Loading...
nl

Christmas Canon Rock in C

Richie Richard
Richie Richard dec 15 '10
Naja, als jullie mijn andere topic HIER hebben gezien, weten jullie vast wel waarvoor het is. Dus uitleg daarover, klik dan daar. Welliswaar geef ik wat uitleg over deze backingtrack.
Dit keer heb ik er geen lyrics bij geplakt, aangezien deze vrij simpel zijn.. En veel komt er niet voor. Welliswaar kan je je stem er prachtig naar voren brengen.
Origineel is van Trans-Siberian Orchestra. Enige aanpassingen gedaan op de instrumenten. (Piano, tremelo, strings e.d. allemaal vervangen door verschillende soorten gitaren en effecten.)

Dit keer ook geen youtube, maar een link naar een mp3 van 10mb smile
Delen:
admin
admin dec 15 '10

Nu word ik toch ECHT mega-nieuwschierig hoe die samenwerking met Cody Pilot eruitziet(luistert) hoor RR!!!

Het is weer geweldig!
Richie Richard
Richie Richard dec 15 '10
Naja, hoe "pro" wij te werk gaan kan je int filmpje hier beneden zien. Hier probeerde we wat shoots te maken voor de kerst cover. Helaas (of niet) is daar niet veel van gekomen xD
admin
admin dec 15 '10

Haha

Goed bewaren kun je misschien nog eens gebruiken!
In ieder geval genoten zie ik!!
Richie Richard
Richie Richard dec 15 '10
Zeker zeker. En het is altijd leuk om het terug te kijken. Met name in de zomer ofzo tongue
admin
admin dec 15 '10

Wil ik toch nog even graag aan je kwijt dat ik alles van jou gevolgd heb maar er geen commentaar op gegeven heb.
Jammer op dit moment vind ik van mezelf want je zou er misschien op de 1 of andere manier iets aan gehad/van gevonden hebben.
Ik vond/vind het erg leuk om je te volgen in wat je doet en wat je op Merudi zet!
Ik waardeer erg wat je doet en hoe je vooruit gaat in datgene wat je wenst te bereiken!
Ook jouw experimenten vind ik ERG leuk!Zoals o.a. de computermuziek die je gemaakt hebt een tijdje terug.

Groetjes
Richie Richard
Richie Richard dec 15 '10
Ik ben erg heel blij met jou reactie! Echt een zachte aai over mijn hartje! Ik blijf ook gewoon door gaan, ongeacht anderen het leuk zouden vinden. Maar waardering maakt het net leuker, veel leuker eigenlijk. Want je kan het delen smile
admin
admin dec 16 '10

Thanxx

Deze uit (van) de ouwe doos voor jou

http://www.youtube.com/watch?v=S9J6EJDl5qA

Groetjes
Richie Richard
Richie Richard dec 16 '10
Dat zal ik dan na de kerstmarkt proberen na te maken. Gewoon nieuwsgierig, waarvoor is het?
admin
admin dec 16 '10

Het was ietwat lollig bedoeld als;
Doe lekker je ding!!

Ga je m dan in jouw versie weergeven RR,ben benieuwd....

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki