Hey Nims,
Helderziend ofzo??????
Inderdaad ik heb problemen nog om op te lossen ,maar ben alweer hard op weg om terug te vechten!
Ik heb nog een heel verhaal, maar dat laat ik liever niet aan iedereen zien, want zit er nog midden in.
Maar vindt het wel knap dat je dat wist, heerlijk is dat he paranormaal begaaft zijn!!
Mag ik vragen wat jou`n gaves nog meer zijn?
Ik waardeer je steun echt!
Groetjes
Dit stukje komt uit nijn verhaal "niet begrepen"
Ik dacht dat ik het wel ergens verteld had maar niet dus.
Tja, Ierland.....geluk?? weet het niet...
ok, kort samen gevat;
4 jaar vriendje
9 mnd samen gewoond
Hij was schijnbaar niet meer verliefd op mij.
En ipv vertellen gaat hij voor mijn neus met iemand anders zoenen (later bleek dat hij dat al een langere tijd als z`n hobby had)
Ik weer thuis wonen bij ouders.
Geen werk vinden ,eindelijk een baantje voor een paar maandjes in de verzekering.
Krijg ik een collega die voor haar Engels studie naar Ierland gaat om haar scriptie te schrijven.
Ik vertel haar goh wat interessant e-mail adressen uitgewisseld.
En binnen een half jaar zat ik in Ierland + vaste baan + eigen woonruimte!
Tja, geluk bij een ongeluk?? Ik weet het niet.
Maar het kwam er op neer dat ik niet meer wist wie ik was en iedereen in mijn omgeving wist wie ik was en wist wat er de laatste 24 jaar wat er met mij gebeurt was.
Ik moest gewoon ergens heen waar niemand mij kende om te zien hoe mensen over mij dachten die mijn verhaal niet wisten.
En het schijnt dus dat het reuze meevalt.
Ik was zo depresief en zo onzeker over mij zelf.
Dat is nu heel anders hoor. Tuurlijk ben ik niet de zekerste persoon van deze wereld maar weet nu wel even weer wie ik ben en waar ik ook alweer voor sta.
Ik woon nu bijna 1 1/2 jaar in Ierland en misschien dat ik met een jaartje terug ga naar NL of toch nog wat langer blijf.
Ik ga terug wanneer ik dat wil.
En misschien wil ik hier ook nog wel een avond opleiding doen, maar dat zien we wel in de toekomst.
Ja, nou dat is het wel zo`n beetje.
Groetjes uit Dublin