Loading...
nl

Fotolezen :)

miyase
miyase dec 15 '10
Hallo smile
Ik heb al ooit mijn foto gepost, maar dat is een tijdje geleden, en er is veel veranderd...
Alvast heel erg bedankt, ik ben erg benieuwd smile

http://i52.tinypic.com/2ikxkck.jpg
Delen:
Raida
Raida dec 15 '10
Je zit volop in verandering, je hebt een lastige tijd achter de rug van twijfels, ik zie veel energie rond jou, soms ook onbegrip, hoewel je lacht op de foto krijg ik wel een serieuze blik te zien, ik denk dat je voor je leeftijd redelijk volwassen bent, denk dat je een licht bent voor veel mensen op hun pad,gun jezelf het kind zijn, het aardse, geniet van het leven, goed aarden.
Is op school alles in orde? Krijg een zwaarder gevoel als ik aan je school denk.
Je bent een sterk persoon, gevoelig wel, prikkelbaar ook maar ik zie je ook zuchten en denken: oké nu is het even genoeg geweest ik sluit me af voor de gevoelens van een ander. Echt goed hoor!
Je houdt veel van muziek, dans je ook graag?

Ik hoop dat je hier iets in herkent alvast.
Liefs
Carrie
karda
karda dec 15 '10
Hoi Miyase,

Wat ik voel bij je.
Dat je een gevoelig en lief en zacht karakter hebt.
je bent gekwetst in het verleden (liefdes gebied)
niet begrepen voelen
hsp
Moeilijke tijd achter de rug.
je bent een doorzetter
aard je je zelf wel goed?
doe je iets met kinderen qua werk?

Ben benieuwd of je iets herkend?

liefs karda
Raida
Raida dec 15 '10
heb je ook een huisdier? zie je precies knuffelen met een hondje..
miyase
miyase dec 19 '10
Origineel bericht van: Carrie
Je zit volop in verandering, je hebt een lastige tijd achter de rug van twijfels, ik zie veel energie rond jou, soms ook onbegrip, hoewel je lacht op de foto krijg ik wel een serieuze blik te zien, ik denk dat je voor je leeftijd redelijk volwassen bent, denk dat je een licht bent voor veel mensen op hun pad,gun jezelf het kind zijn, het aardse, geniet van het leven, goed aarden.

Ja inderdaad... ik ben soms veel te serieus.. Maar alleen tegen mensen die ik niet zo goed ken, en in een omgeving waar ik me niet zo thuis voel.

Quote:
Is op school alles in orde? Krijg een zwaarder gevoel als ik aan je school denk.
Je bent een sterk persoon, gevoelig wel, prikkelbaar ook maar ik zie je ook zuchten en denken: oké nu is het even genoeg geweest ik sluit me af voor de gevoelens van een ander. Echt goed hoor!

Misschien omdat ik examens heb en problemen heb met mijn vrienden op school..
Quote:
Je houdt veel van muziek, dans je ook graag?

Mijn leven bestaat grotendeels uit muziek smileik speel graag instrumenten en dans ook graag.

& ik heb huisdier inderdaad, maar het is een kat.
Heel erg bedankt smile
miyase
miyase dec 19 '10
Origineel bericht van: karda
Hoi Miyase,

Wat ik voel bij je.
Dat je een gevoelig en lief en zacht karakter hebt.
je bent gekwetst in het verleden (liefdes gebied)

Ik ben inderdaad gekwetst geweest, nog steeds eigenlijk..

Quote:
niet begrepen voelen
hsp
Moeilijke tijd achter de rug.

hsp klopt, & dat ik me niet begrepen voel klopt ook (in mijn vriendenkring). Ik heb een paar jaar geleden moeilijke tijden gehad op school.

Quote:
je bent een doorzetter
aard je je zelf wel goed?
doe je iets met kinderen qua werk?

Hoe teruggetrokken en verlegen ik ook ben, ben ik zeker wel een doorzetter smile
Ik ga in de zomer als vrijwilliger werken met kleuters smile

Heel erg bedankt, ik vind me er wel in smile
admin
admin dec 19 '10
Hoi Miyase,

Ik heb even naar je foto gekeken, het eerste wat in me opkwam was een bepaalde moeheid, pfff, ik wil even uitrusten. Neem je genoeg tijd voor jezelf. Als een last op je schouders even te zwaar is. Houd je dingen vast uit het verleden die zijn gebeurd, waardoor het soms extra zwaar is voor je. Je hebt een hele open uitstraling en daarom open voor andere mensen, alsof je die naar je toe trekt en deze ook je gedachten reflecteren. Dit bevestigd voor jou een gevoel, in positieve of negatieve zin. Wees trotser op jezelf, sluit jezelf een beetje af als je je er niet goed bij voelt, want ik heb het idee dat je jezelf voor je gevoel moet verdedigen terwijl je dit niet nodig voelt, het vreet wat energie. Heb zelf het idee dat het de komende maanden beter zal worden omdat je dit door krijgt en daardoor sterker in je schoenen komt te staan en eigenlijk al doet !!

Groetjes,
Bart

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki