Hey Zilva,
Ik weet dat ik met een gemis rondloop, maar ik denk dat het niet in dit leven is, ik heb het gevoel dat ik iemand mis uit een vorig leven of zo, soms doe ik mijn ogen dicht en mediteer ik denk ik of maak ik een "reis" en heb al een paar keer dezelfde vrouw gezien, een superknappe blonde dame met een wit gewaad, als ik ze zie overspoelt mij een intens gelukkig gevoel, maar altijd zeg ik tegen haar dat ik haar enorm hard mis en haar oh zoooo graag zie en dat ik bij haar wil zijn, en ze antwoord dan dat het nog niet mijn tijd is en dan verdwijnt ze weer.... Weet echt niet wie dit is maar ik hou echt veel van haar precies. Het voelt aan als een soort moeder van me.
Met mijn vader heb ik een goed contact, mijn moeder is een andere zaak, heb ik eigenlijk geen contact meer mee, die heeft mij al enorm gekwetst in het verleden en dat kan ik ook maar niet verwerken. en zoals je al zei; als ze er bij mij over gaan is het over en uit... en dat is bij haar wel zo, voor mij is de kous af.
Jeugdliefde weet ik eigenlijk niet goed, er is wel iemand die ik altijd wel graag zal blijven hebben, en ik denk nog altijd dat er een bepaalde reden achter zit dat ik hem leerde kennen, langs zijn kant is het trouwens ook zo, het rare is dat wij min of meer hetzelfde voelen maar beiden zeggen we dat we niet samen "kunnen" zijn, vreemde situatie hoor, heb al gedacht dat hij mss een tweelingsziel of zo van me is, maar ik weet het eigenlijk niet...
Ondertussen heb ik een andere vriend en we hebben 2 kinderen samen, ik ben echt heel gelukkig en zou hem voor niemand omruilen, maar die ene man, is precies speciaal in mijn leven.
Ik moet inderdaad ook altijd bezig blijven, ben ook dingen snel beu, heb het gevoel dat ik mijn pad nog niet helemaal gevonden heb, alhoewel ik vind dat ik op de juiste weg aant komen ben, en zeker sinds ik dit forum ontdekt heb, het voelt een beetje als thuiskomen eigenlijk
Ik ben ook zo een eeuwige twijfelaar, zie ik dingen, hoor ik dingen, dan ben ik op dat moment er zo van overtuigd en een paar dagen later is het van, heb ik wel goed geluisterd, had ik niet dit of dat...
goh amai, dat kwam er even allemaal vlotjes uit, ben geen prater maar een schrijver des te meer!
Warme groetjes,
Carrie