Loading...
nl

Wie zou er voor mij een tarot legging doen voor?

birdyfly
birdyfly jan 4 '11
Wie zou er voor mij een tarot legging doen voor?
Ik heb een moeilijke tijd achter de rug, maar ben het nieuwe jaar wel met goede moed ingestapt. Op het gebied van de liefde is er een hoop gebeurd afgelopen jaar en met name daarover zou ik willen weten wat het nieuwe jaar voor mij in petto heeft.
Ik zou het heel erg fijn vinden als iemand een legging voor mij wil doen.

Alvast heel erg bedankt!!!

Rob
Delen:
Vari
Vari jan 5 '11
Indien je zelf tarot of Lenormandkaarten bezit, dan kun je het gemakkelijk zelf doen. Er zijn verschillende leggingen mogelijk. Indien je de evolutie in een bepaald probleem wil weten dan kun je bv het keltisch kruis gebruiken. Dit is een veelgebruikte methode.
Met de Lenormandkaarten kun je de kaarten schudden en vervolgens in 4 rijen van 9 kaarten leggen. Je kijkt waar de PK (persoonskaart ligt nl. kaart 28 voor een man; 29 voor een vrouw). Hetgeen wat links ligt vertegenwoordigd het verleden; rechts de toekomst; hetgeen onder de PK ligt heb je onder controle (dus je hebt er geen hinder meer van); hetgeen boven je ligt komt op je af. Ik leg het nu eventjes kort uit.
Ik ben zelf maar een beginneling op dit gebied. M'n interpretaties laten soms nogal te wensen over. Dus ik doe het liever niet voor je want het zou heel goed kunnen dat ik je totaal iets anders voorspiegel. Indien je aandringt smilekan ik het wel even proberen en de kaarten hierbij vermelden zodat je er verder mee aan de slag kan.
Geef me anders maar een seintje
birdyfly
birdyfly jan 10 '11
Dag Vari.

Ik zou het fijn vinden als jij de legging zou willen doen.
Om te beginnen heb ik zelf geen kaarten, en verder weet ik er te weinig van.
Dus als je het voor mij wil doen, dan heel graag.

Groet

Rob
Vari
Vari jan 11 '11
Wel hier gaan we dan. Ik heb het keltisch kruis gelegd voor je en dan ook nog eens de lenormandkaarten.

We beginnen met de tarot
1. munten 5
2. zwaarden 4
3. pentakels koning
4. zwaarden koningin
5. munten 3
6. dwaas
7. bekers 8
8. munten 7
9. staven koning
10 staven 7

De kaart 6 en 10 geven de toekomst aan; 6 directe toekomst, 10 uiteindelijk resultaat.
Wat haal ik uit je legging (pas op ik ben een leek he).
Het komt er op neer dat je een breuk te verwerken gekregen hebt. Je bent in een herstelperiode (verwerkingsproces) en volgens mij had de breuk te maken met leugens, dingen die opeens naar boven gekomen zijn. Je bent een betrouwbaar persoon, je houdt van eerlijkheid.
Je staat aan een nieuw begin. Je moet een stap in het onbekende zetten, een bepaalde keuze maken. Het is tijd om het verleden los te laten en opnieuw risico's te nemen, je staat op een keerpunt in je leven. Je hebt het zelf in handen.
Je hebt gedaan wat je kon en nu moet je verder. Je moet opkomen voor je zelf, je bent creatief, zelfbewust en mss een tikkeltje dominant.
Dus ik denk dat je op een keuzemoment staat in je leven, waarin je een nieuwe weg in kunt slaan en dat dit je gelukspuntje zal worden.
Herken je je een beetje daarin?

De lenormandkaarten
Ik heb de indruk dat je op zoek bent naar stabiliteit. Toen ik de kaarten aan het schudden was voor je legging viel het anker eruit. Dat is een signaal.

Ik heb een aantal leggingen gedaan en het is raar. Bepaalde kaarten kwamen terug. Het schip bevoorbeeld. Het schip staat ofwel voor een reis ofwel voor een omwenteling in je leven. Ik weet niet goed welke richting ik moet denken want ik ken je niet he. Ik weet ook niets van je af.
Methode van 7 :
De uitkomst : de weg -> je moet een keuze maken (bizar he; hetzelfde als in de tarot)
Ben ik op goede weg : het hart -> ja dus, de liefdeskaart bij uitstek
Hoe anderen over je situatie denken : de ring -> vertegenwoordigt een contract/band
Hindernissen : Brief (berg, wolken) -> je moet een ontdekking gedaan hebben die je zorgen baart en die obstakels met zich meebrengt
Verborgen feiten : Vos -> leugens, valsheid,vrienden die je niet kunt vertrouwen
Toekomst : Vogels -> het komt goed maar er wordt veel geroddeld en verteld; staat soms ook voor bepaalde idealen die je nastreeft
Verleden : Kind -> Begrip hebben voor elkaar; onbevangen; goede band

Methode van 36 bleek dat er veranderingen op je pad komen; eerst nog wel wat ruzie; een vrouw (partner?/vriendin); de zon; de ruiter; de hond -> dus al bij al positieve voorruitzichten
de dingen die weldra op je afkomen waren de ring (dus contract/band), het hart (liefde), weg (keuze die je moet maken idd again smile) en klaveren (dus sentimentele gevoelens)

Dus ik denk eerlijk gezegd dat het toch goed zit hoor. Maar ik heb zo de indruk dat je voor jezelf een beslissing moet nemen om een bepaalde richting in te slaan. Dat is het eerste; de rest zal volgen en zal positief zijn mijns inziens.

Voila, ik hoop dat je je er wat in kunt vinden. Vergeef me als het niet juist mocht zijn want ik ben maar een beginner smile

Veel succes nog
birdyfly
birdyfly jan 12 '11
Dag Vari.

Je bent misschien een beginner maar ik ben zeer onder de indruk van je legging.
Je weet idd niets van mij maar ik kan mij zeer herkennen in jouw legging.

Ik kan mij vooral vinden in het feit dat ik zelf een besluit moet nemen en daar had ik in het verleden moeite mee. Ik ben er gelukkig uit en weet nu wat ik echt wil.
Fijn om te horen dat er een positieve verandering aan komt en dat ik dus op de goede weg ben. Het was mij na een jaar nadenken duidelijk dat ik de enige ben die positieve veranderingen kan bewerkstelligen in mijn leven, zolang je maar besluit en het heft in eigen hand neemt.

Ik wil je heel erg bedanken voor je legging en ga vooral door want je bent goed in wat je doet.

Dank

Rob
Vari
Vari jan 12 '11
Wel Rob, ik ben tevreden dat ik er toch niet helemaal naast zat. Je zal zeker de juiste keuze maken. En inderdaad, je moet het heft in eigen handen nemen; je hebt alles zelf in de hand.
Veel geluk nog

Vari
ferrero
ferrero jan 13 '11
Graag zou ik een kaartlegging willen ontvangen wat beteft dit jaar.
Ik bezit geen kaarten of wat dan ook, wellicht staat er iets goeds te verwachten.

please.......


posia
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 13 '11
Hallo allemaal!

Even om te begrijpen hoor. Maar is dit nu een forumpagina waarop iedereen voor iedereen een tarot legging kan doen?

Aangezien Ferrero nu ook een vraag stelt?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki