Loading...
nl

Liefdespartners

Raida
Raida dec 17 '10
Ik vroeg me af of we aan gene zijde ook een liefdespartner hebben? Ik zou denken van wel maar blijft toch een serieus vraagteken bij mij, heeft iemand hier een antwoord of een visie over? eek
Delen:
karda
karda dec 17 '10
volgens mij krijg je hier op aarde daar nooit 100% een antwoord op, de een zegt dit, de ander dat, je komt daar helemaal pas achter als je over bent gegaan.(als je dat mag weten) wat ze wel zeggen dat je een tweelingziel hebt, daar kan je ook meer informatie over vinden.

groetjes karda
Emuca
Emuca dec 17 '10
Maar een tweelingziel is voor mij niet hetzelfde als een geliefde.. maar de tweelingbroer/zus van je ziel. Ik denk wel dat we ook daar een liefdesrelatie kunnen krijgen... maar ik denk dat dat afhangt van hoe jij denkt dat gene zijde eruitziet.
Raida
Raida dec 17 '10
ja voor mij is een tweelingziel ook meer als een broer of zus, ik heb gewoon al jaren het gevoel dat "mijn grote liefde" daar is, ik kan het niet uitleggen, en hoewel ik hier op aarde enorm veel van mijn vriend hou en hem voor niets zou willen ruilen, blijft het gevoel dat er nog iemand die is daar boven staat, die mijn hart compleet maakt.

Ach ja ik kom er nog wel achter zeker...
L'arbre de vie
L'arbre de vie dec 17 '10
Ja ik heb het gevoel dat dat zeker zo kan zijn.
In dit leven weet ik dat ik mijn 'liefdespartner', die ik in vele levens ben tegengekomen, opnieuw heb ontmoet.
Maar ik kan me goed voorstellen dat die 'partner' ook nog aan de gene zijde is in de vorm van een gids die je begeleidt tijdens het leven nu.
Raida
Raida dec 18 '10
Ben gisteren te weten gekomen tijdens een zilenreis dat mijn gids mijn tweelingsziel is, in een vorige reis heeft hij mij een hartje gegeven, juweel, nu zagen we dat ik het ene helft droeg, ale Jorine viel het op, ik zag het eerst niet, en toen zagen we dat Rai mijn gids de andere helft droeg, het heeft me diep ontroerd maar de puzzelstukjes vallen wel op hun plaats, kan het gemis nu ook beter plaatsen...
Beschermengel
Beschermengel dec 18 '10

Mooi Carrie smile
Cialara
Cialara dec 18 '10
Ja het was heel ontroerend smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela