Loading...
nl

wie wilt deze foto lezen

daaaisyyy
daaaisyyy jan 14 '11


Ik ben Daisy Ansems en ben pas geleden mijn oma verloren.
Hier boven ziet u een foto van mijn oma.

Alvast bedankt.
Delen:
admin
admin jan 15 '11
Hallo Daisy ik ga het voor je proberen,

Het is net alsof je oma daar zit om iemand anders een plezier te doen, ze voelt zich niet helemaal op haar gemak.
om eerlijk te zeggen mist ze een beetje aansluiting bij iemand.
Ze is best iemand geweest met een heel eigen binnenleven wat anders was als andere mensen.
Ze werd niet altijd even goed verstaan en liet zich daarom soms wel eens wat aanleunen ze schikte zich erin.
Diep van binnen was het een vrouw met een heel eigen benadering van het leven en haar denkwijze was anders als de mensen om haar heen, ze had niet veel behoefte aan verbindingen met mensen en was liever een beetje op haar zelf.
Ik zie maar 1 persoon die dichter bij kon komen, had ze 1 goede vriendin.
Ik zie een vrouw wat gezet en donker roodachtig haar waarschijnlijk geverfd.
Zij was net zo sterk en eigenwijs als je oma, ze hadden daarom wel een goede band met elkaar en wisten elkaars gelijken te zijn.
Ze gunden elkaar hun eigen waarheid en hadden er veel respect voor.
Verder zie ik dat je oma dienstbaar was en zichzelf ook kon wegcijferen, wat niet altijd goed is geweest ze had wel eens de neiging om anderen met een schuldgevoel daarover achter te laten.
Dit spijt haar nu en ze heeft het niet bewust zo gedaan.
Het was meer een reactie van de ander op haar zijn.

Je oma is is een bewuste vrouw geweest in haar leven en had wat mannelijke trekjes soms.

ik hoop dat dit een beetje is wat je wilt weten verder komt er niet zoveel door.
Ze is op dit moment bezig haar leven te evolueren.
Ze geeft me een heel klein kadotje het zit nog ingepakt.
Er zit een rozeachtig geprint papiertje om.
Jij mag het zelf open maken het eerste wat er in je opkomt en ziet is het kado van jouw oma voor jou.

Dit is het voor dit moment.

liefs van Ajada

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki