Loading...
nl

Wie wil mijn foto lezen?

sylvia49
sylvia49 jan 10 '11
Delen:
sylvia49
sylvia49 jan 11 '11
Niemand?
admin
admin jan 11 '11
Op dit moment nog niet denk ik Sylvia, veel mensen hebben ook een druk ander leven erbij , en het moet ook de juiste tijd zijn voor de persoon.

liefs Ajada
sylvia49
sylvia49 jan 11 '11
oke dank je wel.
admin
admin jan 12 '11
Beste Sylvia,

Ik zie dat je een vrouw bent die een snelle manier van doen heeft en druk is in de zin zich druk maakt over bepaalde dingen je kunt er lang mee in je hoofd rondlopen alvorens je dingen los kunt laten.
Je hebt bepaalde ideeen en wilt ook graag dat dit dan zo gaat, hierin mag je leren daar een beetje soepeler mee om te gaan.
Anders veroorzaakt dit teveel stress voor je, en dat is niet goed voor je zenuw gestel.
Op dit moment ben je van binnen in paniek wat heel begrijpelijk is, in deze situatie.
Ik mag tegen je zeggen dat er hulp is voor je en dat je het niet alleen hoeft te doen.
Over een tijd zul je terug kijken op deze periode in je leven en zul je meer en meer vertrouwen hebben over wie je bent en wat je kunt.
Neem vooral de tijd om naar je eigen gevoel te luisteren, ga niet te snel over je gevoel heen beredeneren neem de tijd om verdrietig te zijn en af en toe in de put te mogen zitten van jezelf, dat geeft niks het is alleen maar goed dat je erg dicht bij je gevoelens blijft.
Ik zie nu alweer dat je als een spring in het veld rondspringt, om alles te willen regelen.
rustiggggg aan, morgen is er ook nog een dag en overmorgen en zo verder....dit is het even voor dit moment en ik zeg erbij dat alles goed komt...
als je iets wil vragen of gewoon even wat kwijt wilt dan mag je me altijd mailen ook via een persoonlijk bericht is altijd goed.

liefs Ajada
sylvia49
sylvia49 jan 12 '11
Hoi Ajada,
mijn god dit klopt echt allemaal.
Ik ben echt een stesskip,ik had ook niet verwacht dat ik tijdens zijn ziekenhuis verblijf en alles wat er gebeurd is zo sterk kon zijn en dat hoorde ik ook van andere mensen.
Bedankt voor je bericht en als ik wat te vragen heb zal ik je zeker een berichtje sturen.
admin
admin jan 12 '11
Graag gedaan Sylvia wens je nog een goede dag en rustig aan doen heh...

lieve groeten Ajada

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki