Loading...
nl

Reizen van Zilveren Vleugel

Cialara
Cialara jan 4 '11
Joepie, ik mag het spits afbijten laughlaughlaugh

Een van mijn mooiste reizen (het zijn er zoveel, dat het moeite kosten de mooiste uit te kiezen) was denk ik mijn reis naar het nieuwe Atlantis. Niet vanwege de reis zelf, maar ook vooral voor de nieuwe weg die het mij liet zien, mijn zielendoel en mijn nieuwe thuis.

2010-03-21

Ik was te paard en ging naar Atlantis...

Ik kwam bij een pad, soort zandpad, dat over de zee liep (of ertussen lag ofzo) In de verte zag ik de stad liggen, als een eiland. Heel mooi blinkend in de zon. Veel gebouwen en helemaal rond was het eiland. Bovenop was een soort van tempel.

Ik kwam bij een hek, stapte van mijn paard en ging voor het hek staan. Het hek bestond uit twee smeedijzeren hek-deuren met op iedere deur een jacobs-schelp. Net zo'n schelp als ik energetisch bij mij draag, op mijn zonnevlecht. Opeens begon mijn schelp te schijnen en resoneerde met de schelpen op de hek-deuren. De deuren gingen voor mij open. Ik liep over het pad richting de stad. Maar ik kwam niet in de stad.

Vlak voordat ik bij de stad kwam, verscheen er een enorme slang, heel groot. Ik was niet bang, integendeel zelfs. Ik stapte op de kop van de slang en die cirkelde rond de stad. Bedekte de stad helemaal terwijl hij nog steeds rond en over de stad als in een spiraal naar boven werkte.

Uiteindelijk kwamen we in het midden boven op de stad terecht. Van de stad was niets meer te zien, want die lag volledig onder de enorme slang. Maar in het midden kwam vanuit een soort van ronde put of restant van een tempel een helder witte lichtpoort. Ik stapte dankbaar van de slang af en stapte zo in de lichtpoort en ging omhoog, werd erin meegenomen. Als in een wenteling bleef ik maar omhoog gaan, steeds hoger...

Lang zag ik niets, een halve dag ging voorbij...

Toen ik later weer ging kijken, zag ik dat ik in een hele lichte omgeving was, echt warm geel wit goud licht. Heerlijk was het daar. Maar heel gek het leek wel of er gebouwd werd waar ik was. Ik zag allemaal gebouwen die half af waren en alsof er nog aan gewerkt werd. Ik vroeg aan mijn gids waar ik was. Hij zei "het nieuwe Atlantis". Ik vroeg hem waarom, "het is nog in aanbouw" zei hij, "hier ga je later wonen" zei hij nog, "het is een nieuwe dimensie voor de nieuwe geesten van deze tijd"...

Vanmiddag ging het toch nog verder...

Ik heb een tijdje staan kijken bij de poort van het nieuwe Atlantis. De gebouwen die er gebouwd worden zijn hoog, indrukwekkend gewoon. Zo groots is het...

Ik ging naar het midden, daar was een soort plein. De gebouwen eromheen waren zandkleuring, beetje rond van vorm. In het midden van dat plein was een mooie fontein. Zo een als je in oude steden wel ziet... een rond bassin, met een soort van wit steen, mooi zacht geschuurd en rond. Je kunt er op zitten alsof het een bankje is. In het midden was water, goud water, en er stond in het midden een soort van fontein in de vorm van een grote schelp, een Jacobsschelp. En bovenuit spoot dat gouden water.

Toen opeens zag ik mijn gids, hij stond voor me, met zijn armen wijd met een gebaar van "kijk eens".

"Dit is voor ons dit is jouw nieuwe thuis". zei hij. Het voelde zo warm, zo heerlijk liefdevol... veel beter dan het kasteel waar ik de laatste tijd vertoefde. Dat was niet echt mijn thuis. Ik heb daar wel veel geleerd, maar het was niet de bedoeling daar te blijven werd er gezegd.

Dan sta ik opeens heel dicht bij Cialaar, alsof we samen één worden. Het voelt zoooo liefdevol, zalig, ik geniet er echt van, dit wil ik wel voor altijd voelen. Zijn onvoorwaardelijke liefde voor mij is zo iets moois. Nooit laat hij mij alleen, niets kan ons scheiden. Samen zijn we krachtig, heel sterk. Dat was al zo in het oude Atlantis, en nu is dat weer zo. Ook NU zijn we krachtig. Samen één.

Om mij heen waren nu allemaal kleine zielen. Goud-gele zielen, al kan ik ze niet heel goed waarnemen. Zij zullen mij helpen, met de nieuwe opdrachten die ik zal krijgen in dit nieuwe Atlantis werd er gezegd.

Vol verwondering en warmte en liefde kijk ik nog eens rond... ja dit is mijn thuis.

Langzaam daal ik weer naar beneden. Ik probeer de positieve, warme en liefdevolle gevoelens vast te houden die me daar zo overspoelden, die me steunen en mij mijn nieuwe weg wijzen.

Liefs Jorine
Delen:
admin
admin jan 5 '11
oeps, is misschien niet de bedoeling om hier een reactie te geven, of mag dat wel ? smile

gooi deze er maar even tussenuit hoor grin

ik wil overigens niet weten hoeveel reizen jij wel heb opgeschreven Jorine ..... smile
Cialara
Cialara jan 5 '11
lol, ik heb er meer dan 100 opgeschreven wink
Cialara
Cialara jan 5 '11
Goed nu weer een ouwetje van vorig jaar smile

2010-01-14 Vallei der Kleuren

Ik loop samen met de groep over een enorm veld, dat vol staat met prachtige rode bloemen. Rechts van ons neem ik iets waar dat heel hoog en grijs is, het lijkt wel een bergwand. De groep bestaat uit mij, Emmy en Diana.

Na een eindje zo gelopen te hebben komen we langs een beekje en bij de ingang van een grot. Het ziet er donker uit en Diana ontsteekt een fakkel.

Gezamenlijk stappen we de grot in. Aan de binnenkant ziet Emmy allerlei tekens op de wand, het lijken wel Hiërogliefen. Diana beschijnt ze nog even met de fakkel, maar we begrijpen de tekens niet.

Met de fakkel voorop lopen we dan verder de grot in. We dalen een trap af en zien aan het eind ervan een verlichte ruimte.

Daar staat een ziel, die al eerder door Rode Draak was genoemd; het is Ohama Rakitakas, de oudste ziel van zielenland. Hij is de bewaker van de poort naar de Vallei der Kleuren. We zijn een beetje verrast hem te zien en mogen ontmoeten. Misschien betekent dit dat we ook naar de Vallei der Kleuren mogen…

Opeens merk ik op dat ik een lichtbol in mijn handen heb. Ik vind de bol heel erg mooi, hij is van wit licht, met allerlei kleurtjes die erdoor heen dwalen zoals je dat ook wel ziet in een zeepbel. De kleuren vloeien in elkaar over en door elkaar heen. We krijgen van de poortwachter toestemming om door de poort te gaan naar de vallei der kleuren, en stappen met zijn allen door de poort.

Aan de andere kant in de Vallei der Kleuren aangekomen worden we daar opgewacht door een witte ziel. Hij geeft ieder van ons een bloemenketting, hangt hem zelf om ons heen als een welkom in de Vallei.

We kijken om ons heen en vinden het er adembenemend mooi, zo veel heldere kleuren, zo licht als het er is, en wat voelen we ons opeens gewichtloos,het lijkt wel of we zweven hier.

We bekijken elkaar ook, iedereen heeft opeens andere kleding hier en andere sieraden, en allemaal hebben we nu een amulet om aan een ketting. De amulet is een gouden ring met daarin onze elementkleur, dat sprankelend in het goud is gevat. Overal zien we bloemetjes om ons heen.

Het is hier heerlijk, ik spreid mijn armen wijd uit en langzaam als in een spiraal zweef ik de lucht in. Wat een kadootje.
Cialara
Cialara jan 5 '11
Ontmoeting met Aartsengel Michaél

2010-02-08 Ontmoeting met Michaël

De groep wil Witte Maan helpen. Ze heeft het een beetje moeilijk zonder gids. Omdat ze de kaart van Michaël trok, besluit de groep om hem te vragen haar te helpen. We verzamelen in het kasteel, drinken een warme chocomelk en als we er klaar voor zijn roept Witte Maan Aartsengel Michaël op. Opeens zijn we buiten het kasteel, we houden elkaars handen vast en worden opgetild, tussen de sterren door. Lichter en lichter worden we, alsof we in een kosmische lift zitten.

We worden bijna helemaal wit en gaan naar een groot wit licht toe. Als we er zijn, zie ik bijna niets, zo licht is het er. Schild ziet engelen vleugels en Witte Maan ziet blauw met wit. We voelen ons welkom en fijn bij de grote Aartsengel Michaël. We lopen naar hem toe. Hij is heel groot. Ik voel mijn zonnevlecht en mijn derde oog en krijg overal kippenvel.

Dan begint Michaël tegen ons te praten:

"Ik ga jullie helpen, richting geven, en steunen. Ik vind het prachtig wat jullie doen. Ik til jullie allemaal geestelijk op en breng jullie naar rijken die jullie nog niet gezien hebben en blijf aan jullie zijde. Ik wijk niet af, ben altijd bij jullie.

Jullie kunnen net zo groots zijn als ik, maar zover zijn jullie nog niet, daarom ben ik hier om jullie te steunen."


We voelen allemaal de enorme liefde van Michaël.

"Witte Maan, je moet vertrouwen op je eigen kracht en geloven en weten dat je niet alleen staat, wees een ster!"

Dan vraag ik aan Michaël of wij als groep ook ene opdracht hebben en ja die is er: "De mensen wakker maken!"

Voor Witte Maan is de steun van Michaël een enorme hulp en het schenkt ons als groep veel vreugde om de liefde van Michaël te mogen ervaren. We nemen dan afscheid van hem en gaan weer terug naar beneden.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki