Loading...
nl

wie wil mijn foto lezen van een overleden dierbare

browneyedsoul
browneyedsoul dec 9 '10

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier. Ik ben erg geinteresseerd in het paranormale. Vooral het contact met overledenen. Misschien wil iemand mijn foto lezen van een overleden dierbare?
Ik ben benieuwd of iemand erachter kan komen hoe het met m gaat?
Alvast hartelijk bedankt!
Delen:
Beschermengel
Beschermengel dec 9 '10

Welkom Browneyesoul, waar kunnen we de foto vinden?... als je hem nog niet geplaatst hebt kun je hem hier neerzetten smile
browneyedsoul
browneyedsoul dec 10 '10
ik weet niet hoe ik dat moet doen ik heb de foto wel in het algemene album geplaatst, bij onlangs toegevoegd, heet browneyedsoul
en het staat ook in mijn album: browneyedsoul
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 10 '10


Hier is die.
Zilva
Zilva dec 10 '10
Hoi Merudiaan,

Goh, best heftig vind ik.
Wat ik zo even doorkrijg is dat hij iemand was die je mocht of niet. Daar wondt hij geen doekjes op. Hij had sarcastische humor.
Een hele zachte man maar erg in de knoop met zichzelf. Hij voelt depressief aan.
Hij had momenten nodig om zich terug te trekken.
Zelf denk ik dat hij zich van het leven beroofd heeft. Maar dat hij heel duidelijk zegt 'het is goed zo'. Hij heeft er geen spijt van. Alles werd ondragelijk voor hem.
Ik kijk straks even verder naar de foto, dan heb ik meer tijd.

Liefs Zilva
Raida
Raida dec 10 '10
Wat ik bij hem zie is " opgeven"
Ook voel ik enorm veel verdriet.Moest haast wenen eigenlijk.
Maar wel iemand met een groot hart en die eigenlijk alleen maar goed wou doen.

Ik ben nog maar net begonnen met foto's te lezen, dus sorry als ik er totaal naast zit...
Zilva
Zilva dec 10 '10
Sorry, ik kan er niet veel meer uithalen.
Waarschijnlijk omdat hij zo gesloten is. Hij heeft zijn gevoelens geblokkeerd. Hij lijkt zich afgekeerd te hebben van iemand, die persoon heeft hem enorm pijn gedaan. Heb het gevoel dat dit om zijn vader draait. Dat hij niet echt geaccepteerd werd hoewel hij snakte naar liefde en begrip.
Verdriet om een vrouwelijk persoon uit de relatiesfeer. De druppel die de emmer liet overlopen. Hij had er genoeg van.
Een harde werker. Nooit trots op zichzelf, het kon altijd beter. Stelde hoge eisen aan zichzelf.
Wat Carrie ook zegt; ik wordt er intens verdrietig van.

Groetjes Zilva
Raida
Raida dec 11 '10
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jou reactie, vraag me af of ik en Zilva in de buurt zijn of we helemaal verkeerd dachten??
Zilva
Zilva dec 11 '10
Ja, ben ik ook benieuwd naar! confused
browneyedsoul
browneyedsoul dec 12 '10
Pff i'm impressed! De tranen staan in mijn ogen...vind dit echt ongelofelijk knap van jullie hoor!
Het enige wat niet klopt is dat hij zichzelf van het leven beroofd zou hebben, hij had kanker en is na een lang ziekbed overleden half oktober.
Maar de rest klopt helemaal!
Enorm bedankt!
Raida
Raida dec 12 '10
Ik bedoelde met opgeven niet van het leven beroofd hoor, maar gewoon van pff het is genoeg geweest, kon het niet direct plaatsen maar het zal dus zijn dat hij eindelijk de rust gevonden heeft na zijn ziekte.
Hij is in ieder geval gelukkig nu...
Zilva
Zilva dec 12 '10
Hoi Browneyedsoul,

Bedankt voor je reactie, wat een lijdensweg voor die man zeg.
Ik wil je nog wat vragen om zelf wat dingen te plaatsen. Had hij keelkanker?
Omdat toen ik de foto zag een enorme band om mijn keel kreeg en een dikke keel. Met dat gevoel van het hoeft niet meer, het verdriet en depresieve gevoel ben ik er eigenlijk vanuit gegaan dat hij zich verhangen had... Sorry. Zou je hier nog even op kunnen reageren dan weet ik voor mezelf hoe ik dingen kan leren plaatsen.
Bedankt en ontzettend veel sterkte bij dit verlies. Het is jammer dat maar weinig mensen hem echt hebben leren kennen...
Klopt het voor jou gevoel wel dat hij het goed vind zo? Want dat blijf ik hebben dat gevoel. Hij was klaar me alsmaar vechten.

Liefs een een dikke knuffel,
Zilva
browneyedsoul
browneyedsoul dec 12 '10
hij had longkanker, uitgezaaid naar zijn rechter been. Toen hij daar achter kwam was het al te laat. Chemo's mochten niet baten, maar hij heeft nooit geklaagd of gezeurd. Uiteindelijk zat het ook in zijn slokdarm en hersenen. Hij heeft tot het laatste toe geprobeerd maar nu was het idd goed zo, we zijn er tot zijn laatste adem bij geweest om voor m te zorgen. Hij was trouwens mijn lievelingsoom..

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki