Loading...
nl

symboliek huisnr

karda
karda dec 19 '10
Via deze link kan je kijken wat de symboliek achter je huisnummer is.

ons huisnr is 298 2 + 9 + 8 = 19 = 10 1 + 0 = 1
ie van ons is nr 1

Huisnummer 1

Al staat de 1 vaak voor overwinning en goede punten en/of scoren, koppelt men in de Feng-Shui vaak heel andere eigenschappen aan vast. Een huis met het huisnummer 1 maakt de inwoners vaak individualistisch en in het ergste geval egoïstisch. Elk van de bewoners gaat liever zijn eigen weg, zonder daadwerkelijk rekening te houden met de ander. Ieder is zeer dynamisch en komt sterk op voor zich zelf. De Yang- (mannelijke) energie is er zeer sterk aanwezig. Sterke persoonlijkheden ontmoeten er elkaar en het risico dat ze elkaar gaan beconcurreren en zelfs domineren is zeer groot. De verschillende individuen zijn evenwel zeer creatief, maar door hun sterk doorgedreven assertiviteit is de kans op fel oplaaiende ruzies zeer groot.

ben je benieuwd naar jou symboliek v an huisnr.

deze link
http://www.ericnaeyaert.eu/
Delen:
Beschermengel
Beschermengel dec 19 '10

Ik moest even zoeken maar heb het gevonden!...trouwens erg mooie site en zulke mooie muziek op de achtergrond smile

63 ... 6 + 3 = 9
Huisnummer 9

Hier pluk je de vruchten van je harde werk. Resultaten worden bereikt na elke grote inspanning. De energie die verbonden is aan de 9 zal je aansporen om actief en dynamisch te werk te gaan. Mits volharding zal je op latere leeftijd genieten van wat je hebt opgebouwd. Hier grijp je de gelegenheid om je perfectionisme en verantwoordelijkheidszin uit te werken. Omdat je alles zo ernstig aanpakt, kun je wel eens in aanvaring komen met anderen. Je stoort je vooral aan hun nonchalance en onnauwkeurige manier van werken. Dit huis stelt je in staat om de dingen af te werken die je net met zoveel enthousiasme begonnen was. Daar je zo sterk gelooft in wat je doet, ben je bereid om voor je gelijk te strijden. In dit huis kom je vooral op voor jezelf. De bewoners hebben nogal eens wat kritiek op elkaar en kunnen zeer bazig optreden. Conflicten en verzoeningen wisselen elkander dan ook regelmatig af.

Klopt helemaal! smile
karda
karda dec 19 '10
ik vind het niet voor alle personen gelden bij ons thuis.
gedeeltelijk klopt het.

beschermengel leuk dat het bij jou allemaal klopt
admin
admin dec 19 '10
Karda:

Betekenis nummer 10:
Pluto

Psychische spanningen, mediamieke vermogens.

Je komt duidelijk op voor jezelf.

enige bazigheid is niet vreemd.

Conflicten en verzoeningen wisselen mekaar af

Soms ben je alleen , en voel je je eenzaam , doordat je partner moet werken ,

Trek je erop uit,
want in dit leven is er niks voor niks

Bron:
http://www.gerardlenting.nl/uitleghuisnummer/Uitleghuisnummer.html
Beschermengel
Beschermengel dec 19 '10

Bart ze heeft toch nr 1
admin
admin dec 19 '10
Dacht zo: 2+9+8=19 / 1+9 = 10.
karda
karda dec 19 '10
Hoi Bart,

Wat leuk nog een uitleg. het meeste klopt wel, alleen bazigheid dat heb ik niet echt. hahaha soms voel je je alleen omdat je partner moet werken, dat klopt helemaal. ) die werkt inderdaad heel veel.
op die site waar ik het vandaan had werd het 1.)moest je het splitsen was er geen nr 10

maar op de site waar jij het vandaan hebt is 10 gewoon 10

groetjes karda
admin
admin dec 19 '10
Weet je het zeker dat er geen bazigheid zit Karda winkHaha, grapje.. bij de meeste sites gaat de uitleg van huisnummers inderdaad t/m 9!
Groetjes,
Bart
Beschermengel
Beschermengel dec 20 '10

Ja 10 kan ook zie ik, nou ja is niet erg hoor smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies