Loading...
nl

reis van Groene heks

admin
admin jan 8 '11
Gisteren zei ik het weer, ik moet die reizen eens gaan opschrijven want ik vergeet zoveel.
Dusss...

Naar aanleiding van een beschrijving van een reis Van Emmy en Jorine zat ik enorm te stuiteren en wilde ik gisteren 7 januari echt heel erg graag weer eens op reis.

Emmy wilde leren op de bezem te vliegen en aangezien ik altijd bezem gingen we alle drie.
Voor we vertrokken voelde ik de aanwezigheid van een enorme man, na navragen kreeg Jorine een soort van *Grondl* door als naam.
Deze man zat bij mij achter op de bezem, het was een vikingachtig/ Noors type, echt een enorme kerel.
Jorine was helemaal in het wit, Emmy was stralend geel en ik was in het groen.
Jorine vroeg of ik wilde kijken of er bij hen iemand achterop zat, bij Jorine zat niemand maar achter haar vloog een soort van Eenhoorn.
Stralend wit, op de rug van de Eenhoorn zat iemand maar die kon ik niet zien.
Bij Emmy zag ik ook *iets* zitten, ik zag groene energie maar kon er niet door prikken, Jorine zei dat dit Aa moest zijn.
Ze mocht mij zijn echte naam niet geven, toen liet hij zich aan mij zien in een Romeinse outfit.
Deze man had een bruine krullebol en droeg een Romeinse toga.

*We gaan dalen zei* Jorine opeens, en terwijl we Emmy aanwijzingen gaven hoe ze het beste kon landen gingen we naar beneden.
Een maal beneden was ik alleen, ik stond op een prachtig strand van een mooi eiland en in de verte zag ik een heuvel.
Jorine was in een stad terechte gekomen zei ze, ik vroeg haar of die stad op een heuvel/berg lag.
Dat klopte en toen ik richting de heuvel keek vanaf het strand zagen wij elkaar zwaaien.
Emmy was tussen ons in geland, tussen de bomen, razendstoere landing als je geen bezem bent gewend wink

We liepen naar Emmy toe, bij Emmy was nog iemand die eigenlijk mee wilde met de reis, ik kende deze persoon niet maar zag wel een grote rode energie.
We hebben haar in gedachten meegenomen op het laatste stukje, ze was te moe om echt mee te gaan.
Aa kreeg wat water omdat hij zich niet oke voelde na Emmy's vliegkunsten.

We kwamen in een gouden stad, zoals ik de stad zag was hij gebouwd in de Incastijl, blokkerige huisjes, glanzend als goud.
Eenmaal in de stad kreeg ik Cialaar te zien (vergeef me als ik de spelling verkeerd doe).
Ik zei dat ik me vereerd voelde dat ik hem mocht zien, niet omdat ik mezelf dat niet waard vind, maar overweldigd door het feit dat ik hem simply kon zien!
Wat een ongelofelijke energie!

De God Ra gaf Emmy een soort van minizonnetje, ik vermoed het extra lichtje dat we zo graag willen om meer te kunnen schijnen, en wat ook kan is dat het een soort van energiebommetje is, ik voelde dat Emmy's batterij aardig leeg was, dus wellicht kan ze het zonnetje daar ook voor gebruiken.
Emmy stopte het bolletje in haar zonnevlecht, Jorine en ik zagen een zon bij haar zonnevlecht, een maan bij haar hart en tegelijk zag ik ook een ster voor haar gezicht.
Deze heeft Emmy eerder al eens mogen ontvangen, grappig dat ik hem dan kan zien.
Hetzelfde geld voor het zien van Aa, ik ken deze man niet, heb hem nooit ontmoet (Jorine en Emmy kennen hem wel van vorige reizen) maar zag hem wel als groene energie, ook de toga was herkenbaar, deze man is in het verleden door romeinen vervolgd.

Wat jorine kreeg kon ik niet zien, haar energie was zo stralend dat ik er niet door kon kijken, het was werkelijk heel erg mooi om haar zo te zien stralen.

Ra draaide zich naar mij om en gaf mij zaden.
Ik heb deze al eens eerder gehad, toen waren het appelboomzaden, die kreeg ik in Avebury.
Dit keer voelden ze anders, *dit zijn zaden om in mensen te planten* zei ik gelijk.

Wederom een bevestiging voor mezelf dat ik echt weer een studie wil gaan oppakken om *dingen* door te kunnen gaan geven.
Ik heb het heel sterke gevoel dat ik verder moet met mijn kruidencusussen, reiki en kristallen kennis.
Ik vermoed dat wij in de toekomst deze kennis heel hard nodig gaan hebben, en dat ik daarom zo enorm wordt getrokken.

Ik heb genoten van de reis, fijn dat we even te tijd kregen om te fladderen met de bezems, ik denk dat we daar wat meer tijd voor kregen in verband met de reis van Emmy en Jorine eerder.
De beelden die ze toen zagen waren echt niet leuk en ik vermoed dat we eigenlijk ter ontspanning deze onderboekenlol even mochten meemaken.
Lachen werkt zo genezend smile



Delen:
Cialara
Cialara jan 8 '11
Ja, humor is soms zo hard nodig en werkt fantastisch smileLiefde ook trouwens winkMijn Cialaar die bij me was, dat maakt mij stralen laughHij was degene die op de eenhoorn zat. Grappig dat je hem zo indrukwekkend vond.

Dank je voor het schrijven, ik ga jouw versie bij mijn eigen zetten!

Ik wil je nu wel vertellen wie Artimus Arimeus ook wel was, hij is Johannes de Doper geweest.

Liefs Jorine.
admin
admin jan 9 '11
Ja ik zat ernaast, maar was wel dichtbij met wie ik dacht dat hij was.

De energie van Cialaar is indrukwekkend ja, ik kon hem door het stralen niet goed zien.
admin
admin jan 9 '11
oh nu maak je me nieuwsgierig winkwie dacht jij dan Karin ?

ik heb hem nog nooit met bruin haar gezien, maar zo zag hij wel uit in dat leven geloof ik smile
Groene_heks
Groene_heks mei 14 '11
Een nieuwe reis naar aanleiding van de terugblik van Jorine,
Ik bedoel dan het Engeland verhaal 1060-1100.

Het was voor ons niet duidelijk hoe de verhoudingen waren en om dat te onderzoeken moesten we dus op reis.

Jorine en Emmy gaan mee,
Jorine verteld dat ze in de bibliotheek is en aan een tafel staat met een kaars.

Emmy en ik zijn onderweg, ik vlieg over donkere bossen, het is donker in de zielwereld een heldere nacht vol met sterren.
Emmy rent naar het kasteel, ik zie haar onder mij rennen, ze gaat zo snel als de bliksem smile

We hebben allebei de behoefte eerst goed Aarde te maken, geen idee waarom :)Dus Em loopt op blote voeten en ik zuig de energie van de bossen in me op.
Emmy rent de trappen op en ik vlieg door het raam bij Jorine naar binnen.

Dan zie ik dat er meer mensen zijn.
Ik zie een lange mooie man, lang slank gezicht met golvend blond haar.
Hij heeft een wit gewaad aan met een band om zijn middel en een band om zijn hoofd.
Jorine en Emmy denken eerst dat het Odin is, ik vertel dat zijn aura lichtblauw aanvoelt met veel wit.
Dan ontdekt Jorine dat het Raidar is, hij is bij Jorine.

Raidar verteld dat er op tafel een boek ligt, het boek waarin het Engeland verhaal wordt verteld.
We leggen alle drie onze handen op het boek, om ons heen verschijnt een kring van kaarsen en het is of we meegevoerd worden.
Plotsklaps staan we op een grasveld, het is schemerig, we hebben alle drie dezelfde jurk aan, net als Raidar, lang wit met dezelfde band met dolk om onze heup.
Raidar is Jorine's Gids geweest in dit leven smile

We zitten op stenen rondom een vuur en ik voel dat er nog iemand is.
Op een grote steen, gezellig in onze kring, zit Undrill.

Diana komt bij ons en vliegt met ons door naar de volgende plek (Raidar wordt ongeduldig..:) )

Undrill rent met Emmy om zijn nek, ik vlieg met bezem en Jorine en Diana gaan ook mee, ik denk dat ze ook vlogen.
Dan staan we op een bruggetje, zo'n oud gebogen bruggetje, Emmy begint keitjes te gooien en klimt op de rand van de brug.
Omdat Raidar zo bruusk stopte toen we bij de brug waren schiet ik door en donder met de achterkant van de bezem in het riviertje.

Het valt op dat we allemaal ver van elkaar staan.
We besluiten het pad te volgen dat doorloopt na de brug.
Emmy denkt dat we ver van elkaar staan omdat we alle vier ook apart zijn aangekomen.

Emmy heeft het gevoel alles in de gaten te moeten houden.
We lopen het pad op en ik merk dat ik Jorine's hand beetpak.
Ik zie dat ik naar boven kijk en heb het gevoel een klein meisje te zijn dat aan de hand van haar moeder loopt.
Emmy blijft op afstand. Emmy is een spirit in dit leven.
Diana wil een trap opgaan en verdwijnt.
Ik zie Diana als een vrouwelijke Merlijn in dit leven, een soort van hele belangrijke priesteres.

Emmy blijft op muurtjes zitten, ik merk dat anderen haar niet kunnen zien.
Ik zie haar als onzichtbaar vriendinnetje waar ik in dat leven mee speelde.
We zijn op een plein aangekomen, een soort binnenplaats van een kasteel met een fontein in het midden.
Jorine merkt dat ze nu een groene jurk aan heeft en ziet mij en Emmy spelen, ook ziet ze Undrill erbij staan met een witte geit in zijn handen (?) smile

Jorine heeft in dit leven een tekening van ons gemaakt, dat betekent dat ook zij Emmy kon zien, dat was een openbaring want hoe kun je iemand tekenen die je niet ziet.
Ze heeft ook Cialaar en Raida en Raidar getekend.
Emmy is mijn gids geweest in dit leven.

Raidar komt uit het kasteel gelopen (aan de binnen plaats waar we staan).
Jorine verteld hoeveel liefde er is tussen haar en Cialaar en dan zegt hij via mij ineens: Heimwee hoeft niet, tijd bestaat niet, contact is er smile
ik schrik er een beetje van, heb nog nooit *gechanneld* het voelt raar, ik zeg iets maar ben er eigenlijk zelf niet bij.
We zeggen dat we alle drie het idee hebben dat er de laatste tijd veel veranderd, veel deuren gaan open en Raidar geeft aan dat we onze angsten moeten gaan loslaten.
We moeten vertrouwen op onze eerste indrukken, het denken mag eventueel daarna smile

Schuldgevoelens mogen we omzetten in liefde naar onszelf:)

Wat een mooie boodschap!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki