Loading...
nl

ik sta open om gelezen te worden

Kodiak
Kodiak jun 12 '07
Voor zowel beginners als gevorderen:
Leest u maar!

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1028

:D

Ik ben natuurlijk heel nieuwsgierig!
Delen:
Caius
Caius jun 12 '07
Hoi Kodiak,

jammer dat je foto een beetje klein is, daardoor is het lastiger te lezen.
Zeker voor iemand die net pas begint met het lezen.
Toch heb ik een poging gewaagd.
Graag hoor ik van je wat er klopt,

Lezing:
Ik zie een vrolijke energieke vrouw.
Je bent iemand met een grote uitstraling!
Mensen zijn graag bij je en je trekt snel hun aandacht.
Aan aandacht heb jij dus geen gebrek!

Je hebt een sterke eigen wil, dit komt voor uit een sterke intuitie.
Toch bespeur ik een sterke twijfel bij je!
Volgens mij komt die twijfel doordat je vaak anders denkt dan de meeste mensen.
Je twijfelt weleens of je naar je wil/intuitie moet luisteren of naar de mensen om je heen.
Durf meer op je intuitie af te gaan en daarna te gaan handelen.
De mensen om je heen zullen dit accepteren.

Feest je veel?
Of heb je die tijd achter de rug?
Je bent iig iemand die van een feestje houd.

Je bent een groepsmens, ondanks dat je vaak anders denkt dan de mensen in de groep.
Je hebt graag mensen om je heen.
Je bent een echte teamplayer.
Ondanks dat het zijn in een groep veel energie van je vergt, heb je het zijn in een groep, zeker nodig!
Je rust pak je door sì¡vonds rustig een boek te lezen.

Tot slot is er iets met je nachtrust.
Je hebt een onrustige slaap.
Je ligt niet stil in je slaap.
Volgens mij heb je veel last van nachtmerries.

Dit was mijn lezing.
Ik zie je reactie wel tegemoet.

Groetjes,
Kay
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 15 '07
Hoi Kodiak, wil je nog steeds gelezen worden? Je hebt namelijk niet gereageerd op Kay. Dat vind ik wel jammer. Laat dus even weten wat je vind van zijn lezing, misschien dat ik dan ook nog wel een poging waag ;).
Kodiak
Kodiak jun 17 '07
Hallo,
Excuus, ik miste de tijd om te reageren en als ik reageer dan wil ik dat wel even goed gemotiveerd doen.

Caius, heel goed gedaan joh!
echt, ik sta versteld gewoon.

Het eerste stukje klopt helemaal, het tweede stukje over intuitie ook inderdaad. Ik ben nogal geneigd om naar anderen te luisteren terwijl ik achteraf mezelf wel voor de kop kan slaan.
Ik heb een hele sterke wil en als ik iets wil, dan krijg ik het ook. Gaat het niet links om dan maar rechtsom. Pas als ik alle mogelijkheden heb gehad en dan blijkt dat iets nog niet lukt, dan heb ik even tijd nodig om dit te verwerken, maar dan zal ik mij er uiteindelijk wel bij neerleggen.

Ik mag graag feesten inderdaad. Ik gebruik geen druks drank of sigaretten. Ik geniet van het samen zijn. Vroeger in dicotheken, tegenwoordig meer op het TT circuit, bij vrienden of ons thuis of gezellig tijdens het uit eten gaan met een groep of laser gamen e.d.
Ik hou van actie en avontuur inderdaad.

Met bovenstaande bevestig ik je uitspraken over het groepsmens zijn.

Er is inderdaad iets met mijn slaap!
Ik durf niet te slapen.
Als ik slaap heb ik geen nachtmerries hoor, maar ik heb steeds het gevoel dat er iets bij me is en ik weet niet wie en goed of kwaad. Ik ben vooral erg bang 's nachts "iets"te zien wat me gelukkig niet gebeurd nog. Maar ik blijf vurig hopen dat dit zo blijft. Soms val ik uiteindelijk wel in slaap, maar soms lig ik ook wel wakker tot het licht wordt en ga dan pas slapen.

Dat je dat weet zeg....

Nims, ik wil nog steeds graag gelezen worden hoor. Ga je gang.
Caius
Caius jun 19 '07
 Quote:
Origineel van Kodiak:

Er is inderdaad iets met mijn slaap!
Ik durf niet te slapen.
Als ik slaap heb ik geen nachtmerries hoor, maar ik heb steeds het gevoel dat er iets bij me is en ik weet niet wie en goed of kwaad. Ik ben vooral erg bang 's nachts "iets"te zien wat me gelukkig niet gebeurd nog. Maar ik blijf vurig hopen dat dit zo blijft. Soms val ik uiteindelijk wel in slaap, maar soms lig ik ook wel wakker tot het licht wordt en ga dan pas slapen.

Dat je dat weet zeg....
Je bent bang voor het onbekenden, zoals zovelen mensen.
S'nachts in mijn bed wil ik ook niet "gestoord" worden, omdat ik graag goed wil zien wat er gebeurd en aangezien ik lenzen heb met -5 ;)
Voor de rest ben ik niet bang voor geesten, dan hoeft nl helemaal niet.
Je eigen geest is sterker dan dat je denkt.
En het goede is altijd sterker dan het kwade!
Als je iets voelt, wat je niet prettig vind ..zeg dan gewoon (hoeft niet hard op) GA WEG!
Ook kan je een denkbeeldige piramide van licht maken (staat op deze site iets over), of bedenk dat je omringt ben door een grote glazen bal/stolp, waarin je totaal veilig ben en niemand je kan bereiken.

Als je meer info wilt, kan je me altijd pb'e

Groetjes,
Kay
ps. Het kan ook zijn dan je onbewust nachtmerries hebt in je slaap, waardoor je bang bent om s'nachts te slapen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 26 '07
Hoi Ik ga hem binnenkort lezen, ik doe dit even zodat ie weer verschijnt in de actieve onderwerpen ;).
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 27 '07
Hoi Hestia,

Het heeft even geduurd maar ik zal je lezen. Het is onder voorbehoud en ook een erg kleine foto. Het is daarom wat lastiger om te lezen, maar we zullen zien of het werkt.

Je bent een vrolijk en goedlachs type. Ook een gevoelsmens dat soms nogal emotioneel kan zijn. Daarmee bedoel ik niet jankerig, maar wel dat je dingen snel aantrekt. Kritiek is bijvoorbeeld iets dat jou nogal persoonlijk kan raken. Je hebt er echt moeite mee om kritiek te krijgen. Het liefste hoor je het niet, of negeer je het.

Het is tegenstrijdig, je bent heel open maar ook weer niet. Ik denk dat het komt omdat je oppervlakkig heel open bent naar mensen toe, en makkelijk praat enzo maar dat je diep van binnen goed op slot zit en daar met bijna niemand over praat.

Je zit wel lekker in je vel en bent gelukkig met de dingetjes om je heen. Ik krijg in ieder geval wel een tevreden gevoel erbij.

Soms zou je wat minder naief mogen zijn, maar aan de andere kant is dat ook weer jouw charme. Daarbij maak je soms ook wel een beetje "handig gebruik" van. Dan doe je je ietsjes naiever voor dan dat je daadwerkelijk bent.

Je bent rechtdoorzee en betrouwbaar. Mensen kunnen op je rekenen als je iets afgesproken hebt. Dan doe je het ook. Beloftes vind je iets heilig. Als je iets beloofd hebt, dan moet je het ook echt doen.

Verder als tip, zoek eens wat dieper in jezelf. Er is een hoop dat je van jezelf kunt leren dat je nog niet gevonden hebt.

Ben benieuwd wat je van de lezing vindt. Groetjes Julien.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki