Loading...
nl

welke tarotkaart voor 2011

karda
karda dec 7 '10
In de Happinez staat een voorspelling voor de jaarkaart van de tarot, vond het leuk om te doen.
dit is de link http://www.happinez.nl/inspiratie/do-it-yourself/tarot/

mijn jaarkaart is: 6 de geliefden

Dit is de kaart van de keuze. De Geliefden geeft je het advies een keuze met je hart te maken. Het is de bedoeling dat je deze keuze maakt zonder rekening te houden met invloeden van buitenaf. Geen compromissen dus. Duik diep in jezelf en maak jouw keuze in alle vrijheid! Het zal voelen alsof je vleugels krijgt en alles vanzelf gaat als je met je hart kiest

groetjes karda
Delen:
Mimosa
Mimosa dec 7 '10
Mijn jaarkaart is de hogepriester.
De Hogepriester is de kaart van de communicatie. Deze kaart geeft aan dat je dit jaar aandacht moet schenken aan het leren uitspreken wat je voelt en wat je denkt. Maar het gaat niet alleen om leren; ook om met andere mensen te delen wat jij dit jaar geleerd hebt. Je kunt van iedereen leren, en iedereen van jou. Leeftijd speelt hierin geen rol.
admin
admin dec 7 '10

Eigenlijk was/is het 11 dus 2 de Hogepriesteres voor dit jaar.

Leren vertrouwen op mijn onbewuste kracht en intuitie.
Ik moet geduldig (?!?!) afwachten dit jaar............
HM....
admin
admin dec 7 '10
Mijn kaart voor 2011:

Deze kaart gaat over bezinning. Tijdens deze periode trekken we ons terug om tot ons ware zelf te komen. Dit zou je kunnen ondersteunen door te vasten, mediteren of spirituele oefeningen te doen. Het belangrijkste is dat je tijdens deze periode leert om op je eigen wijsheid, talenten, ervaringen en kennis te vertrouwen. Het is namelijk niet nodig om bij anderen bevestiging te zoeken; je hebt zelf genoeg in huis
TamaraButterfly
TamaraButterfly dec 7 '10
Mijn kaart voor 2011
is m´n geluksgetal 8


De Kracht geeft je het advies om je schaduwkant met liefde te accepteren. Deze kaart wil ons leren onze instincten en driften te controleren. Natuurlijk is dat moeilijk, want je wordt met jezelf geconfronteerd. Als je erin slaagt je zwakke plekken te accepteren, is het resultaat de moeite waard. Je schaduwkant wordt dan juist je kracht.
gast
gast dec 7 '10
Voor mij ook de 8.
Veel 8jes bij elkaar hier laugh
Emuca
Emuca dec 7 '10
De magier: Al je mogelijkheden liggen voor je op tafel. Dit is de kaart van het potentieel en jij, de Magiër, kan ervoor zorgen dat al jouw nieuwe creaties werkelijkheid worden. De Magiër weet als geen ander zijn mogelijkheden op de juiste manier in te zetten en schept zo zijn eigen omstandigheden. Je praat al tijden over je vele plannen en ideeën, maar nu is het tijd om in actie te komen. Waar wacht je op?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki