Loading...
nl

wie wil mijn foto lezen?

admin
admin jan 9 '11
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mijn foto te lezen .
Alavst HARTelijk bedankt.




Ik heb hem aangepast wink
Delen:
Beschermengel
Beschermengel jan 9 '11



Hoi Marcus, ik denk dat je beter een foto van je zelf alleen kunt plaatsen...het werkt vaak storend met personen ernaast.

En als je de huisregels leest is het niet toegestaan om van andere mensen te lezen...sorry smile






http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/14432/Lees_dit_eerst_Alles_over_foto.html#Post14432
Beschermengel
Beschermengel jan 9 '11


Jaa zo is het beter! smiledankjewel...
admin
admin jan 9 '11
Hallo Marcus,

Het eerste wat ik zie is het symbool voor het sterrenbeeld Maagd en ik voel er bij dat je dienstbaar bent naar anderen tegelijkertijd voel ik ook dat je onthecht bent van mensen.
Ik hoor zeggen wel op de aarde maar niet van de aarde.
Herken je dit.
Ik voel een enorme sterke kracht door je heen stromen van boven door je hoofd rechtstreeks de aarde in een kracht zo sterk als staal.
Ik zie dat je daardoor verankerd bent in het leven er is niets wat jou omver kan blazen je staat als een rots op de aarde deze kracht komt van boven en is diep verankerd in de aarde.
Ik voel mijn voorhoofd en oren ik denk dat je beelden ziet en kan horen vanuit een andere dimensie.
Ook moest ik erg niezen en denk dat je erg gevoelig bent en mogelijk allergisch.
Ik zie een licht in je wat uitstraalt naar alle kanten er is de kleur geel en rood bij, ook zie ik een aarde kleur bij je een mooie kleur bruin, je straalt een enorme kracht uit.
Verder ben je erg neutraal en ik voel en zie geen uitdagingen voor je het is erg stabiel en in harmonie je bent goed in balans

Ik zie ook een energie kruis net als het kruis van Christus maar dan in de vorm van energie het is weer die gele bruine en rode stralen die alle kanten opstralen in de vorm van een kruis.
Ook zie ik een ring een gouden ring een hele grote ring groter dan die om een vinger, ik kan het zo niet plaatsen mischien jij wel.
Er komen nu rare dingen door flarden ik zie de woorden (Er staat geschreven) Ik krijg niet meer hierover behalve dat de dingen vast staan in de tijd en dat het gebeurd op de juiste tijd zonder verandering. Het gebeurd zoals het moet gebeuren.
In het Engels hoor ik de woorden {Uw wil geschiede}.
Ik weet niet of je er iets mee kunt.
Voorlopig wil ik het hier bij laten.

liefs van Ajada
admin
admin jan 9 '11
Lieve Ajada,

Ik wil je bedanken voor je moeiete en tijd om mijn foto te willen lezen.
Ik herken er veel in en wel er wat later dieper op in gaan.
Ik hoop nl dat er nog een paar mensen mijn foto willen lezen en hun een nutraal beeld wil laten behouden.

Vanaf nu wil ik je danken voor de verheldering in mijn denken te weten.

Vanuit de kracht van het licht met onvoorwaardelijke liefde,

Namasté

Liefs,

Marcus
Zilva
Zilva jan 10 '11
Hoi Marcus,

Het lijkt net alsof je meerdere persoonlijkheden hebt, niet verkeerd bedoelt hoor. Alsof je zelf ook niet weet wie je nu echt bent. Je hebt nogal last van stemmingswisselingen, laat ik het zo zeggen.
Ik heb het gevoel alsof jij afgesneden bent van je roots, het gezin.
Alsof je je verstoten of niet geaccepteerd voelt. Heb je strijd (gehad) met een vaderfiguur? Die je flink gekwetst heeft maar dat jullie ergens ook op elkaar lijken? Dezelfde koppigheid want jij kunt best eigenwijs zijn...
Je hebt een aantrekkingskracht naar andere mensen toe, dit streelt je enerzijds maar als het om vrouwen gaat die zich min of meer te koop aan bieden heb jij het daar helemaal mee gehad.
Ik voel gevoelens van machteloosheid, het gevoel dingen in de grip te willen houden en als het niet gaat kun je kwaad worden.
Je bent iemand die ook graag de dingen beredeneert.
Je kunt heel goed met mensen praten, mensen kunnen je op straat ook zomaar aanspreken en dan kun je wel eens dingen zeggen waarvan je je achteraf afvraagt hoe je eraan komt.
Stel niet zo'n hoge eisen aan jezelf, het geeft je niet die voldoening die je zo graag wilt voelen. Het frustreert je alleen maar.

Ik hoop dat je er wat aan hebt en iets in herkent,

Groetjes Zilva
admin
admin jan 10 '11
Wat mooi om te lezen Zilva,

Het is een foto van 4 jaar geleden waarin precies hetgeen afspeelde wat je schreef. Ik weet nu wie ik ben en wat mijn taak is al krijg ik het nog wel steeds graag bevestigd.
Al ben ik nog wel eigenwijs echt boos word ik niet meer maar dat heeft wel tot een jaar geleden gespeeld.
Ik had toen idd een splitsing en conflict met mijn stiefvader, maar dat is nu van mijn kant op zijn plaats gezet alleen heeft hij dat nog niet gedaan, maar dat zal zijn tijd nodig hebben.
Wat die vrouwen betrefd heb je 100% gelijk ik heb een afgunst aan lusten in welke vorm dan ook.
Het beredeneren zit nog steeds in me alleen dan in een hulpvaardige manier en niet meer vanuit mijn ego.
Het praten van mensen doe ik ook heel graag en heb idd tot het moment ik volledig contact heb gekregen met mijn hogere zelf vaak afgevraagd waar dat vandaan kwam, nu weet ik wel beter en kan er goed naar luisteren en mee werken.

Dank je wel voor de moeite en je tijd om mijn foto te lezen

Vanuit de kracht van het licht met onvoorwaardelijke liefde,

Namasté

liefs

Marcus
Zilva
Zilva jan 11 '11
Thanks Marcus,

Graag gedaan en veel succes met alles wat je doet!

Liefs Zilva
admin
admin jan 11 '11
Bedankt voor je reactie en ik houd je uitleg nog tegoed,
Ben het met je eens dat je beter aan het eind kunt reageren voor de andere lezers ivm de objectiviteit, hoewel het ook weer niets uitmaakt het is ook daar een leer proces, door vast te houden, aan de dingen die er bij jezelf binnen komen. Ik lees soms expres nu de reacties en de lezingen om te oefenen in leegmaken van hoofd en hart..en bovenal te vertrouwen op je zuiverheid en de krachten van de gidsen.
Ook dit is heel belangrijk durven schrijven in dit geval typen van wat je ziet en hoort.
Hoe ongeloofwaardig het mischien kan overkomen ik filter zelf eerlijk gezegd niets ik vertrouw erop dat de gidsen juist dat doorgeven wat voor die persoon belangrijk is op dit moment.

liefs Ajada
admin
admin jan 21 '11
schop even deze foto omhoog voor de andere lezers
admin
admin feb 10 '11
zou nog iemand mijn foto willen lezen misschien ajb
admin
admin feb 22 '11
nog geen andere lezingen gehad white?
Tinne
Tinne feb 22 '11
Ik zie je foto niet..
Tinne
Tinne feb 23 '11
Nu zie ik die foto ineens weer wel,
Ik heb je gezien en ja, nu weet ik het ... ik kon je niet lezen omwille van de hand die er hangt!
dus voel ik meerdere energiën, en ervaar je niet los van die andere persoon, in deze foto!
admin
admin feb 23 '11
foto

Hier heb ik een andere en ook wat recentere foto
Tinne
Tinne feb 23 '11
Dank je,
wat een lieverd ben je !! .. en toch een foto waar je beschermd bent door een heerlijke warme beremuts, daar waar eerst de hand was! hihi..

ok, ik zal me best doen..en schrijven wat ik doorkrijg!
In allegeval krijg ik het rondom mij warm en behaaglijk en voel ik een soort van tinteling langs m'n aura's gaan..
Ben jij dat? Dan ben je heel uitnodigend en kan je geroepen worden, om op een bepaald niveau iets van je te laten doorstromen. Als een soort levendige reiki (noem het zo omdat ik even geen ander woord hoor)wandelend vanuit de dimensie kan je energetisch naar mensen toe komen, en daar een werk doen, ten gunste van hen.
Je doet dat bewust, en soms is dat onbewust. Ik zie de Engelmens in jou heel duidelijk, dus zeg ik heel zeker Welkom Bro!
Je schermt je af.. soms weet je niet waarvoor. Er zijn nog verdrieten, die onverwerkt zijn.. en je hebt de neiging er overheen te vliegen, er vanop een afstand als een arend naar te gaan kijken!
Ik zie ook dat beeld, dat je hoog in de lucht vliegt als een arend en krest en neerkijkt naar jezelf, en je ziet vanuit die positie je eigen wondes.
je bent in staat vanuit die positie healings uit te voeren voor jezelf, en jezelf als ondertussen als een andere persoon te zien dan jezelf. Dwz, dat de ervaring die de arend heeft heel belangrijk is voor jouzelf.

Heb jij al heel vroeg je vader verloren? Of een ander heel dichte familielid (een broertje?) Dat heeft een diepere betekenis bij je gebracht! Vanaf toen, ben je ook tijdslozer geworden..in de zin van dat je jezelf hebt opengesteld voor het Universele.
Over je dagdagelijkse leven krijg ik alleen een beeld van een computer en telefoon te zien, en een vrouw met lang krullend blondachtig haar!

zo.. meer heb ik niet!
groetjes van me
Tinne
je
admin
admin feb 23 '11
Dank je lieve Tinne,

Ik kan hier zeker wat mee. Ik draag idd verdriet mee van het verlies van mijn vader en heb het wel een plekje gegeven en gekoesterd. Ik wist niet dat het nog zo duidelijk zichtbaar is, maar begrijp het wel.
Ik heb idd veel verdriet gehad met het scheiden van mijn ouders op 4 jarige leeftijd en de manier waarop ermee omgegeaan werd.
Ik heb mijn vader daarna weer öntmoet"zo`n 9 jaar geleden en heb maar heel kortstondig van hem mogen genieten tot dat hij overleed 5 jaar geleden.

Het doet me goed het weer even over te hebben en ik bemerk dat het een soort van oud zeer is. Dat mag er wezen wink

Ik wil je bedanken voor je mooie lezing die me in veel dingen heeft bevestigd.

Licht en liefde

Liefs

Marcus
Tinne
Tinne feb 23 '11
Heel graag gedaan, lieve Marcus.
admin
admin feb 25 '11
Lieve White Night,

Even kijken wat ik bij deze foto te zien krijg.
Ik word meteen naar de andere kant getrokken en voel dat ik op reis ga,ik vlieg over koele meren, en kom langs een stad ik voel de chaos en zie het ook van 11 sept, daarna zie ik dat ik als een soort snelle reis om de aardbol vlieg en ga dan het heelal in ik splits me op in allerlei deeltjes waarvan er sommige terug vallen op de aarde.
Er gaan ook delen het heelal in.
Je delen zijn nog steeds met je verbonden en je hebt daar een invloed op.
Het lijkt alsof jij de oerbron bent.
Van jezelf...en ik zie dat er vanuit deze bron een verbinding mogelijk is met andere dimensies waar ook weer andere bronnen vertoeven die het zelfde proces door maken.
Je leid jezelf en bent individueel...als je alle delen weer hebt terug gehaald, zie ik je opreizen en versmelten met een andere bron die het zelfde proces heeft gehad.
Jullie worden dus nu groter en harmonischer
Ik zie het ying yang teken.
en er komt balans en rust in mij nu dit proces heeft plaatsgevonden.
ik zie de bol van deze energie zachtjes uitstralen en dansen in het heelal, het is een rustige bweging en er is verder niets meer nodig in je reis dit is het enigste wat nog van belang is voor je je delen terug halen en daarna versmelten met een andere bron.
Dit is wat ik zie ik hoop dat je hier iets mee kunt.

liefs Ajada

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki