Loading...
nl

een rare verschijning

L'arbre de vie
L'arbre de vie dec 17 '10
Heey allemaal,

misschien is dit een vaag verhaal, want ikzelf vind het ook nogal vaag, maar toch moet ik het even kwijt, want misschien ben ik niet de enige die ooit gezien heeft wat ik heb gezien.

Het was savonds tegen 3.00 snachts toen ik wakker schoot en door de deur heen keek die openstond van de kamer naar de woonkamer. Ik kon nog een stuk van de tafel zien en op die tafel zag ik iets wat ik niet kon plaatsen, namelijk een klein figuurtje, ter hoogte van een beschuitbus, die mijn kant op keek. Ik was verbijsterd en bleef kijken, toen loste het langzaam op. Echt scary! eerst dacht ik, misschien droom ik nog, maar ik was heel alert en klaarwakker. En dacht, dit is echt heel vaag..

Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt?
Delen:
karda
karda dec 18 '10
Er is zo veel mogelijk, er zijn zoveel wezentjes ze hebben nog allerlei namen ook, ik vind het heel mooi dat je dat hebt gezien, misschien ga je het nog eens zien, misschien kan je er dan mee praten.ik ben tijdens een van mijn uittredingen bij kleine kaboutertjes langs geweest, dat was ook een hele mooie ervaring.
Emuca
Emuca dec 18 '10
In het bos zijn elfjes! smileOok als je ze daar niet kan zien laten ze zichzelf wel eens op andere manieren kenbaar maken.

Een voorbeeld was toen ik in het bos liep, opzoek naar dè perfect stok voor een toverstok. Ik zoeken, zoeken, zoeken. Niks was rechts of lang/kort genoeg... En toen... poef! Lag er een perfecte stok voor mijn neus. Hihi. En ik was al 3 keer langs die plek gekomen.
Beschermengel
Beschermengel dec 19 '10



... .. leuk hoor!...ik heb op de tv wel eens een vrouw gezien die ze kon zien en werd natuurlijk voor gek versleten ...maar ik geloof het!

Zo ook een film daarover gezien een speelfilm, de elfjes bewogen zo snel dat ze voor onze ogen onzichtbaar zijn, maar door fotografie (in de film) kon hij ze waarnemen ..ik vondt het een heel mooie film maar weet alleen de naam er niet van, zijn er misschien mensen die het wel weten?
admin
admin dec 19 '10
Ik weet zeker dat ze bestaan, wie maakt er anders steeds mijn sleutels zoek....
Emuca
Emuca dec 19 '10
hihi dan kom ik wel helpen zoeken hoor Karin! laugh
L'arbre de vie
L'arbre de vie dec 21 '10
haha groene heks, ja het zou zo maar kunnen:-P

Dank jullie allen trouwens voor de berichtjes!

ik ben er nog niet uit wat ik er van moet maken;-)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki