Loading...
nl

Uitleg

admin
admin dec 5 '10
Hallo nieuwe mensen op het forum ik heet jullie allemaal een hartelijk welkom en hoop dat jullie hier vinden wat je zoekt.
Zelf ben ik nooit te vinden op dit forum vanwege het feit dat ik zo min mogelijk wil weten over jullie in verband met de te lezen foto,s

Heel af en toe kom ik dan maar sumier even welkom heten.
Dit komt wel uit een warm hart en hoop dat jullie begrijpen waarom ik hier zo weinig ben.

liefs van Bea
Delen:
Tinne
Tinne dec 5 '10
Ik lees doorheen je tekst een " hou van me zoals ik ben en doe"

Allerliefste liefdesknuf van mij Bea, doe heerlijk zoals jij het voelt dat goed voor je is!
admin
admin dec 5 '10
lieve Tinne je bent een schat en weet wie ik ben tnxxx
Voor je mooie woorden van je hart.
Denk dat wij elkaar al heel lang kennen, ben eigenlijk wel benieuwd waar de connectie zit, jij ook?

sla een arm om je heen en knuffel je even terug voelt erg fijn.
Tinne
Tinne dec 5 '10
Dank je!! Ja voelt fijn.. en geniet ook in die stilte van de knuffel.
De connectie die ik voel komt ook uit Egypte voel ik.. duizenden jaren geleden dan!
Ik zie in alle geval witte kledij, okergeel zand en piramides hihi!
admin
admin dec 5 '10
Dit kan wel kloppen ik was ook iemand die in Egypte heeft geleefd ten tijde van de piramides, volgens een aura lezeres.
Ik ben benieuwd wat er gebeurd als ik er eens voor ga zitten wat er aan ervaringen nog terug komen.

Ben hier eigenlijk nooit mee bezig maar zou dus best meer kunnen weten hierover.


Je hoort nog van mij als ik hier wat meer van weet.

Zal aan mijn gids vragen om er wat meer van te vertellen.
gast
gast dec 5 '10
BEa ik ben benieuwd wat jou inzichten zijn aangaande het doel van de piramides. Er zijn nu zoveel theorien in omloop.......
admin
admin dec 11 '10
Hallo Gast

Naar mijn idee was het een energie gebouw waar inwijdingen plaatsvonden.

Wat is jouw idee over de piramiden?
admin
admin dec 11 '10
Kennen jullie het boek de Inwijding van Elisabeth Haich en de boeken van Jozef rulof?
admin
admin dec 11 '10
Jozef Rulof, daar heb ik wel boeken van.
karda
karda dec 11 '10
ja de meeste boeken heb ik gelezen. en heb er een paar van
van jozes Rulof
Elisabeth Haith zegt me wel wat misschieen een keer geleend bij de bied denk ik
Wil je daar iets over weten Bea?
groetjes karda
admin
admin dec 12 '10
In deze boeken word ook veel uitleg gegeven over de piramides en hun oorsprong ook Edgar Cayce geeft er een uitleg over.
karda
karda dec 12 '10
heb je het stuk uit het boek van de Grote Omwenteling naar de nieuwe tijd al gelezen van Lanto van Daan Akkerman
dat ze gebouwd zijn via levitatie ik kan het stukje wel neerzetten als je dat wilt
admin
admin dec 12 '10
Ik ken het boek niet maar weet ervan dat het door levitatie is gebeurd maar ook door dematerialisatie en materialisatie.

Heel mooi karda ik ga lanto ook nog eens lezen, wel leuk als je het wilt plaatsen ook voor de anderen leerzaam.
karda
karda dec 12 '10
Dit komt uit een sessie van De Grote Omwenteling van Lanto van Daan Akkerman.
De piramides zijngebouwd door middel van levitatie. Ze zijn gebouwd vanuit een principe vanuit Atlantis en de vormgeving heeft niets van doen met de Egyptenaren of de voorouders van Egyptenaren zoals u die nu kent.
De mensen die in groten getale aan de piramides hebben gewerkt, hebben de deklaag van die piramides verwijderd om daarmee het Cairo van nu, en de steden en voorsteden rond Cairo te stichten. Zij hebben in die tijd hiermee ook tempels voor hun goden gebouwd. Het materiaal is er afgehaald, is gebruikt en hergebruikt zoals dat gebruikelijk is in alle culturen. Bouwwerken waarvan de bevolking in die tijd niet meer wist waarvoor ze dienden, waarvoor ze gebruikt zouden kunnen worden, waarvan ze het nut niet meer in zagen en waarvan de betekenis van de goden was verloren, werden gebruikt als fundamenten voor hun steden,voor de verdedingswerken, voor hun tempels, voor hun kerken, enz. De Egyptenaren van nu, die graag de bouwers van de piramides willen zijn, zijn dat niet. Integendeel, zij zijn de slopers van de piramides. Zij hebben in feite de piramides hun kracht ontnomen, want deze waren, met hun schitterende witte bakens voor andere dimensies en nu zijn zij in hun vormgeving en energie-uitstraling enigszins geschaad.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki