Loading...
nl

voorstelling nieuweling

luc
luc dec 25 '10
Hallo,
Mijn naam is Luc en ik ben reeds 20jaar invalide van zware reuma en fibromyalgie en de laatste 10 jaar heb ik chronische pijnen dag en nacht en moet zodoende morfine gebruiken.
Zelf ben ik ook praktiserend Boeddhist maar sta tevens ook open voor andere spirituele gedachten en strekkingen!
De meditatie zowel met mantra's als visualisatie's verlichten mijn pijnen ook gedeeltelijk.
Daarbuiten is mijn hobby het op naam brengen van spinnen en kevers,door inventarisatie's van natuurgebieden.
Dit is wel afhankelijk van mijn gezondheid want met 5 hernia's
wandel je géén kilometers maar dat is ook niet nodig,daar we meestal speciale percelen bemonsteren die niet zo groot zijn!
Ook de natuur brengt mij tot rust,en verlichten ook mijn pijn,daar je constant tussen de beestjes en alle andere mooie natuur zit!
Dit is het zowat in grote lijnen,en ik hoop bij deze dat ik op dit forum vrienden kan maken,want dat heeft een mens ook nodig,
dat je toch af en toe eens een praatje kan maken,en ook mogelijk andere mensen kunt helpen!!!
groetjes,
luc
Delen:
karda
karda dec 25 '10
Hoi Luc,

Welkom op het forum, fijn dat je zoveel voldoening uit je hobby kan halen, het lijkt me heel zwaar voor je als je dag en nacht pijn hebt en 5 hernia´s gaan die niet meer weg,kunnen ze niet opereren meer?
groetjes Karda
Lin
Lin dec 26 '10
Hoi Luc,
welkom op Merudi.
Ik moet zeggen dat ik je introductie zeer enerverend vind.
Een karakter met kracht en pit mag ik wel zeggen !
Ben benieuwed wat we van elkaar kunnen leren.

Liefs Lin
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 26 '10
Hoi Luc,

Ook ik wil je hartelijk welkom heten op Merudi. Wat naar dat je zo'n handicap hebt. Wel heel mooi om te lezen dat je er toch het allerbeste van weet te maken! Hier kun je zeker met veel mensen een praatje maken, dus voel je vrij om hier lekker rond te neuzen.
Beschermengel
Beschermengel dec 26 '10

Welkom Luc smile
admin
admin dec 26 '10
Welkom Luc !!
Mimosa
Mimosa dec 26 '10
Welkom Luc hier op Merudi.
Cialara
Cialara dec 28 '10
Hey Luc,

Welkom hier op het forum. Wat fantastisch dat meditatie en visualisatie jouw pijnen kunnen verlichten!!! Ik weet hoe sterk het kan werken. Ik heb zelf geen pijnen, maar af en toe ontvang ik een healing in andere dimensies en ik voel dan altijd zoveel energie, en warmte, ik kan me voorstellen dat ze dat bij jou ook regelmatig doen smile

Ik wens je veel plezier hier op het forum toe!

Liefs Jorine.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki