Loading...
nl

Zielenaam

Emuca
Emuca dec 12 '10
In andere topics las ik al eens dat mensen hun zielennaam hebben.. De naam die hun ziel draagt die boven levens uitsteekt... Soms noemen je gidsen je met deze naam.

Het lijkt mij bijzonder mooi om deze namen met andere te kunnen delen. smile
Delen:
Raida
Raida dec 13 '10
Heb je jouw naam al ontdenkt?
De mijne is Maha, voel me altijd super als ik hem uitspreek, dus nogmaals Maha , hij betekend ook groots/machtig mss dat ik me daarom altijd superieur voel dan als ik hem uitspreek...
admin
admin dec 13 '10
Mijn zielennaam is "Adra Ain", het betekent "Zij die hulp geeft"

met dank aan Emmy en Jorine, die erachter zijn gekomen wink
maar hij voelt geweldig goed voor mij.

Zilveren Spin is ook mijn zielennaam; deze is min of meer symbolisch, maar net zo krachtig.
Cialara
Cialara dec 13 '10
Mijn oer zielen naam is 'Bva Sazia' en betekent: Zorgt met het Hart.

Ik heb meerdere namen, zo heet ik ook Zilveren Vleugel, net als bij Zilveren Spin, zeer symbolisch smile

Naast deze zielennamen, heb ik ook de naam van mijn Hoger Zelf leren kennen, zo noem ik het maar. Dat is Claire. Deze naam gebruik ik zelf heel vaak, voel me er zeer prettig bij. Het bijzondere ervan is dat ie heel veel op de naam van mijn gids lijkt smileGeeft daarom ook een vertrouwd gevoel dus.
Emuca
Emuca dec 13 '10
Mijn oerzielennaam (om het zo maar te noemen) is denk ik hetzelfde als de naam van mijn hogere zelf: Emuca (zij die gedachten hoort)

En dan heb je natuurlijk Witte Maan nog. smile
Serenity
Serenity mrt 10 '11
hoe kom je erachter wat je zielen naam is, want zo'n goed contact heb ik nou ook weer niet met mijn gids dat ik dingen kan vragen en concreet antwoord krijg, wat nu?

Weet iemand mijn zielen naam toevallig?!
amethist
amethist mrt 10 '11
Dat wil ik ook graag van mij weten, als ik er een heb....
Richie Richard
Richie Richard mrt 10 '11
Dat van mij is simpel: Denzil, betekend "Fort" in de zin als beschermend fort. Slaat overigens ook op mijn huidige naam: Richie (Richard -> Aanzienlijke Wachter)

Verder mijn Japanse zou Hakuoro zijn "De gemaskerde"

En Blue Lion wordt tegenwoordig ook vaak gebruikt.
admin
admin mrt 10 '11
Berry Vincenta

Deze dame heeft mijn zieletekening gemaakt en naam met een begeleidend gechannelde boodschap erbij
Serenity
Serenity mrt 10 '11
oja op die site had wel eens gekeken ja!!!
Emuca
Emuca mrt 10 '11
Origineel bericht van: Lily Beau
hoe kom je erachter wat je zielen naam is, want zo'n goed contact heb ik nou ook weer niet met mijn gids dat ik dingen kan vragen en concreet antwoord krijg, wat nu?

Weet iemand mijn zielen naam toevallig?!


Je hoeft het niet aan je gids te vragen! Vraag het aan jezelf! laugh
Emuca
Emuca mrt 10 '11
Of je gaat een keer mee op reis smileals je dat wilt.
Serenity
Serenity mrt 11 '11
hihi ik wil wel maar het lijkt mij nog een beetje eng namelijk.
Gisteren moest ik weer aan dit onderwerp denken en toen zag ik een beeld van gladiatoren in de Arena en die moest iemand dood maken dus het hoofd van de Arena had zijn duim omlaag gedaan.
De naam Marcus kwam in me op.
Ik had gisteren ook naar oude foto's van de vakantie in Rome bekeken.

Daarna kwam de naam Paulus in me op en een kameel, zand en nomadische tent.
Toen heel snel een indianen tent maar dat was denk ik na aanleiding van die nomadische tent. *grinnik*

Toen bedacht ik me aan de woorden van Tinne die zei dat ik een sjamannees was en floep ik zat in de rimboe waar op de achtergrond zand en zandplanten waren.
En ik zag een donkere vrouw met joekels aan oorbellen en veel heel veel mooie kralen , overheersend wit en lijntjes rood met wat groen het was een prachtig motief!
Ook het haar zag er prachtig uit en een joekel van een neusbel. *grinnik*
Maar goed ik had van de week ook een stukje Apocalypto op TV gezien, dus tja?!
Emuca
Emuca mrt 11 '11
Je hoeft niets te vrezen hoor. smileNatuurlijk kunnen er heftige beelden op je pad komen, maar niet meer dan je aankan! Daarnaast kan je gezamelijk reizen, waardoor je de lasten deelt en je ook door iemand meegenomen kan worden naar een rustige plek waar je dingen over jezelf te weten kan komen zonder dat je gestoord wordt door andere of door allerlei beelden.
Serenity
Serenity mrt 11 '11
Zo te lezen vind je die reizen erg leuk en heb je de ervaring dat het gewoon veilig is en niets te vrezen hoeft te hebben…
Hummm ik moet al deze info even laten bezinken , ik heb nu nog niet het lef om dit aan te pakken misschien komt het later weer terug op mijn pad waneer ik eraan toen bent. ^^
Emuca
Emuca mrt 11 '11
Die reizen zijn een deel van mij. smileIk reis al ontzettend lang en ook met vele mensen. Gewoon zeggen als je het een keer proberen wil. smile
Serenity
Serenity mrt 11 '11
oke dank je wel Emuca , ik vind het een erg leuk aanbod namelijk!
jannie
jannie mrt 11 '11
Ohhhhhh wat mooi om dit te weten over je ik zijn..
Emuca...wil jij misschien mij hier meer over vertellen.??
Ik heb /ben aan het proberen contact te leggen met mijn gids..vindt het erg moeilijk..maar krijg vaak wel een neorm liefdevol gevoel..Ik heb gevraagd of ik zijn of haar naam mocht weten..wat ik als eerst doorkreeg was Imanuel..maar dan ga je twijfelen...later nog eens geprobeerd en toen kwam Ibrahim in me op.
Beide namen zijn geen namen die je in je dagenlijkse leven tegenkom..
Mijn eigen zielennaam .ik wordt warm als ik erover nadenk...een liefdevol gevoel...
Misschien kun jij me verder helpen..
Dank je wel...liefs van mij jannie
Emuca
Emuca mrt 11 '11
Ik merkte tijdens mijn reizen dat ik bij de naam Emuca werd genoemd. Dus ben ik gaan vragen hoe dat zat. Je kan het aan je gids vragen, maar ook proberen je eigen hogere zelf te ontmoeten, die zijn of haar naam dan kenbaar aan je maakt. smile
jannie
jannie mrt 11 '11
Ha Emuca...dank je wel....
je hebt het over reizen.
Maak je deze reizen in jezelf..of ga je werkelijk op reis..
misschien een vreemde vraag maar kan beiden..hihi
Als in in jezelf op reis gaat..visiuliseer je deze dan..
ohhhhh heb veel vragen...vindt het zo boeiend...
Emuca een hele mooie naam...!!
liefs van mij
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki