Loading...
nl

Gids op foto?

Meladirish
Meladirish jan 15 '11
Dag mensen van het forum,

Een hele tijd geleden maakte ik en mijn vriendin een reeks foto's in het donker. Allen waren ze gelukt precies zoals je zou verwachten, maar één viel bijzonder op. Een deel van de foto zie je beneden. Ik heb het vermoeden dat het één van mijn Gidsen is die zich op deze foto laat zien, klopt dat?

Delen:
Serenity
Serenity jan 15 '11
Hoi hoi ik ben met fotolezen aan het oefenen en ik zou nu ook een poging willen doen.

Ik denk er een vrouw met half lang (tot over haar schouder) haar heeft met een grove krul en ze kijkt liefdevol en erg vriendelijk..
En hoe meer en meer ik kijk zie iedere keer die vrouw er anders uit als of ze haar hoofd beweeg.
En het leek alsof ik een man zag met een kaal hoofd en dat het steeds jonger werd tot baby met bolle wangen.
Volgens mij houd de vrouw de baby ook beet.
Hij lijk ook een doorziende blik te hebben als of hij alles ziet en door heeft.
Hij maakt zich zorgen, kijkt bezorgd met een frons en waarom weet ik niet.

Dit is voor het eerst dat ik duidelijk wat ziet maarrrrrrr het kan net zo goed een hersenspinsel zijn en dat mijn verbeeldingsvermogen een flinke rol hierin heeft gespeeld.
Ik zou graag aan andere forummers willen weten wat hun zien en aanvoelen.
Zodat ik het kan meenemen voor de volgende keer.

gegroet.
Orakelkaarten
Orakelkaarten jan 21 '11
Mijn eerste gevoel is: nee er is niets te zien op deze foto. En daar blijf ik bij ;-) ook al laat ik me een beetje beinvloeden door bovenstaand verhaal en zie ik ook vrouw met baby.
Serenity
Serenity jan 22 '11
Nu zag ik een kind dat geknuffeld werd en een vrouw die geknuffeld werd met het gezicht op iemands borst het veranderd steeds ik kan er niet wijs uit worden.

Zijn dit verbeeldingen vraag ik mezelf af!?

-het is een vrouw waar mee geknuffeld werd en het vreemde is is dat kind en vouw donkere ovalen ogen hebben best groot en alienachtig...zo vreemd?!

Ken je van de films die scene waarbij mensen bij de psychiater zitten en vlekken op een kaartje moeten beschrijven hihi daar moet ik nu even aan denken.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki