Loading...
nl

2011 Maya Kalender, wat gebeurd er dit jaar?

JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 6 '11
Uit een ander topic de belangrijke data uit de maya calender voor 2011.

Begint op 10 februari 2011. Ieder stukje duurt 20 dagen.
Belangrijke data:
1 10-2-2011
2 2-3-2011
3 22-3-2011
4 11-4-2011
5 1-5-2011
6 21-5-2011
7 10-6-2011
8 30-6-2011
9 20-7-2011
10 9-8-2011
11 29-8-2011
12 18-9-2011
13 8-10-2011
Einde 28-10-2011



De 9e dag is de meest belangrijke dag van de maya dagen. Laat ik nu net zien, dat die dag samenvalt met mijn eigen verjaardag!

Bron:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/13928/1/De_Maya_Kalender_2012_en_de_be.html
Delen:
gast
gast jan 6 '11
Het is de 5de dag Nims niet de 9de (er zijn maar 7 dagen). Wel het 9de deel van de cyclus. En de belangrijkste ja. Mijn man is op de 6de dag jarig, het 11de deel van de cyclus. Verbaast me niets die 11, dat is een wederkerig getal in ons leven. Ben echt benieuwd wat dit jaar allemaal in petto heeft.....
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 6 '11
Klopt inderdaad. De 5e dag, het 9e deel smile. Ik ben ook erg benieuwd wat dit jaar gaat brengen!
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 11 '11
Gisteren is de eerste dag begonnen van de laatste periode van de maya kalender. Hoe voelt het nu voor jullie aan?
admin
admin feb 11 '11
Gisteren was een dag van lezen en een dag voor rusten en tot mezelf komen in mezelf zijn...de dag daarvoor heb ik de laatste inwijding gekregen van de Munay Ki.
Net op tijd dus hahahaha maar nee ik heb niet het gevoel dat we lineair moeten voelen maar meer van owwwww opschieten het versneld zich meer en meer.
Wat verwacht jij ervan Nims?
Ik ben benieuwd naar jou ervaring.
Cialara
Cialara feb 11 '11
Ik zit in een mega achtbaan, wordt ontzettend klaargestoomd voor heftige taken zo voelt het. En het zijn bepaald niet allemaal lieve dingen die ik leer, meer vechten en hard worden, dat soort dingen. Het hoort bij mijn taak, het is alleen even wennen, errug wennen. Veel nieuwe dingen op mijn pad gekomen de laatste twee maanden. Ik hoop echt dat het nu ff klaar is met al die testen en beproevingen want ik ben het zo goed als beu. Maar alles voor het goede doel he, ik voel me ook wel steeds krachtiger worden. wink
Mimosa
Mimosa feb 11 '11
Ik dacht dat ik die achtbaan al gehad had, maar ik merk nu dat het slechts een pauze was. Er zijn nieuwe dingen in gang gezet of eigenlijk geloof ik dat het meer een herinneren van oude dingen is, waar ik weer mee aan de slag mag gaan en ik merk dat ik steeds zekerder, steeds krachtiger en steeds lichter word.
admin
admin feb 11 '11
Ja ik snap precies wat je bedoelt Cialara, hard werken de laatste loodjes, die zijn meestal het zwaarst.
maar aan de andere kant is het allemaal wat we er zelf van maken.
Iedere keer als ik een angst voel komen opzetten of gedachten die met me op de loop gaan dan gaan de alarm bellen branden.
Dan denk ik hoooo deze creatie stopt hier en ik zet het weer om in mezelf.
Heel dicht bij mezelf blijven dat werkt...het gekke is ik weet niet of je het herkent maar alles moet nog even op de valreep geleerd en gelezen en gedaan worden lijkt wel.
Zelf focus ik me op het hier en nu in mijn eigen kracht werken voor het goede doel zoals je het omschrijft.

liefs Ajada
Cialara
Cialara feb 11 '11
Nou bij mij is het denk ik nog anders, het komt niet vanuit mij zelf, maar van boven af, ik moet van hen. Er is iets gebeurd op de 11e en sindsdien zijn ze met me bezig, ik moet knallen, vechten, en hard worden. En om eerlijk te zijn gaat het nogal tegen mijn natuur in, of misschien tegen mijn gewoonte in. Want ik ben wel die sterke, alleen liet ik dat altijd ondersneeuwen, wilde meer mijn andere kanten benutten omdat dat ook makkelijker ging. Maar er is anders beslist en ik weet dat ik daar zelf mee ingestemd heb voordat ik hier kwam, dus ik kan het ook niet nu weigeren he winkik maak er wel grapjes over en ik verzucht af en toe, en als ik echt in een dip zit dan draai ik het nummer van Brigitte Kaandorp: Ik heb een heel zwaar leven! En dan lach ik er om en is het weer klaar. We gaan gewoon maar door, er zit niets anders op he wink
admin
admin feb 11 '11
liefde is de grootste kracht..
Tinne
Tinne feb 11 '11
Voor mij was vandaag een speciale dag, ivm de energie 11/02/2011
ik heb geen idee of dit met de Maya kalender te maken heeft.
Cialara
Cialara feb 11 '11
Origineel bericht van: AJÂDA
liefde is de grootste kracht..


Het is de allergrootste kracht, veel krachtiger dan mensen beseffen! Ze is Immens, Enorm en gaat veeeeeel verder dan iedereen denkt, veel veel veel verder.
Raida
Raida feb 11 '11
Ben ik het helemaal mee eens Jorine, liefde is onze drijfveer, onze macht en kracht, ons vuur en onze passie!!
Mimosa
Mimosa feb 11 '11
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn. Wat ik er van gevoeld heb, was al zo intens, zo krachtig en me is verteld dat dit alleen nog maar een fractie was van wat in me zat.
admin
admin feb 11 '11
Ja Tinne we zijn de laatste ronde in gegaan wat betreft de Maya kalender.
De laatste trede van de trap van de piramide
Die eindigt op dacht 28 10 2011, alles komt nu in een stroom versnelling
Tinne
Tinne feb 11 '11
spannend he grin
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 11 '11
Ik heb er nog niet zoveel van gemerkt. Wel had ik erg last van de dagen ervoor met de continue wind. Ik merk dat ik me wel druk voel in mijn hoofd, maar rustig in mijn buik. Lastig te omschrijven, maar zo voel ik me de laatste week.

Wel merk ik dat het me moeier maakt dan anders, maar dat kan ook door de drukke week kopen. Vanavond dus lekker vroeg naar bed!

Ik heb dus nog niets bijzonders gemerkt of gevoeld, dus daarom was ik benieuwd naar jullie ervaringen smile.
Natalie1986
Natalie1986 feb 12 '11
Ik heb ook veel aan mijn hoofd en kom nu eigenlijk na een jaar weer beetje tot rust!! alleen heb ik het idee dat dit pas het begin is haha
admin
admin feb 13 '11
Ik ben veel meer met lezingen bezig en hard werken voor anderen, net alsof iedereen nog even een zetje wil hebben...en de laatste dingetjes wil afschudden.
Tinne
Tinne feb 13 '11
Zie dat je zelf ook je eigen dingetjes afschud, he lieve Ajada.
Daar is ook tijd voor voorzien!
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki