Loading...
nl

wat is uw filosofie over het leven en ons bestaan

Djaka
Djaka dec 9 '10
mijn filosofie over het leven. en de reden van ons bestaan. is dat precies door het zoeken naar de zin en het mysterie van ons bestaan, het ontcijferen en reden geven aan ons bestaan...
het lijkt alsof we niet meer bestaan... het lijkt me dat we te ver geevolueerd zijn... te inteligent zijn geworden om leven te ervaren zo als het bedoeld is...als ik kijk naar een dier in de natuur... eender welk dier.. predator of prooi;ne leeuw of een vlieg... moest je ze kunnen vragen waarom ze leven ben ik ervan overtuigd dat ze antwoorden om te overleven... als ik kijk naar national geographics en zie hoe de dieren leven in het wild ben ik jalousse dat er niets anders op de agenda staat dan op die dag te leven en overleven...bij de dieren onder ons hoe wreed of lief ze ook zijn...er bestaat daar geen goed en fout omdat ze leven om te leven... doden om te eten...
dit is een van de velen filosofien over het leven en ik zou graag eentje van jullie horen...
Delen:
karda
karda dec 9 '10
de aarde is op weg naar een ander trillingsniveau,andere dimensie dat merk je overal om je heen, de mens van nu is zoekende, de mens neemt nu niet meer alles als zoete koek aan, er is van alles gaande, er is een omwenteling.
Er is al zoveel veranderd er wordt momenteel gelukkig zoveel licht naar de aarde gebracht, we krijgen ontzettend veel hulp van de liefdevolle helpers, via channelings krijgen we ook veel boodschappen door, dat we bij ons eigen gevoel moeten blijven, in deze roerige tijden, dat we ons niet moeten laten meeslepen met verhalen als verdoemenissen en dat de wereld vergaat, blijf gecentreerd in jezelf. de wereld is op weg naar eenwording, dat zal niet zonder slag of stoot gaan, maar er komt eens een hemel op aarde, dat geloof ik.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki