Dank je,
wat een lieverd ben je !! .. en toch een foto waar je beschermd bent door een heerlijke warme beremuts, daar waar eerst de hand was! hihi..
ok, ik zal me best doen..en schrijven wat ik doorkrijg!
In allegeval krijg ik het rondom mij warm en behaaglijk en voel ik een soort van tinteling langs m'n aura's gaan..
Ben jij dat? Dan ben je heel uitnodigend en kan je geroepen worden, om op een bepaald niveau iets van je te laten doorstromen. Als een soort levendige reiki (noem het zo omdat ik even geen ander woord hoor)wandelend vanuit de dimensie kan je energetisch naar mensen toe komen, en daar een werk doen, ten gunste van hen.
Je doet dat bewust, en soms is dat onbewust. Ik zie de Engelmens in jou heel duidelijk, dus zeg ik heel zeker Welkom Bro!
Je schermt je af.. soms weet je niet waarvoor. Er zijn nog verdrieten, die onverwerkt zijn.. en je hebt de neiging er overheen te vliegen, er vanop een afstand als een arend naar te gaan kijken!
Ik zie ook dat beeld, dat je hoog in de lucht vliegt als een arend en krest en neerkijkt naar jezelf, en je ziet vanuit die positie je eigen wondes.
je bent in staat vanuit die positie healings uit te voeren voor jezelf, en jezelf als ondertussen als een andere persoon te zien dan jezelf. Dwz, dat de ervaring die de arend heeft heel belangrijk is voor jouzelf.
Heb jij al heel vroeg je vader verloren? Of een ander heel dichte familielid (een broertje?) Dat heeft een diepere betekenis bij je gebracht! Vanaf toen, ben je ook tijdslozer geworden..in de zin van dat je jezelf hebt opengesteld voor het Universele.
Over je dagdagelijkse leven krijg ik alleen een beeld van een computer en telefoon te zien, en een vrouw met lang krullend blondachtig haar!
zo.. meer heb ik niet!
groetjes van me
Tinne
je