Loading...
nl

Hoe gaat een zielenreis in zijn werk?

JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 6 '11
Ik denk dat voor veel mensen deze vraag speelt als ze hier komen. Dus kunnen jullie uit eigen ervaring vertellen hoe jullie een zielenreis maken?

Doe je je ogen dicht? Ga je in een ruimte zitten, deur op slot? En wat gebeurd er dan? Hoe maak je er eentje samen en stem je je ergens op af? Zie je dingen, hoor, ruik of voel je dingen?

Kortom, welke details kunnen jullie geven?
Delen:
Emuca
Emuca jan 6 '11
Voor iedereen is het anders, net zoals iedereen bepaalde dingen anders bekijkt.. Ik denk dat je het kan omschrijven als het bekijken van een film. Iedereen valt iets anders op.

Ikzelf doe niks speciaals.. Ga er ook niet speciaal voor zitten ofzo. Het enige wat ik wel prefereer is rust om me heen, omdat je anders te snel afgeleid wordt.

Ikzelf ervaar het als contact maken met je hogere zelf, het stukje ziel wat zich in de andere dimensies bevind. Daarom kan de een ook alleen maar contact maken als er echt wat gezien moet worden, weer een ander heeft altijd toegang.

De een ziet dingen, de ander hoort... Dat is allemaal verschillend per persoon en ik denk ook niet dat er een goed of fout is. Het is gewoon merken wat je voor jezelf het fijnst vind, ook qua bescherming.

Het intunen op de ander is de ene keer ook makkelijker dan de andere keer. Maar, hoe meer je gewend bent aan de ander, hoe makkelijker je vindbaar bent voor een reis.
Zo hoor je de anderen letterlijk roepen als je nodig bent en er nog niet bij.

Tja.. waar kan ik het nog meer over hebben? Er is zo veel...
admin
admin jan 6 '11
Ik ervaar het als een vorm van concentratie, waarbij mijn gedachten wegvallen. Soort van op de juiste frequentie golf intunen, en dan niet naar buiten toe, maar naar binnen. Beetje lastig uit te leggen eigenlijk.

In het begin ging ik meestal rustig op bed zitten, en probeerde puur te observeren. Ja, observeren is het sleutelwoord, voor mij dan. Met pen en papier bij de hand, om tussendoor wat op schrijven. Maar achter de pc gaat het ook wel, alhoewel je dan eerder afgeleid kan zijn, maar dan kun je tenminste samen reizen :-)en elkaar aanvullen.

Soms komen de beelden gewoon vanzelf..spontaan tijdens het afwassen ofzo. Meestal zijn dit dan dingen die belangrijk zijn, die je naderhand met anderen kunt "oppakken", en volgt er een reis.

Ik zie vooral. Daarnaast "weet" ik, en hoor ik, maar dan telepatisch, dus meestal niet letterlijk de woorden. Als het echt belangrijk is hoor ik soms wel letterlijk een aantal woorden, als een gids iets wil doorgeven, wat ik echt niet begrijp (in het engels of het nederlands). En sommige dingen.. die voel ik letterlijk. Als ik in zielenland bv mijn staf pak en die gebruik, of iemands anders hand vasthoudt, dan voel ik heel sterk energie uit mijn handen stromen, of naar met toe komen. Bij sommige reizen voel ik heel sterk mijn kruinchakra, of mijn voorhoofd, bij andere mijn voeten. Ook voel je wel het verschil in de zielen die met je meereizen, maar dan zie ik ze ook. Soms als ik iets niet duidelijk zie, kan het helpen om in zielenland met je hand te voelen over het voorwerp, zodat je wel zeker weet wat het is of welke vorm het heeft.

Ik heb het liefst geen geluid om mij heen, dus ook geen muziek :-)Nee ik doe mijn ogen nooit dicht, maar ik concentreer me wel op een bepaald punt, ik denk een hoek 45 graden omlaag met mijn ogen. In ieder geval niet recht vooruit, tenzij ik mijn gids voor (achter) mijn beeldscherm zie staan. Dat doet ie wel eens om aan te geven dat hij op mij of mij en anderen "wacht" voor een reis.
Emuca
Emuca jan 6 '11
Ik kijk juist weer meer met een kleine hoek omhoog als ik me concentreer.

Ik zie vooral als ik kijk, en ik hoor. Het weten komt bij mij voort uit herinneringen en opgeslagen kennis (lezen en schrijven, hea Diana? ;))
admin
admin jan 6 '11
oja kleine hoek omhoog gaat ook, gaat zo automatisch eigenlijk..

uhh hoe bedoel je ? blush
Emuca
Emuca jan 6 '11
Dat we allemaal ook vermogens hebben die tot uitingen komen tijdens zielenreizen smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki