Loading...
nl

hallo ..een nieuw lid erbij

naia
naia dec 27 '10
Hallo mensen..
Mijn naam is Naia..(afgeleid van het grieks ,wat betekend Licht
Dit is tevens ook de naam van mijn reiki-praktijk..
Ik heb hier es zitten lezen ,en er is veel gespreksstof...
Ik hoop hier veel te posten ,en ervaringen uitwisselen is altijd iets moois..
Tor horens dus,.... liefs naia
Delen:
admin
admin dec 27 '10
Hallo Naia, welkom op Merudi smileKijk gerust verder rond, er is voldoende te vinden en schroom niet je ervaringen te delen of vragen te stellen !

Groetjes,
Bart
naia
naia dec 27 '10
Hoi Bart,
Dank je wel voor je warme onthaal.
Ben volop aan het lezen,en gezellig mee aan het doen ...Tnx.
Liefs Naia
Vraagbaak
Vraagbaak dec 27 '10
Welkom Naia, ik heet Mirko, dit betekent vredestichter en roem voor vrede. Als je onze namen combineert krijg je vredeslicht, volgens mij kunnen we het dan goed met elkaar vinden smile

admin
admin dec 27 '10
Graag gedaan Naia.. tevens een mooie symboliek van je naam.. en inderdaad Mirko, jullie namen sluiten erg goed aan bij elkaar smile
naia
naia dec 27 '10
Hoi Mirko,
Vredeslicht...ja klinkt geweldig ....
Dank je wel voor je reactie Mirko...
En Bart...ja een naam kiezen is moeilijk...probeer een lichtje te zijn voor mezelf en voor anderen.
Dus Naia..(ben zelf griekse)...
Fijne avond beide..Liefs Naia
karda
karda dec 28 '10
Hoi Naia,

Welkom op Medrudi.

hele mooie naam.

liefs karda
Emuca
Emuca dec 28 '10
Welkom op het forum smile
Cialara
Cialara dec 28 '10
Welkom op Merudi Naia smile
naia
naia dec 28 '10
Hoi Lieve mensen. Dank je wel.....interessant forum!!!
Ben lekker aan de 'lees'..
doei doei ..liefs Naia
Cialara
Cialara dec 28 '10
aha, lezen kun je hier zeker genoeg laugh
naia
naia dec 28 '10
Hoi,
Er zijn hier echt veel onderwerpen ...en je kan hier eindeloos kleppen denk ik ..hahah
greetzzzzzzzz Naia
Cialara
Cialara dec 28 '10
laugh

Ja en dat gebeurd dan ook wel he winkdat eindeloze kleppen over van alles en nog wat...
Mimosa
Mimosa dec 28 '10
Welkom Naia.
naia
naia dec 28 '10
Hoi Mimosa,
Dank je wel voor je welkom....vraagje???? ben het zelf nog niet tegen gekomen ,maar is er ook een topic over Reiki??/
Ben veel aan het lezen ook stukken over dat wat Oth heeft geschreven ,en heb jaren terug alle boeken ven Josef Rulof gelezen...Ook Aartsengelen spreken me zeer aan.
Eigenlijk zo`n 25 jaar geleden ben ik begonnen met een hoger bewustzijnsniveau voor mezelf te creeeren,en sinds mijn Reiki-Masterschap inwijding is het in een versneld tempo gegaan....ben ook erg dankbaar voor dit alles...
Liefs weer....Naia
karda
karda dec 28 '10
Hoi Naja,

Ik lees ook veel over wat Oth heeft doorgegeven, heb pas het laatste boek nog gekocht.
Ik weet niet of er een topic is aangemaakt over Reiki, ik denk zelf dat er best mensen zijn met vragen erover, ik ben zelf ook reiki master en heb ook seichem 1 en seichem 2 erbij gedaan maar dat is dan van de tera mai. maar het allerbelangrijkste is dat je de energie mag doorgeven als doorgeefluik, en dat er mensen baat aan mogen hebben.

liefs karda
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 29 '10
Ook ik wil je nog even welkom heten op Merudi smile.
naia
naia dec 29 '10
Hallo allemaal,
Een ieder hartelijk bedankt voor jullie warme welkom .....heb het zo druk met lezen dat ik vergat terug te schrijven ...hihi..
Wat een borl onderwerpen komen er hier aan de orde...vind het helemaal leuk en interessant ...
Lieve groetjes Naia..
naia
naia dec 29 '10
Oepssssssss...sorry...klikte per ongeluk 2 keer op verzenden...
Komt vast omdat het al laat is ..
Greetzzzz Naia
Beschermengel
Beschermengel dec 29 '10


Welkom Naia smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki