Loading...
nl

mijn zoon ziet een man

corrine
corrine jan 6 '11
hay allemaal,

ik vroeg me af of iemand tips heeft voor mij.


Mijn zoon van 5 ziet iets/iemand door het huis lopen en het staat telkens in zijn kamer.
in het begin wisten we niet wat hij zag.
nu was gister mijn dochter jarig en was het vriendinnetje van mijn zoon ook bij ons.
ze waren lekker boven aan het spelen toen zij kwam dus zei ik ga ook maar naar boven.
boven aangekomen werd ze heel erg bang en ze stond echt te beven van angst omdat ze een enge man zag staan.
nu weet ik dus dat mijn zoon die man ook ziet.

maar hoe kom je daar vanaf als ze er zo erg bang van zijn.

ik heb ook al geprobeerd om hem te vertellen dat hij een zonnetje boven zijn hooft heeft en zo (dat had ik van een medium)
maar hij neemt het te letterlijk op en kijkt omhoog en zegt van nee hoor.
dus ik vroeg me af of iemand mij hiermee verder kan helpen.

groetjes
Delen:
Lin
Lin jan 17 '11
Hoi Corrine,
Is je zoon ook bang voor die meneer ?
Kan hij ook met hem communiceren ?
Op het moment dat ik je verhaal las kreeg ik een bepaald beeld van de meneer, kan je dat voor me checken bij je zoon?
Want heb het gevoel dat die meneer het heel goed meent met je zoon, maar hij is wat aan de grote kant...
Wat ook heel goed wil helpen is de man uit te leggen welk jaar het is en dat hij naar het licht mag gaan en dat je zoon goed word beschermt door gidsen...

Ik hoop dat je der wat aan hebt,..

Liefs Lin
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 18 '11
Wat bij mij helpt is om heel boos te worden en te zeggen: dit is mijn huis ik wil jou hier niet. Terrein en grenzen afbakenen.

Daarnaast je kinderen goed te leren zich af te sluiten; te aarden, een piramide van licht te laten maken.

Verder ook een tip: klinkt misschien wat suf: maar je kan ook proberen om je kinderen te leren om die enge man te laten veranderen in een smurf; dat maakt het minder eng.

daarnaast natuurlijk wat Lin zegt: wel interessant om te weten waarom die man er is. maaar aan de andere kant, misschien moet je dat wel niet willen weten, en die man gewoon 'wegjagen', geen discussie aangaan. ook kun je je afvragen of die man wel weet dat hij dood is, daarmee voorkom je discussies en kan je de man misschien de weg naar het licht laten zien.

ik hoop dat je iets aan mijn tips hebt laugh

Lfs!
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 21 '11
Heey Corinne,

Heb je iets aan de tips gehad? Hoe gaat het nu met je zoontje?

Lfs
corrine
corrine feb 8 '11
hay bedankt voor de tips,
en ja ik denk dat hij ermee communiceert
want als ik over die man begin kijkt hij naar die man en geeft geen antwoord op mijn vraag maar gaat heel erg raar doen.
aleen het punt bij hem is dat hij zeer slecht kan praten.
en ja hij is er wat bang voor we moeten altijd boxen in die hoek waar die staat en het is alleen als hij wil gaan slapen en voor de rest heeft hij van die geesten geen last.

dat afsluiten probeer ik ook te doen, elke avond als hij naar bed gaat.
en graag zou ik ook willen weten waarom die er is want je leest ook vaak dat kinderen ook bang kunnen zijn voor hun beschermengel.
en die tip om die man te laten verandere in een smurf zal ik gaan proberen vanavond

bedankt
Ariel
Ariel feb 9 '11
ik ben jaren bang geweest voor mijn beschermengel,maar ja hij heeft ook altijd een zwaard bij zich.
Dat is doodeng als je zo klein bent.
Mijn dochter(ook 5) was ook bang voor haar gids.
Totdat ze een foto van mijn opa zag en hem herkende.
Ze heeft hem nooit gekent in dit leven .
Ze zag hem op de foto en zie:mama dat is die meneer op mijn kamer.
Toen heb ik haar uitgelegd wie hij was en dat hij haar juist wil helpen.
Ze dacht eerst dat hij dat niet kon helpen met spookjes weg te jagen,
Dus ik zei:nou opa werkte vroeger wel bij de politie dus hij weet wel hoe het moet.
Toen was het goed.
Mijn opa zorgt voor mijn dochter hier en mijn oma voor mijn dochter en zoon die beide nooit geboren mochten worden.
Ze bezoeken ons vaak en dan speeld mijn dochter met haar neppe zus die zoals ze zegt helemaal hetzelfde eruit ziet als zijzelf.
Ze zouden ook tweeling zijn geweest.
De zoon is afgelopen januari in de familie gekomen.
Het word steeds voller hier in huis hihi.

Dus misschien een tip om foto's op te zoeken van familieleden die niet meer leven en je zoon niet kent.
Misschien zit die man er wel tussen

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki