Loading...
nl

automatisch schrift

admin
admin nov 30 '10
hoi,

Geen idee of ik het juist heb geplaatst.Kijk ik er nu overheen of zie ik hier nergens wat staan over automatisch schrift?Nog niet alles gelezen.Een van de 'dingen' die bij mij het meest zuiver zijn.

Els
Delen:
Cialara
Cialara nov 30 '10
Hoi Els,

Wil je ook wat vertellen over jouw ervaring met automatisch schrift? Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat werkt!
admin
admin nov 30 '10
Wel,nu ben ik al even minder spiritueel actief.Ik kan dan gehele teksten schrijven héél zuiver en leesbaar,mijn handschrift verandert ook iedere keer.soms zijn het maar woorden soms boodschappen,soms dus hele bladzijdes,soms symbolen.Telepathie dan maar dan in letters.
Wat ik vorige week nog meekreeg na een poging tot intuitief tekenen was 'leven om te leren doen we allemaal,uw tijd is gekomen om te leren leven'.Ik lees er enorm weinig van :-(
Els
Vari
Vari jan 7 '11
Hoe gaat dat dan juist in z'n werk? Zonder je je af en begin je dan te mediteren? Hoe moet ik mij dit voorstellen?
corrine
corrine jan 7 '11
ja ik ben ook wel benieuwt
admin
admin jan 8 '11
Wel nee ik zonder mij niet af,daarom juist,het gaat vanzelf,zonder mediteren,alleen een pen vastnemen en wat papier.Soms woorden,soms zinnen,vooral boodschappen.Al is het alweer lang geleden en doe ik dat steeds minder.Vandaar de topic omdat anderen daar schijnbaar wel moeite voor moeten doen.
Raida
Raida jan 8 '11
Bij mij is ook alles begonnen met automatisch schrift, mijn handschrift veranderd dat ook wel en de manier waarop ik bijvoorbeeld letters schrijf zijn dan anders, maar verder dan gewoon leesbaar schrift gaat het niet verder, geen tekens, wel veel 8en enzo.
Moet er zoals jij ook niets voor doen, gewoon even mijn hand laten overnemen...
Raida
Raida jan 8 '11
Bij mij is ook alles begonnen met automatisch schrift, mijn handschrift veranderd dat ook wel en de manier waarop ik bijvoorbeeld letters schrijf zijn dan anders, maar verder dan gewoon leesbaar schrift gaat het niet verder, geen tekens, wel veel 8en enzo.
Moet er zoals jij ook niets voor doen, gewoon even mijn hand laten overnemen...
Nyssa
Nyssa jan 9 '11
Zelf ben ik ook al een tijdje bezig met automatisch schrift en het werkt heel goed.

Ik kan mijn verstand op nul zetten en beginnen schrijven. Echte teksten en boodschappen zijn het echter niet: ik schrijf in de vorm van poëzie.

Ik kan op 2 verschillende manieren schrijven: met mijn verstand en intuïtief. Mensen vinden de tweede soort het mooiste.

Het gekke is wel dat er een boodschap inzit, maar ik moet het vaak zelf ontleden smileHet is altijd spiritueel getint met een zekere waarheid ingesloten.

Automatisch schrift is heel leuk!
Raida
Raida jan 9 '11
Bij mij zijn het wel altijd brieven van mijn gids of van engelen, nooit uit van mezelf of zo..
Nyssa
Nyssa jan 9 '11
Tja, ik weet niet van wie ik het ontvang. Misschien gewoon van mijn Hogere Zelf? Of zou er een gids achter zitten?

Maakt me eigenlijk niet uit. De boodschappen zijn prachtig.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki