Mijn ervaring als hogepriesteres, (juli 2010, doorgekregen door Cosmische Gidsen, als aanvulling op healings binnen in mezelf)
Diamanten zijn lichtwezens, het heeft een bewustzijn en zijn hier op aarde gekomen/gebracht, om ons te ondersteunen.
We mogen van de Diamanten (en ook andere edelstenen) genieten, want ze zijn onze mede-compagnons in onze reis terug naar God( De Bron, het licht). Het zijn onze naasten, onze lichtvrienden. Maw, ik/jij en de diamant zijn één.
Een van de eigenschappen die Diamant heeft, is dat ze 'opneemt" en ' uitzend".
In de tijd van Atlantisch werd daarom gebruik gemaakt van diamanten, om "energie in op te stapelen" en " energie vanuit de diamant vrij te laten ".
Vermits alles energie is, kan een diamant vrijwel alles opstapelen, in zich opnemen, en weer terug uitzenden.
Uiteraart, hoe groter de diamant, hoe groter de opname capaciteit, alsook het uitstralen.
In de tijd van Atlantis, was ik een Hogepriesteres(vrouwelijk of mannelijk, is me niet geheel duidelijk). Er werd met deze diamanten samengewerkt, en dat was een normaal iets om te doen. Er werd anders mee omgegaan, in de laatste periode van atlantis..in de zin dat dan meer nood was aan hulp aan mensen die los wilden komen van het ego (een beetje zoals nu deze tijd, maar toch anders, omdat toen een neerwaarse spiraal was, en nu een opwaarse spiraal)
We straalden deze zuivere diamanten in, met bv.
- intentie's van liefde, groei, kracht, zuiverheid, mededogen, warmte, dankbaarheid..enz, enz,
- door een verbinding/connectie te plaatsen in de diamant met de hogere Zelf of Goddelijkheid van een persoon.Zodat de persoon, het kontakt met zijn/haar Goddelijke kon vrijwaren.
- door een blauwdruk in de diamant te plaatsen, van je Zijn. Dwz, het is mogelijk om in een Diamant, je blauwdruk van je Goddelijkheid te verankeren, zodat mensen die rond de diamant zaten, volledig in contakt kwamen met jou (Hogepriester, die alleen maar het zuivere, Goddelijke doel had om mensen in het Goddelijk licht te zetten)
De energie die het dan uitstraalde en in trilling uitzende, was van zo'n Goddelijke schoonheid en zuiverheid, dat mensen er steeds aan kwamen laven.
Er zijn heel veel van deze diamanten ingestraald, en die zijn er nog steeds aanwezig.
- Je kon je aanwezigheid in de diamant plaatsen, zodat wanneer mensen in contakt kwamen met de diamant, jou in wezen bewust konden waarnemen, je kon dat vragen stellen, die de aanwezigheid van jezelf, kon beantwoorden, omdat je aanwezigheid hetzelfde bewustzijn en Goddelijkheid bezat als jij.
Deze zaken werden veelvuldig gedaan, in de laatste periode, als hulpbiedende oplossingen, voor zij die zich hadden laten intimideren door ' ego " en toch daar los van wilden komen.
In feite, zoals al werd vernoemd kan een diamant alles in energie opnemen, - maar dat gebeurde niet zomaar, allesomvattende Goddelijke Liefde was een van de krachten waarop de diamant zich opende om "energie" op te vangen, en uit te stralen. Je kan dit vergelijken met een oester, die zich opent en sluit, vanuit haar natuurlijkheid.
Het bewustzijn van de Diamant, die pure liefde is, en overgave aan het Goddelijke, is heel erg ontvankelijk om vanuit die Liefde haar werk te doen. Zij was daarom één van de geliefde metgezellen van de Hogepriester/Godheid in die tijd.
De wezens die ermee werkten, waren allen zuiver van aard, en ze gingen daarom ook heel zuiver met deze diamanten om. De mensen die er van konden genieten, waren daarom zeer dankbaar voor dit gegeven, en spraken vol liefde en genegenheid over de diamant en de groep vanwaar die diamant kwam.
De groep deed deze dingen onbevangen, met overgave, en het denken bestond niet bij deze groep, louter het Goddelijke op aarde in contakt met het Goddelijke in de Cosmos.
In die tijd, waren er - zij het heel druppelsgewijs - Wezens op aarde, die eveneens hetzelfde werk deden, die beinvloed waren geraakt door de kracht die de diamant uitvoerde op mensen, en alsook beinvloed door de reactie van de mensen. Die Goddelijke wezens, die eerst waren zoals jij en ik toen, voelden iets bij hen dat ze nog niet hadden gevoeld, namelijk een vorm van macht!
Het gevoel van belangrijk zijn, en iets te kunnen wat een ander geen macht over had dit te kunnen.
Deze energie werd enorm sterk bij hen.
Ondertussen deed de zuivere Groep zijn werk verder.. maar hadden deze energie van anderen al reeds opgevangen. Doch waren onbeinvloedbaar door hen, en hun naar-steeds-meer-hunkerende-macht.
In de meeste gevallen, konden deze wezens naar verloop van tijd, geen diamanten meer instralen, omdat de diamanten zich niet meer openden. De wezens hun intentie's waren immers niet meer zuiver in hun Liefde, en daarom bleef de diamant gesloten voor hun.
Dat zinde enkele groepen niet ( er waren vele groepen van lichthogepriester/Godheden), want het gevoel van onbekwaamheid, overmande hen. Ondertussen zagen ze de groepen die nog wel vanuit hun zuiverheid met diamanten werkten, en dat zorgde voor een vreemd gevoel bij hen.
Er ging over deze situatie'w wel een hele tijd over.. het was echt druppelgewijs dat deze ontwikkeling zich voordeed, maar vermits tijd niet echt bestaat, maar wel oorzaak en gevolg, was het voor de groepen die zich met deze macht-energie-wellust bezig hield, de actie nodig om dit alsnog om te keren. En sommigen van hen keerden zich naar de ander groepen, om weer opnieuw gered te worden, en terug naar hun Goddelijkeheid te richten.. sommigen slaagden daar weer opnieuw in, anderen gingen snel bergaf.
Enkelen, die het gevoel van Macht aanzagen als hun nieuw verworven recht en Goed, en deze als middel wilden gaan prediken, en ook zagen dat mensen daarnaar luisterde en hen hiervoor ook bewonderde..
ontdekte, via een bepaald proces, een middel om de diamant haar code te kraken, zodat zij zich ofwel weer gewillig opende voor intentie's, ofwel noodgedwongen "moest" openen vanwege de dwangmatigheid van het proces.
Hiermee vierde de enkelingen een feest, want er was in hun ogen een grote overwinning gemaakt. Zij konden weer beschikken over de Diamanten. En nu konden ze deze diamanten hun eigen wil opleggen, niet meer de Goddelijke wil, maar wat zij wilden.
Via dat soort proces, maakten ze een soort nep-liefdes-gevoel aan, die heel sterk in resonantie overeenkwam met de trilling van pure zuiver liefde, en op die manier werd de diamant gemanipuleerd. Al deze nep-liefde werd dan ingestraald (omdat deze wezens de pure liefde niet bezaten) en uitgedeeld aan bepaalde bevolkingsgroepen.
Er werden dus omdenduur twee soorten groepen ontstaan, waar mensen naartoe gingen, of naar toe getrokken worden.
De ene groep was zuiverheid in liefde,
de ander groep was nep-liefde. Deze nep-liefde was opgebouwd uit verschillende trillingen waaronder ook de trilling van machtwellust. Dat namen de mensen mee op, alsook werd dit versterkt, binnen in hun groep.
Daar onstond een wedijverige situatie, en zodoende kwamen ze tegen elkaar in opstand, om de meeste macht.
Maar anderzijds hadden ze elkaar nodig.. het was een spel van afstoten en aantrekken.
Ze hadden elkaar nodig, omdat de groepsdinamiek de sterkte van de macht kon uitstralen, en kon overwinnen- zo dachten ze.
Uiteindelijk werd de groep die met zuivere liefde steeds kleiner.
Er kwamen via die donkere groep, kristallen die ingestraald werden met nep-liefde die een capaciteit hadden om die trilling in de ether te sturen, specifiek afgestemd op de trilling van een bepaalde Hogepriester/Godheid, die wel met zuiverheid bezig was.
De donkere groep, kon nu met die nep-liefde hetzelfde toepassen als ze altijd hadden gedaan..
- hun blauwdruk van hun wezen instralen.. of bepaalde intentie's in de diamant steken,
mensen ontvangde deze energie, en dachten dat het om een bepaald soort Goddelijk gevoel/intentie ging.
- ze konden eveneens net als daarvoor, hun aanwezigheid in deze diamant steken, zodat zij vragen konden beantwoorden via de diamant aan diegene die vragen stelde. Met de nodige intentie mee ingestraald, dat wat ze zeiden, de absolute waarheid is/was.
Wat hadden ze in die tijd gedaan.. met de diamant die wij (diana, jorine en ik) hebben gevonden in het oude atlantis tijdens een zielereis?
Ze hadden m'n blauwdruk gecopieerd, ze hebben daarom de diamant de inentie gegeven, dat het mijn zuiver energie van Liefde was..
ze hadden ze zodanig beinvloed dat ze resoneerde met zeer veel kleinere diamanten.. dus deze diamant was de centrale diamant.
Mensen dachten dat het dus om mij ging, en dachten dat ze mij in energie ontmoette als ze in contakt kwamen met ofwel de centrale diamant ofwel de kleinere diamanten.
Daardoor, was er een energie ontstaan, die negatief en onzuiver was, en die de indruk moest geven dat het om mij als hogerpriester ging.
Volgens datgene wat ik doorkreeg wist ik van dit gebeuren af, en ben ik druppelsgewijs samen met onze groep bezig geweest, onze liefdes-energie terug te sturen, zowel naar de donkere groep als naar de diamant.
Dat voelde de donkere groep, dus begonnen zij in de grote centrale diamant, negatieve spreuken, en intentie's te steken, persoonlijk voor Mij en de groep bedoelt, en deze versterkten ze steeds meer en meer, naar gelang ze zich door onze zuiver intentie belaagd voelden.
Uiteindelijk is atlantisch tenonder gegaan.. en zit er hier een stuk tussen, die nog niet duidelijk is.
Ze springen in verhaal naar beelden waar ze me laten zien, dat er steeds een soort bescherming, liefde-energie, zuiverheid naar die negatieve diamant en donker groep is gegaan, en dat dit voor een stuk, het ware natuurlijke van mijn aanwezigheid op aarde, beinvloedde. Ik was dus voor een bepaalde percentage bezig met het afweren, en dat deel kon ik dus niet aan de mensen geven..
hierdoor werd m'n eigen natuurlijke zijn op een bijzonder manier,
zodanig beinvloed dat ik en de groep dat zuivere eveneens niet tenvolle kon behouden. Er was een trilling geboren, die iedereen zou treffen, zo blijkt..
(wordt vervolgt)