Hallo CherryPie, Heb ff getwijfeld of ik zou reageren.
Ik heb het gevoel dat ik dit met tact moet opschrijven allemaal Ik zou zeggen haal eruit wat je denkt dat klopt en leg de rest gewoon naast je neer. Het is mijn gevoel en mijn mening wat niet hoeft te betekenen dat dit klopt en is zeker niet bedoelt om je aan te vallen.
-Uiterlijk is belangrijk voor jou (kun je al een beetje uit je vraag halen) maar is eigenlijk een manier om je onzekerheid te verbergen. Je haalt er je houvast uit, je zekerheid. Door je onzekerheid kun je arrogant overkomen (hiermee zeg ik niet dat je dit ook bent)en fel zijn naar anderen. Als jij een 'bad hair day 'hebt voel je jezelf niet op je gemak.
Je kunt je ook heel erg meten, vergelijken met anderen.
Je kunt je erg eenzaam voelen, al ben je in een groep bijvoorbeeld. Het is moeilijk voor jou om een emotionele band op te bouwen met anderen.
Voor mijn gevoel is er een strijd in je familie, met name met moeder en een zus? Het lijkt op een soort concurrentiestrijd. Je bent een pappa's kindje. Je moeder zie ik als een afstandelijke en koele vrouw en waaruit bij jou die moeite met emotionele binding is ontstaan. Het lijkt alsof je een pronkstuk moest zijn en jou op deze wijze geleerd is geworden dat uiterlijk heel belangrijk is. Je weet hierdoor ook niet echt wie je nu zelf bent en wat je wilt in het leven.
Ik voel echt een leegte in jou, een gat wat je maar niet gevuld krijgt. Een soort ontevredenheid ook omdat je je in feite achter een masker verbergt en daardoor mensen bewust of onbewust op afstand houdt. Maar hierdoor ook de verkeerde mensen aantrekt. 'Foute mannen' trekken je aan en je snakt naar warmte en genegenheid maar juist die foute types bezorgen je weer hartzeer.
Ondanks je muurtje ben jij heel vlug te breken; iemand hoeft maar de juiste woorden te gebruiken en je breekt. In feite ben jij een hele zachte meid.
Je ziet er goed uit maar schoonheid is vergankelijk, het is zo belangrijk je goed in je vel te voelen! Het is cliche maar met een kern van waarheid. Laat je niet besodemieteren en geef de mensen die het wel goed met je voor hebben juist een kans! Denk niet zwart/wit.
Meid zorg goed voor jezelf, je bent het waard!Je hebt een goed karakter, laat dit niet verpesten door angsten...
Liefs Chantal