Loading...
nl

voorstellen géén plicht.

Vraagbaak
Vraagbaak dec 27 '10
Hoi, Mirko hier...Heb een hoop meegemaakt afgelopen maanden....Vond dit wel ff het beste onderwerp om mijn verhaal te droppen....Ik ben iemand die zelf de kogel door de kerk schiet en daarmee mensen flink op de kast kan jagen (bedoel er niks kwaads mee)...Dat heb ik ook hier gedaan, ik was op zoek naar mezelf (en heb mezelf gevonden)....Er zijn mensen die een afwachtende houding aannemen en mensen die pcc het tegenovergestelde zijn...Nu noem ik 2 uitersten op, er zijn natuurlijk zat soorten mensen die er tussen in vallen....In zijn algemeenheid is het een uitdaging ieder verschillend (hoe ver iemand ook van jou persoon verschilt) mens volledig in zijn waarde te laten...Het lukt mij nu persoonlijk behoorlijk goed iedereen te accepteren, in zijn of haar waarde te laten zonder dat ik niet betrokken ben bij iemand....Hoe ik er tegenover sta, geef iemand de ruimte, claim niet of dwing....Niemand moet hier iets op dit forum, maar mensen hebben hier vaak wel wat te zoeken...
Delen:
Vraagbaak
Vraagbaak dec 27 '10
Ik heb een heel stukje met tekst en uitleg Lily, lief dat je zo reageert..Fijn jou ook weer te lezen !!
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 27 '10
Welkom!
Mimosa
Mimosa dec 27 '10
Welkom terug hier Mirko. Fijn om te horen dat het goed met je gaat.
Vraagbaak
Vraagbaak dec 27 '10
Bedankt Nims en Mimosa...
admin
admin dec 27 '10
Welkom Mirko smile
Vraagbaak
Vraagbaak dec 27 '10
Dank Bart smile
Cialara
Cialara dec 28 '10
Welkom Mirko

Veel plezier hier op het forum smile
karda
karda dec 28 '10

Hoi Mirko,

Welkom

Veel plezier op het forum

liefs karda
Vraagbaak
Vraagbaak dec 28 '10
Dank je Karda...Ik ben niet nieuw, maar geprolongeerd...Door sommige reeds bekent als zijnde recalcitrant, maar nu ik vrede heb met mezelf weinig behoefte hebbend aan het opzoeken van grenzen...Mijn zoektocht is ten einde en wil alleen nog maar vinden wat ik nodig heb, en niet wat overbodig is in beweging brengen, of proberen te brengen...Als je jezelf accepteert zoals je bent is het een stuk eenvoudiger een ander los te laten....Liefs, Mirko...
karda
karda dec 28 '10
Hoi Vraagbaak,

Eerst even opgezocht wat een recalcitrant is, hahaha daar kan ik mezelf misschien ook af en toe enigszins in herkennen!
verder heb je het mooi benoemd dat stukje als je jezelf accepteert zoals je bent is het een stuk eenvoudiger een ander los te laten.

liefs karda
Vraagbaak
Vraagbaak dec 28 '10
Ah...een gelijkgestemde...gelijk opzoeken als een woord niet kent of iets niet begrijpt...Dat doe ik ook en geef het ook toe dat ik het niet kon of wist...Fijn !! smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki