Loading...
nl

Onvoorwaardelijke liefde

Cialara
Cialara jan 9 '11
Het allereerste wat ik voelde toen ik overstapte naar de dimensies was dit:

Onvoorwaardelijke liefde!

Ik voelde dat voor de hele groep en in het bijzonder voor mijn zielsfamilie. Het was een hele heftige ervaring, maar ook zo doordringend om dat te voelen. Ik denk dat het in die hogere dimensies ook vooral om die liefde draait, misschien zijn de dimensies er op gebaseerd, ik denk het eigenlijk wel.

Het gevoel dat alles sprankelt, kleuren intenser zijn, het licht dat er is, dat je wordt omgeven door liefde en harmonie, dat is voor mij de reden om er zo vaak mogelijk te zijn. Dat is ook mijn verbinding met de bron, via deze dimensies ook, maar ook direct.

Liefde.
Delen:
Raida
Raida jan 9 '11
Ik ben het helemaal met je eens!! Daar wordt er geleefd uit liefde liefde en liefde, daarom dat het ook zo verslavend is lol!
admin
admin jan 9 '11
Alles draait om liefde en de ontwikkeling van deze kracht, dit is ons enigste doel om terug te kunnen keren naar het allerhoogste......verder is er niets door onvoorwaardelijke liefde komen we tot bewustzijn.
daarom zegt Jezus ook door mij kom je tot de Vader dit is een geheimenis
admin
admin jan 9 '11
admin
admin jan 9 '11
Wat een prachtig lied Karin ik geniet ervan...dankje wel

liefs Ajada
Cialara
Cialara jan 10 '11
Oh dat beeld van Jezus aan het kruis, ik kan dat niet aanzien frownBen er waarschijnlijk zelf bij geweest in die tijd en het doet me al jaren pijn, diepe pijn om het te zien...

Ik ben zo blij dat ik Jezus intussen heb mogen ontmoeten een aantal malen, en dat hij me heeft laten voelen dat hij het was. Ook dat hij ons als gelijken beschouwd, de liefde van Jezus is zo ongelofelijk krachtig....

smile
admin
admin jan 11 '11
Wat mooi Jorine, en ja dat kruis dat is een hele aangrijpend iets als je daar bij stilstaat wat een offer hij heeft gebracht voor ons, wat een liefde toont hij ons hiermee.
Zonder ook maar iets gedaan te hebben heeft hij daar gehangen, omdat hij ons liefhad en terug wilde brengen naar huis, dat is allemaal genade...niet onze verdienste maar die van Hem...
Raida
Raida jan 16 '11
Als ik tijdens een reis, iemand knuffel en ik zou moeten zeggen wie zijn knuffel ik altijd het meest aanvoel dan is het wel een knuffel van Jezus, hij is de enige die ik echt van kop tot teen voel, zaaalig!
Beschermengel
Beschermengel jan 17 '11


Mooi het filmpje en het lied!...echt prachtig, ik weet nog wel een aantal jaren geleden keek ik naar de film over Jezus en toen hij gekruisigd werd barste ik in snikken uit...het kwam spontaan en voelde zoveel verdriet, dit is niks voor mij want meestal kan ik me goed beheersen...maar dit kwam echt uit mijn tenen. Mijn man zat me een beetje beduust aan te kijken, en ik kon niet meer stoppen met huilen.
Dit was volgens mij het 1e contact met Jezus ...hij raakte mij zo erg...en dat terwijl ik toch al meerdere keren het verhaal had gehoord en ook wel gezien. Mijn hart was in iedergeval geopend!
admin
admin jan 17 '11
Wat mooi en ben blij voor je dat je de diepte van dit alles voelt.
Het was een schoonmaak proces voor je heerlijk dat doet hij voor je...en meteen daarna bouwt hij je weer op eerst breekt hij ergend doorheen en dan komt al het verdriet eruit, dit moet ook en daarna maakt hij je heel...en kan hij zijn werk in je doen.
Beschermengel
Beschermengel jan 17 '11


Ja mooi he! ...zo werkt het wel! smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki