Loading...
nl

een beeld van een vorig leven van iemand anders?

willow
willow dec 12 '10
hoi iedereen,
ik zat deze morgen in de mis (ben niet zo gelovig maar dochter doet heilig vormsel)en toen de preek begon , begon ik te staren naar een oude vrouw voor mij en ik zag plots dat er iets uit haar hoofd kwam dat zeer mannelijk aanvoelde .
ik bleef kijken en ik zag dat er een beeld van een omgeving of ruimte rond dat mannelijke verschijning kwam .
ik kon het volgen met mijn ogen omdat het beeld naar rechts ging en hoe meer dat het naar rechts ging hoe duidelijker het werd .
ik zag een (vermoedelijk) een ruimte in een kasteel .
de muur was zeer duidelijk.
ik zag 2 zeer grote zwaarden tegen de muur staan en dat mannelijk figuur in het midden maar toen floepte het weg en kon ik het niet meer zien of oproepen.
niet echt gedachten die je in een kerk hebt ? of wel hihihihi
kan dat dat je beelden van een ander persoon zijn vorig leven kunt zien?
die vrouw ken ik niet en heb ik nog nooit gezien.
maar ik voelde het heel goed aan .

groetjes
Delen:
willow
willow dec 12 '10
ik wil dit nog zeggen....
dat "beeld" dat ik zag van die ruimte was ongeveer 60 op 50cm.
en ik zag het in totaal een 15 sec.(ik weet dat het lang is maar ik heb echt zeer bewust waargenomen)
en de laatste sec was bijna zo duidelijk alsof er een foto voor me hing.
en ik kon zeer goed in de plaats van de middeleeuwen plaatsen , zowel het "beeld" dat ik zag en zeker mijn gevoel.
mijn gedachte nadat ik dat allemaal gezien had zeiden direkt " daarom gaat die vrouw naar de mis (middeleeuwen zeer gelovig)en die herkend die priester uit vorig leven"
groetjes
ine
ine dec 13 '10
Dag Willow,
Ja, het is heel goed mogelijk om vorige levenservaringen te zien bij andere mensen. Ik ben voor het eerst op dit forum. Ik ben aurahealer/reader. Wat je eigenlijk doet is de ander haar energie readen. Je bent hartstikke helderziend!
Ik las ook je andere bericht over wat je allemaal in je huis ziet aan wezens en ik herken heel erg de angst die je beschrijft voor wat je allemaal ziet, want echt niet alles is fijn om te zien. Helderziendheid kan een last zijn als je niet er mee om kan gaan. Ik heb zelf een soortgelijk proces doorlopen in mijn eigen huis. Ik zag ook enorm veel wezens in mijn huis waar ik doodsbang van werd omdat het zo sterk en veel was was dat het zich niet liet wegsturen. Wat ik ook herkende uit jouw verhaal is dat je dan steeds banger word omdat je het wel ziet maar niet weet hoe je er mee om kan gaan of wat je er mee moet. Herken je dat deze beelden dan zo je aandacht vragen dat je aandacht dus dan voortdurend buiten jezelf is is in plaats van bij jezelf (en je jezelf dus dan steeds meer kwijtraakt, het wordt steeds onveiliger in jezelf)? Het kan heel verleidelijk zijn om je aandacht te richten op wat je allemaal ziet of zelfs misschien wel dat het zich zo aandient dat je niet anders kan, maar als je vervolgens niet weet hoe hier mee om te gaan heb je jezelf eigenlijk alleen maar overspoeld met indrukken.
Wat mij hierin enorm heeft geholpen is mezelf scholen in intuitieve training (aurabegrenzing/hoe zit het met astrale wezens/hoe blijf ik bij mezelf/hoe bescherm ik mezelf/waar richt ik me op/wat trek ik aan/wat straal ik uit etc.)zodat ik heb geleerd om te gaan met wat ik zie en ook een uitknop heb gekregen. Ik denk dat je daar heel veel aan zou kunnen hebben want de hele dag van alles zien daar word je overspoeld van en is niet functioneel, zeg ik uit ervaring. Nu ik bij mezelf de uitknop heb gevonden merk ik dat mijn angst grotendeels weg is en ik veel meer rust heb gekregen: ik ga weer over mijn eigen leven. Ik zelf wilde het allemaal snel even leren, maar heb al doende ervaren dat dit een vakgebied is wat heel veel zorgvuldigheid vraagt en niet "even" te leren is. Het kost tijd en bewustzijn en liefde om van jezelf te begrijpen hoe het allemaal zit en werkt. "Wegsturen" van entiteiten bijvoorbeeld daar hou ik helemaal niet van want mijn ervaring is dat je dan enorm veel boosheid creëert die weer naar je terug komt. Ik ben inmiddels niet meer bang voor wat ik zie omdat ik nu een kader heb en weet wat ik er mee kan en ook wat ik er niet mee kan. Ik pas het nu toe om huizen energetisch schoon te maken. Ik krijg regelmatig cliënten die zo'n boze entiteit bij zich hebben. Mijn aanpak gaat over liefdevol communiceren en begrijpen waarom iets bij je is en wat jouw eigen aandeel in is. Als je beiden hebt begrepen waar dat over gaat lost het zich vaak heel snel op / of kan ik hulp inschakelen zodat deze entiteit naar een goede plek kan gaan.
Als je mijn hulp nodig hebt kijk dan eens op mijn website (huishealing.nl). Heel veel succes met het omgaan met je helderziendheid! Groetjes,
Ine
willow
willow dec 13 '10
hey ine,
ik herken alles wat je zegt en vooral de opmerking over "afsluiten"!
ik vind het wel grappig ... ik heb nog nooit over dat onderwerp nagedacht tot ik vorig week die afspraakt maakte voor een regressie (nu morgen) en plots kwam die gedachte binnen " he, ik heb mij jaren voor gehouden dat ik moest leren om mij te openen en nu moet ik mij toch leren sluiten!"
want met die regressie komt een boel los en hoe moet ik dat nu weer tegen houden hihii
dus dat onderwerp zal de volgende dagen zeer van toepassing zijn voor mij want nieuwejaar komt er aan en dan is alles zooo druk niet alleen op aarde maar ook in de geestenwereld .
alsof er in die periode nieuwe poorten geopend worden tss 2 of meer werelden.
ik vind het best grappig(op een lieve manier) als je zegt dat ik helderziend bent omdat ik het zo niet bezie .
ik maak miss veel mee maar ik vind achteraf ook dat het meeviel en dat andere meer meemaken dan ik ... terwijl het hier elke dag wel iets voorbij floept van entiteiten .
eigelijk heb ik een beetje bang(niet het juiste woord) van dat woordje ... want dan kom ik op een trapje hoger te staan en das weer iets nieuws , ook al is het vertrouwd en ik blijf zo graag in de groep waar het veilig is ! begrijp je ?

ik ga zeker jou site de volgende dagen bekijken want ik moet nog oooo zo veel leren .... maar das net zo leuk .
maar ik moet toch zeggen dat ik geen enkele entiteit zijn gevoelens nog voel ( enkel van wat er boven zit) dat heb ik al kunnen afsluiten ... maar ik weet niet hoe hahahaha
groetjes
Serenity
Serenity jun 5 '11
Quote:
Wat mij hierin enorm heeft geholpen is mezelf scholen in intuitieve training (aurabegrenzing/hoe zit het met astrale wezens/hoe blijf ik bij mezelf/hoe bescherm ik mezelf/waar richt ik me op/wat trek ik aan/wat straal ik uit etc.)zodat ik heb geleerd om te gaan met wat ik zie en ook een uitknop heb gekregen. Ik denk dat je daar heel veel aan zou kunnen hebben want de hele dag van alles zien daar word je overspoeld van en is niet functioneel, zeg ik uit ervaring. Nu ik bij mezelf de uitknop heb gevonden merk ik dat mijn angst grotendeels weg is en ik veel meer rust heb gekregen: ik ga weer over mijn eigen leven. Ik zelf wilde het allemaal snel even leren, maar heb al doende ervaren dat dit een vakgebied is wat heel veel zorgvuldigheid vraagt en niet "even" te leren is. Het kost tijd en bewustzijn en liefde om van jezelf te begrijpen hoe het allemaal zit en werkt.

Ohww wat een handige tip van ine, dank je wel erg handig om dit te weten.
landa
landa jun 5 '11
Pfff dank je wel voor die tip...er staat precies beschreven hoe ik t gevoel had om iets los te kunnen laten waar ik heel veel moeite mee heb....maar kreeg alleen dit mee wat je beschrijft.En ik leer nog steeds hiervan ....en idd ik wildde dat ff snel leren en al had al snel geleerd dat er geen snelcursus voor bestaat want ik ben en blijf in de opleiding.

liefs Lanneke

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki