Loading...
nl

voorgevoelens

karda
karda dec 11 '10

Ik wist eigenlijk vroeger alijd al wat er in pakjes zat, het was voor mij nooit echt een verrassing.
Als ik naar een bingo ging van het werk, dan had ik al een gevoel dat ik prijzen zou gaan winnen.
Er werden eens oude pc´s verloot onder de werknemers, ik wist al in mijzelf dat ik er een zou gaan winnen het grappige was dat er eerst een Karin een pc won, toen later nog een Carin, en ik ook als karin, frappant he?
Ik ben geabonneerd op het blad paravisie, daar stonden kados afgebeeld en toen viel mijn oog op een hele mooie hanger Human Angel Symbol speciaal gemaakt door Steve Rother, ik zag hem en ik voelde van binnen in me, dat ik hem zou krijgen, ik belde 1 x (betaalde ljn) en hoorde dat ik hem had gewonnen. vond ik zo mooi, was er zo blij mee.

http://www.paravisie.nl/new/files/Bel%20en%20winfeb09.pdf
Ik ben benieuwd of jullie dat ook hebben
Delen:
Raida
Raida dec 11 '10
Ik wist vroeger ook altijd wat er in de pakjes ging zitten, ook zelfs waar ze thuis verstopt zaten, vond dat ook echt niet leuk, had altijd zoiets van: mama en papa kunnen jullie dat nu niet beter verstoppen, maar het lag niet aan hen... haha!

Ook als ik stond aan te schuiven aan het postkantoor zei ik op voorhand tegen men moeder , dat loket gaat ons verderhelpen...

Op die leeftijd sta er eigenlijk helemaal niet bij stil..

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki