ook geen sex... Sex zoals wij dat kennen is maar een klein deel van wat HUN Onvoorwaardelijke Liefde is en inhoudt... daarboven is het zoveel meer! Maar eigenlijk zeg je dat al in je eerste post wink

Ik kan me meer vinden in 'erotische gevoelens' zoals Jorine dat beschrijft, en zou het zelf niet als 'sex' bestempelen (want dat woord is immers beperkend voor wat het echt allemaal inhoudt). Zou er een ander woord voor bestaan??? Voor mijzelf heb ik het een 'zielsversmelting' genoemd.
Raida
Raida jan 24 '11
ja ik gebruik het woord sex eigenlijk ook om aan te duiden dat datgene wat je hier doet dat dat daar ook kan, het is meer de liefde bedrijven dat ik het moet noemen want dat is het ook echt... ;-)en je voelt het in elk deeltje van je lichaam, het gaat veel dieper en het duurt euh heel lang grin
admin
admin jan 24 '11
Origineel bericht van: Marenubium


Ik kan me wel voorstellen dat als deze samensmelting op puur zielsniveau gebeurt, dat er wel degelijk een andere energie of ziel gecreëerd kan worden...
Interessante materie wel..


Ja interessante materie ! Ja ik denk ook wel dat dat kan, ook kunnen meerdere zielen samensmelten tot 1, (en samen incarneren als 1) en e.v.t.naderhand weer splitsen. Ik verwacht alleen niet dat een pas gecreeerde ziel gaat incarneren direct. Zij zullen denk ik eerst duizenden jaren in de "sferen" verblijven. Hihi ga hier ook nog eens over nadenken.
alles kan he ? grin

Zielsversmelting is ook erg heavy ja... gaat ook van top tot teen. Maar daarbij ontstaat geloof ik geen "nieuw lichtje"
alhoewel ? confused

Maar goed, Jorine en Carrie doelen hier op hun tweelingziel (straal) , toch ?
admin
admin jan 24 '11
Origineel bericht van: Carrie/ Raida
ja ik gebruik het woord sex eigenlijk ook om aan te duiden dat datgene wat je hier doet dat dat daar ook kan, het is meer de liefde bedrijven dat ik het moet noemen want dat is het ook echt... ;-)en je voelt het in elk deeltje van je lichaam, het gaat veel dieper en het duurt euh heel lang grin


voel je die ander dan ook als "in" je lichaam ? Niet als zijnde lichaamsdeel, maar als ziel in jou ?
Raida
Raida jan 24 '11
je doet het eigenlijk tijdens een reis om het allemaal maar heel eerlijk te zeggen, ik reis naar Raidar en dan zijn we gewoon samen, gek doen, lol maken, kussen,knuffelen en meer, en wat daar gebeurt voel ik hier door heel mijn lichaam, dat is de kracht van liefde, de kracht van de liefde voor je tweelingsziel, als je op internet iets leest over tweelingszielen lijkt het meestal of het is meer een tweelingrelatie als broer en zus, maar in werkelijkheid is het veel meer dan dat, het is zoals ze zeggen "de ware liefde" en het gaat heel diep en is voor eeuwig... Het is niet zo dat je hem letterlijk in je lichaam voelt maar eigenlijk ook gewoon een beetje aards, maar af en toe lijken we inderdaad helemaal te versmelten en dat is dan weer een andere manier van liefhebben, en beide zijn even fascinerend...
En op momenten dat het zo intens is dan vormt er zich een nieuw zieltje, eerst in de vorm van een klein lichtje dat langzaam maar zeker groeit tot een nieuwe ziel die zal splitsen in een nieuwe tweelingszielen, heel bijzonder en heel mooi!!
admin
admin jan 25 '11
Sorry maar ik geloof daar dus echt niet in, sex tussen engelen.
Nee kan er bij mij niet in.
Wel wat Mare beschrijft, daar kan ik me in vinden.
Raida
Raida jan 25 '11
geen sex tussen engelen maar liefde voor en met je tweelingsziel...en als die dan toevallig ook een engel is ja..
Raida
Raida jan 25 '11
en of iemand het nu gelooft of niet, daar maak ik mezelf niet druk om, het is wat ik voel en meemaak en ik ga hier niet over twijfelen, althans niet meer...
admin
admin jan 25 '11
Voor mijn gevoel is het een energetisch gebeuren een versmelting op dit niveau is eigenlijk wat we zo graag willen ervaren op het aardse niveau maar er niet bij kunnen komen vandaar de herhaling van het gedeelte wat lust heet.

Dit is een neerwaartse spiraal terwijl de energetische beleving een opwaartse spiraal is...

Ik herken het vanuit een droom de versmelting vanuit de ziel met een andere ziel de eenwording...

Dit kun je niet vergelijken met het aardse begrip van sex het is een heel andere ervaring...
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki