Loading...
nl

FOTOLEZEN CHERRYPIE.

CherryPie
CherryPie dec 3 '10

this is me!! smile





hallo allemaal! smile
ik hoop dat iemand mij kan helpen.
iemand die mijn foto wilt en kan lezen.
het is een heel recente foto,
paar dagen terug genomen.

ik heb géén kleurlenzen in,
alleen het lichtinval/contrast is n beetje bewerkt.

verder ben ik geboren op 1e kerstdag 1989.
en op dit moment 20 jaar jong.

ik hoor het graag.. smile

liefs, CherryPie.
Delen:
CherryPie
CherryPie dec 3 '10
test..? smile
Marenubium
Marenubium dec 3 '10
jaja...test is wel 3x doorgekomen...danku.
Beschermengel
Beschermengel dec 3 '10

Ik heb 2 dezelfde berichten verwijderd...

Welkom CherryPie smile
CherryPie
CherryPie dec 3 '10
oh okay, is goed smile
Zilva
Zilva dec 3 '10
Hallo CherryPie, Heb ff getwijfeld of ik zou reageren.
Ik heb het gevoel dat ik dit met tact moet opschrijven allemaal Ik zou zeggen haal eruit wat je denkt dat klopt en leg de rest gewoon naast je neer. Het is mijn gevoel en mijn mening wat niet hoeft te betekenen dat dit klopt en is zeker niet bedoelt om je aan te vallen.

-Uiterlijk is belangrijk voor jou (kun je al een beetje uit je vraag halen) maar is eigenlijk een manier om je onzekerheid te verbergen. Je haalt er je houvast uit, je zekerheid. Door je onzekerheid kun je arrogant overkomen (hiermee zeg ik niet dat je dit ook bent)en fel zijn naar anderen. Als jij een 'bad hair day 'hebt voel je jezelf niet op je gemak.
Je kunt je ook heel erg meten, vergelijken met anderen.
Je kunt je erg eenzaam voelen, al ben je in een groep bijvoorbeeld. Het is moeilijk voor jou om een emotionele band op te bouwen met anderen.
Voor mijn gevoel is er een strijd in je familie, met name met moeder en een zus? Het lijkt op een soort concurrentiestrijd. Je bent een pappa's kindje. Je moeder zie ik als een afstandelijke en koele vrouw en waaruit bij jou die moeite met emotionele binding is ontstaan. Het lijkt alsof je een pronkstuk moest zijn en jou op deze wijze geleerd is geworden dat uiterlijk heel belangrijk is. Je weet hierdoor ook niet echt wie je nu zelf bent en wat je wilt in het leven.
Ik voel echt een leegte in jou, een gat wat je maar niet gevuld krijgt. Een soort ontevredenheid ook omdat je je in feite achter een masker verbergt en daardoor mensen bewust of onbewust op afstand houdt. Maar hierdoor ook de verkeerde mensen aantrekt. 'Foute mannen' trekken je aan en je snakt naar warmte en genegenheid maar juist die foute types bezorgen je weer hartzeer.
Ondanks je muurtje ben jij heel vlug te breken; iemand hoeft maar de juiste woorden te gebruiken en je breekt. In feite ben jij een hele zachte meid.
Je ziet er goed uit maar schoonheid is vergankelijk, het is zo belangrijk je goed in je vel te voelen! Het is cliche maar met een kern van waarheid. Laat je niet besodemieteren en geef de mensen die het wel goed met je voor hebben juist een kans! Denk niet zwart/wit.
Meid zorg goed voor jezelf, je bent het waard!Je hebt een goed karakter, laat dit niet verpesten door angsten...

Liefs Chantal
Marjanne
Marjanne dec 4 '10
Hoi CherryPie,
ik krijg een benauwd gevoel bij mijn keel als ik jouw foto lees, en voel er een angst bij. Een angst dat je niet gezien wordt.En voor mijn gevoel ken jij ook veel faalangst juist omdat jij zo veeleisend naar jou zelf toe bent. Ik zie een wit, klein hondje bij jou (Tommie?); dat kan jou heel erg vertederen. Je hebt een erg zachte lieve kant, maar ook een erg krachtige. Niet altijd even gemakkelijk om met die tegenstellingen om te gaan. Heb jij regelmatig conflicten met jouw moeder? Volgens mijn gevoel heeft jouw moeder een grote angst dat jij met "verkeerde" jongens om gaat en is ze bezorgd, al uit ze dat niet zozeer.
Lieve CherryPie, pas goed op jezelf. Je bent zelf erg intuïtief, leer om naar jouw intuïtie te luisteren in contact met mensen.

Lieve groet,
Marjanne
admin
admin dec 5 '10
Allereerst zie ik een lieveheersbeestje in een lucifers doosje, en een poppebedje.
Was je een kind wat dromerig en zich daat enorm mee kon bezighouden je was erg op jezelf en speelde graag alleen in de natuur of gewoon kon je je erg verwonderen over kleine dingetjes een steentje of zomaar iets anders.
Ik zie dat je nog steeds beinvloedbaar bent door je omgeving, en een heel gevoelig persoon bent.
Je bent zachtaardig en rustig bedaard, je houd erg van mooie dingen en harmonie.
Daarbij ben je ook erg krachtig, en sterk in je energie.
Maar het kleine meisje zul je altijd met je meedragen en je zult altijd die uitstraling houden van iemand die jong is en meisjesachtig.
Je pikt veel op vanuit je omgeving en vereenzelvigt je daarmee.
Dit is jouw manier om kontakt te maken met anderen.
Je versmelt als het ware met de ander en dan ben je ook een beetje die ander, het lijkt dan alsof je er zelf niet meer bent.
Wat je heel goed kunt is met dieren praten via je gevoel.
Je zou een uitstekende ruiter zijn en kunt een paard heel makkelijk laten doen wat jij wilt.
Je kunt dieren over het algemeen goed aanvoelen en door je kracht sturen.
Ik zie er echt een talent in om met dieren te praten en te weten wat er in ze omgaat.
Ook planten en stenen kun je iets mee, je kunt je er makkelijk mee verbinden.
Ik zie dat je een hele mooie energie hebt en een mooie afstemming bezit erg fris.
Als er al iets is wat er gebeurd in je leven dan komt het omdat je even jezelf kwijt bent en te veel mee gaat in de ander.
Probeer met twee benen op de grond te blijven en wanneer je je invoelende eigenschappen te goede wilt gebruiken verbind je dan met dieren, en niet te veel met mensen op dit moment.
Wat je eerst nog mag gaan/kan leren is jezelf afbakenen en weten wie jij zelf bent, waar jij ophoud en waar de ander begint.
Probeer mensen ervan te overtuigen dat je misschien kwetsbaar overkomt maar sterk genoeg bent om af en toe eens een misser te maken we moeten allemaal leren door ervaringen en daar heb jij genoeg kracht voor om niet onderuit te gaan je herstelt je snel en bent veerkrachtig genoeg, om missers te kunnen aangaan.
Dus laat iedereen weten dat ze zich geen zorgen hoeven maken.
ook wanneer je eens uitglijd niks ergs aan. gewoon diep zuchten en weer verder gaan.

Dit was het voor dit moment

liefs van Bea

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki