Loading...
nl

Iemand zin om op mijn foto te oefenen?

Raida
Raida dec 10 '10
HHmm probleem hoe krijg ik nu die foto die ik heb geupload ook hier op dit topic... Helllup!
Delen:
Raida
Raida dec 10 '10
OKe, yes, ik heb het gevonden, zo simpel natuurlijk.... blush

Dus nogmaals als iemand er zin in heeft, ik breek niemand af hoor, ik ben zelf nog maar een beginnelingske...


Lieve groetjes
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 10 '10
Goed hoor smile. Hou recent is deze foto? Want hoe recenter hij is, hoe beter. Sta je er ook alleen op? Want ook al is hij zwart gemaakt, de energie van iemand anders naast je voel ik ook nog. Als het je lukt om een recente foto te plaatsen waar je echt alleen op staat, dan zou dat fijn zijn.
Raida
Raida dec 10 '10
Had al zo een vermoeden dat ik toch nog een andere zou moeten nemen, ik zal er binnen een uur een recente opzetten want ben nu nog op men werk... whistle

Bedankt al dat je eens wil kijken....

Warme groet
Raida
Raida dec 10 '10
Hier dus een recente foto van mij: shoot zou ik zeggen laughblush
Raida
Raida dec 10 '10
amai die is groot uitgevallen segggggg
Raida
Raida dec 10 '10
niemand die mijn foto wil lezen?
Mimosa
Mimosa dec 10 '10
Hoi Carrie,

Sorry, op het moment lukt het niet om foto's te lezen. Het kost nu te veel energie en dat heb ik nu even niet.
Wat me wel meteen opviel toen ik naar je foto keek, was dat mijn hart ging zingen, mijn hartchakra ging open en ik voelde me heel blij worden. Ook leek het alsof je steeds meer ging stralen en werd je glimlach intenser.
Ik voelde op de een of andere manier een soort van herkenning, wat ik niet kan plaatsen.

Hopelijk kunnen anderen je meer vertellen.
Zilva
Zilva dec 10 '10
ik ga zo ff kijken...
Zilva
Zilva dec 10 '10
Hoi Carrie,

Ik moet ook stiekem wel lachen als ik jou foto zie.
Je ben iemand die met haar charmes een ander om de vinger kan wikkelen. Je kun het ijs breken bij een persoon die chagerijnig is of uit een dip halen zodat ze weer kunnen lachen. Je kunt de clown uithangen. Je bent perfectionistisch, wil graag de controle hebben want anders wordt je onzeker. Je huis moet opgeruimd onder het motto 'orde in huis orde in je hoofd'. Ook in een relatie wil je graag de controle hebben. Wat is er met een jeugdliefde? Het lijkt alsof je verliefd bent.
Je accepteert moeilijk hulp, moeite met dingen uit handen te geven zo van als ik het doe weet ik dat het goed gebeurt.
Je bent een goede collega met leidinggevende eigenschappen. Mensen kunnen op je rekenen, bouwen. Weten wat ze aan je hebben.
Mensen kun ver bij je gaan maar is de grens bereikt is het over en uit.
Je moet overtuigd worden van het gelijk van een ander voordat je iets aanneemt.
Je vraag het uiterste van jezelf en bent een bezig bijtje.

Ben benieuwd of je wa herkent hierin.

Liefs Zilva
Raida
Raida dec 11 '10
Zilva, je zat helemaal juist!Ik herken mezelf hier volledig in, ik ben niet iemand die mezelf snel zal afbreken, en mensen komen inderdaad snel naar me toe als ze problemen hebben, ik kan beter een oplossing vinden voor problemen van een ander dan voor die van mezelf, denk dat men levensdoel hier ergens in ligt....

Het onroerd me wel een beetje dat jullie beiden "blij" worden van me, dat ik je hartchakra doet opengaan, maakt mij op de moment zelfs heel gelukkig, het doet me deugd zelfs, dankjewel hoor!
blushwink
Zilva
Zilva dec 11 '10
Hoi Carrie,

Bedankt vor je lieve reactie!
Ik ben blij dat je jezelf herkent hierin.
Wel blijf ik bij jou het gevoel houden dat je ook met een groot gat; een gemis rondloopt. Vandaar uit komt, voor mijn gevoel, dat gevoel van bezig moeten blijven. Het willen houden van de controle over dingen maar zeker ook over je gevoelens. Je laat dit verdriet eigenlijk niet toe want dat maak jou zwak voor jou gevoel. Je voelt hierdoor mensen ook goed aan maar durft niet zo goed naar je eigen gevoel e kijken zo van kop op ik moet verder. Het heeft geen zin hier stil bij te blijven staan.
Heeft dit met je vader te maken?
En met die jeugdliefde, klopt dat want dat vind ik soms moeilijk, om dingen te plaatsen. Je hoeft hier niet echt op in te gaan maar ik leer er wel weer wat van.

Zorg goed voor jezelf emotioneel, niet alleen voor anderen.
Liefs,
Zilva
Raida
Raida dec 11 '10
Hey Zilva,

Ik weet dat ik met een gemis rondloop, maar ik denk dat het niet in dit leven is, ik heb het gevoel dat ik iemand mis uit een vorig leven of zo, soms doe ik mijn ogen dicht en mediteer ik denk ik of maak ik een "reis" en heb al een paar keer dezelfde vrouw gezien, een superknappe blonde dame met een wit gewaad, als ik ze zie overspoelt mij een intens gelukkig gevoel, maar altijd zeg ik tegen haar dat ik haar enorm hard mis en haar oh zoooo graag zie en dat ik bij haar wil zijn, en ze antwoord dan dat het nog niet mijn tijd is en dan verdwijnt ze weer.... Weet echt niet wie dit is maar ik hou echt veel van haar precies. Het voelt aan als een soort moeder van me.
Met mijn vader heb ik een goed contact, mijn moeder is een andere zaak, heb ik eigenlijk geen contact meer mee, die heeft mij al enorm gekwetst in het verleden en dat kan ik ook maar niet verwerken. en zoals je al zei; als ze er bij mij over gaan is het over en uit... en dat is bij haar wel zo, voor mij is de kous af.
Jeugdliefde weet ik eigenlijk niet goed, er is wel iemand die ik altijd wel graag zal blijven hebben, en ik denk nog altijd dat er een bepaalde reden achter zit dat ik hem leerde kennen, langs zijn kant is het trouwens ook zo, het rare is dat wij min of meer hetzelfde voelen maar beiden zeggen we dat we niet samen "kunnen" zijn, vreemde situatie hoor, heb al gedacht dat hij mss een tweelingsziel of zo van me is, maar ik weet het eigenlijk niet...
Ondertussen heb ik een andere vriend en we hebben 2 kinderen samen, ik ben echt heel gelukkig en zou hem voor niemand omruilen, maar die ene man, is precies speciaal in mijn leven.
Ik moet inderdaad ook altijd bezig blijven, ben ook dingen snel beu, heb het gevoel dat ik mijn pad nog niet helemaal gevonden heb, alhoewel ik vind dat ik op de juiste weg aant komen ben, en zeker sinds ik dit forum ontdekt heb, het voelt een beetje als thuiskomen eigenlijk blush
Ik ben ook zo een eeuwige twijfelaar, zie ik dingen, hoor ik dingen, dan ben ik op dat moment er zo van overtuigd en een paar dagen later is het van, heb ik wel goed geluisterd, had ik niet dit of dat...

goh amai, dat kwam er even allemaal vlotjes uit, ben geen prater maar een schrijver des te meer!

Warme groetjes,
Carrie
Zilva
Zilva dec 11 '10
Hoi Carrie,

Zou het niet kunnen zijn dat je met die persoon samen bent geweest in je vorige leven?
Dat dat zo'n bekend en vertrouwd gevoel is omdat jullie misschien wel meerdere levens samen hebben doorgebracht? En dat jullie zo'n sterke band met elkaar hebben gehad dat dat in dit leven weer tot uiting komt? Ik kan me voorstellen dat er onbewust een gemis blijft dan, een gevoel wat sterker is dan verliefdheid. Een aantrekkingskracht die je niet kunt omschrijven...

Liefs Zilva
Raida
Raida dec 11 '10
Heb je het dan over die goddelijke vrouw die ik altijd zie of over mijn "jeugdliefde"?
Zilva
Zilva dec 11 '10
Oh sorry,

Zelf denk ik dat die vrouw je gids is. Maar dat je met die 'jeugdliefde'een of meerdere levens als partner hebt doorgebracht.
Ik wist niet wat er met een jeugdliefde was, althans zo voelde dat voor mij, dat hij een jeugdliefde was. Maar het kan dan ook een gevoel omschrijven dat hij meer was dan gewone vriendschap.
En voor mijn gevoel komt daar het gemis vandaan. Dat gemis voelde ik heel sterk maar ik ging nadenken en dacht dat het je vader was. Omdat dat gevoel heel diep ging, anders dan een verliefdheid. Fout dus. Maar wel het gemis dat om een man gaat.
Alsof er nog iets afgesloten moet worden met elkaar...
Het voelt onafgemaakt of hoe ik dat ook moet uitleggen, snap je?
Marjanne
Marjanne dec 11 '10
Hoi Carrie,
tegen mijn gewoonte in heb ik de reacties gelezen die al zijn geplaatst. En las zo jouw aanvulling waarin je o.a. schrijft over jouw moeder en die blonde vrouw die je ziet tijdens meditaties. Gelijk schoot het door mij heen, zij is een zielsdeel van jouw moeder. Jij hebt je moeder ook in vorige levens gekend, o.a. ook in Atlantis. Het is voor mij een helder weten dat jij en je moeder een gezamenlijk karma hebben. In een vorig leven heb jij je moeder gekwetst en in dit leven "moest" zij jou kwetsen, omdat dat deel uitmaakt van jullie karma. Het gemis wat jij voelt heeft alles te maken met jouw moeder lieve Carrie. Jouw moeder is een deel van jou, hoe je het ook went of keert.
Het is o.a. jouw uitdaging in dit leven om als het ware boven je zelf uit te stijgen en jullie gezamenlijk karma in te lossen. Het tot het verleden te laten behoren.
Ik weet zeker dat jij prima in staat bent om dit te gaan doen, maar dan wel op jouw tijd en tempo. Je bent een sterke vrouw, met een sterke eigen wil, ook al voel jij je soms onzeker.
Waar jij komt gaat de zon schijnen in de harten van mensen. Stervensbegeleiding komt sterk in mij op. Daar al eens over nagedacht? En zegt de naam Elise jou iets? Of Alice?
Voor mijn gevoel ben jij een aarde-engel, en ga jij veel mooi werk verrichten. Maar begin bij jezelf smile

Lieve groet,
Marjanne
Raida
Raida dec 11 '10
Lieve Marjanne,

Ik ben spontaan begin tranen bij jou bericht, direct had ik het gevoel dat DIT het is, en tegelijk voel ik me er wel een beetje slecht door, dat het zou zijn dat ik haar gekwetst heb en dat zij door mij nu mij moet kwetsen.

Wat bedoel je met " boven je zelf uit te stijgen en jullie gezamenlijk karma in te lossen" sorry het is allemaal zo nieuw voor me en toch voelt het zo vertrouwd tegelijkertijd.

Er heeft ooit een medium tegen me gezegd dat ik verloren zielen het licht zou wijzen maar mss heeft stervensbegeleiding er ook mee te maken, de naam Elise of Alice zegt me op dit moment niks, hoewel ik kriebels en warmte voel bij Alice.
Ik heb ook altijd het gevoel dat ik een soort van engel ben, maar durf er niet over te praten precies, voel me dan precies zo een groot ego, snap je?
En wat is een aarde-engel eigenlijk.

Goh echt bedankt voor je antwoord hoor, van iedereen hier trouwens, het is echt een openbaring voor mij, ik heb niemand in mijn vriendenkring die ook maar bezig is met zo een zaken dus kan er met niemand over praten.

Zou dit ook willen betekenen dat ik een verzoening moet zien te vinden met mijn moeder, ik vind dat ik al zo veel moeite gedaan heb en zij eigenlijk veel te weinig, in het verleden moest ik ze altijd bellen, want andersom gebeurde het nooit, heb het eens uitgetest en toen heb ik een half jaar niks van haar gehoord...

Echt bedankt voor je reactie Marjanne, het is wel even heftig maar het is gewoon zo waar, ik voel het.
Zilva
Zilva dec 11 '10
Marjanne, wat een mooie boodschap....
Mooi hoe je het omschrijft, met zoveel respect, en dat het Carrie tot in het diepst van haar ziel raakt.. je slaat de spijker op zijn kop dan!
Toppie!

Liefs Zilva
Marjanne
Marjanne dec 11 '10
Lieve Carrie,
Voel je alsjeblieft niet schuldig of slecht. Ik persoonlijk zie karma als iets onvermijdelijks en waar je niet veel aan kan doen; behalve het in te lossen door je levenslessen te leren. Of, wat ik wel eens heb gedaan, is aan het Universum te vragen om het karma weg te halen. Soms wordt dat ingewilligd door de Witte Broederschap. Ik wil je hier nog wel meer over vertellen maar daar is dit forum niet voor vrees ik.
Met 'boven jezelf uitstijgen' bedoel ik mee dat je niet reageert vanuit je ego, maar vanuit je hart. Als jij jezelf en je moeder vanuit je hart kunt vergeven, is dat al heel mooi...energetisch werkt dat door.
Je mag me gerust een mail prive sturen, als je de behoefte hebt aan verdere uitleg. Een aarde-engel is voor mij iemand die licht en liefde brengt aan de mensheid en dat vermogen bij de geboorte al heeft meegekregen.

Graag gedaan hoor. En schroom niet mij te mailen als je daar behoefte aan hebt,

lieve groet,
Marjanne
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki