Loading...
nl

Vakantie China

JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 4 '10
Ik ben weer terug van vakantie naar China en wil hier even wat foto's laten zien van de vakantie die ik zelf erg mooi vindt smile.



















Delen:
karda
karda dec 4 '10
Hoi Nims,

Wat een mooie fotos ook die ene met de mandala.
Ben je al vaker in China geweest? of is dit de eerste keer.
Ben jij dat Nims op de foto?

groetjes karda
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 4 '10
Nee dit was mijn eerste keer (in ieder geval in dit leven wink) ik ben het inderdaad op de foto's smile.
Eruan
Eruan dec 4 '10
prachtige foto's nims! volgens mij heb je veel moois gezien. smile
Supertof!
admin
admin dec 4 '10
Erg mooie foto's, zo krijg je een goede indruk van het land. Traditioneel, en mensen zijn gereserveerd, maar vriendelijk? Je hebt genoten zo te zien!

Welkom terug hier smile
admin
admin dec 5 '10
wauw, China is best mooi, zo te zien !!
Tinne
Tinne dec 5 '10
Origineel bericht van: NiMS
Ik ben weer terug van vakantie naar China en wil hier even wat foto's laten zien van de vakantie die ik zelf erg mooi vindt smile.





Mooie reis zo te zien!
deze tekening vind ik heel erg mooi
Beschermengel
Beschermengel dec 5 '10


Wow mooi zeg! ...de steen waar je naast staat of leunt, weet je ook de betekenis ervan?
En de cirkel waar je in zit, ik heb in mijn tuin een kleinere versie ervan ..precies zo en ga er ook wel eens in staan...niet zitten want dan kom ik niet meer overeind smile..mooie foto's in iedergeval!
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 5 '10
Dank jullie wel. Ik heb maar een kleine selectie gemaakt, dus wie nog meer wilt zien kan ook even hier kijken: http://goedzo.hyves.nl/album/58028847/Vakantie_China/_XybdDrc/

Die kunst die je ziet is de moderne kunst in China. Echt heel mooi hoe ze op traditionele wijze, op rijstpapier en met waterverf alledaagse dingen neerzetten. Supergaaf!

De steen waar ik naast sta weet ik niet wat dit betekend. Wel was ik op de plaats waar de aller eerste toren van de Chinese muur is gebouwd. Dit is dus letterlijk het begin van de muur. Misschien dat er zoiets staat? Ik kan het in ieder geval niet lezen.

De cirkel waar ik in zit was het topje van de tempel of heaven, zoals die heet. Een boeddhistische tempel.
Sweetammy
Sweetammy dec 5 '10
Mop volgens mn studenten is het door Mao geschreven en de betekenis, vertaald is. Als je er niet geweest bent, ben je geen echt man. Dat word weer gerelateerd aan dat je de gele rivier moet bezoeken, die over het algemeen er dichtbij ligt, omdat je dan pas tot een echte man gedoopt kan worden.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 5 '10
Ah super, bedankt smile. De vraag is nu, ben ik ook bij de gele rivier geweest? Is dat soms de rivier bij de red caves?
Mimosa
Mimosa dec 5 '10
Wat een schitterende foto's. Een prachtig land lijkt het me.
Super dat je er geweest bent, lijkt me een hele ervaring.
Sweetammy
Sweetammy dec 5 '10
Nee die rivier ligt bij een andere tempel. Die verre tempel waar we het eerst zijn geweest. 10 km verderop ligt een tempel met heel veel trappen en daar schijnt die rivier te lopen. Ik ben daar ook nog niet geweest. Die rivier in red stone gore, schijnt een andere te zijn. Kortom je bent maar een halve man wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki