Loading...
nl

Foto Analyseren...?

S0oBl0nd
S0oBl0nd dec 8 '10
Hoi allemaal,

ik weet niet of ik het onderwerp goed geplaatst heb maar ik on verder niet echt vinden waar ik het wel kwijt zou kunnen...
Het gaat om foto's van mn zoontje van bijna 2...
Sinds hij een jaar is geworden fotografeer ik hem steeds vaker met lichtbollen in zn handjes of bij zn gezichtje of achter hem op schouderhoogte... Ik heb me laten vertellen dat dit Orbsen zijn, al heb ik ook begrepen dat de meningen hier sterk over verdeeld zijn... Ik vroeg me af of er mensen zijn die mij een verklaring zouden kunnen geven over wat het nou is wat er bij hem rond hangt... Of dat dit misschien toch van de flitser is of een andere invloed van iets van weerkaatsing ofzo... En is er misschien iemand die zo'n foto van hem wil bekijken...?

Groetjes Chantal...
Delen:
karda
karda dec 8 '10
hoi Chantal,

Je kan je foto op het forum zetten, misschien kunnen we kijken of het orbs zijn. Ik heb een boek van orbs kan eventueel ook uitzoeken wat ze zouden kunnen betekenen. boek )diana cooper

liefs karda
Marenubium
Marenubium dec 8 '10
By all means...
Het plaatsen van foto's van anderen behalve de aanvrager, is hier niet toegestaan, geloof ik.
Wel kun je gedeelten van de foto's plaatsen onder Geestverschijnen: http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/forums/2/1/Geestverschijningen.html
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 9 '10
Hoi,

Als het je lukt om je zoontje te verbergen op het plaatje, dan is het prima om hem hier op het fotoleesforum te plaatsen. We kunnen dan kijken of we de orbs voor je kunnen analyzeren.
Marenubium
Marenubium dec 10 '10
Dat behoort m.i. niet geheel en al in het fotolees topic thuis.
Dat gaat namelijk om het lezen van personen. De orbfoto's staan onder 'geestverschijningen'.
Lijkt me handig 1 en ander gescheiden te houden enzo...
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 10 '10
Hm, ik zie dat het nu op allerlei verschillende plekken op Merudi staat. Dus ik zou zeggen, zoek zelf maar even een plekje laugh.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki