Loading...
nl

wat ik doorkreeg over een leven in atlantisch

Tinne
Tinne nov 27 '10
Even vooraf,

Het heeft een hele lange tijd geduurt alvorens ik het verhaal dat ik doorkreeg tijdens een wandeling, aan de buitenwereld wilde laten lezen.
Ik vertrouwde de reactie's van derden niet zo. Maar daar ben ik nu overheen.
Ik worstelde met bepaalde zaken al een hele lange tijd, en met hulp van Diana en Jorine van onze zielereisgroep, ben ik heel veel gaan zien,
Daarna heb ik veel kunnen verwerken over dat hele, heel ver verleden, mede doordat ik dit verhaal heb doorgekregen van m'n Cosmische vrienden!
Soms twijfel ik nog of het wel in atlantisch is gebeurd, maar eerder in Lemurie! Dus er zijn nog zaken die niet helemaaal duidelijk zijn...
Het verhaal, dat wil hier graag gaan neerzetten! Zodat misschien nog door anderen meer opheldering kan gegeven worden,
wie weet zijn er met puzzelstukjes, die hierbij aansluiten...

liefs

Tinne
Delen:
Marjanne
Marjanne nov 27 '10
Hoi Tinne,
ik ben heel erg benieuwd! Wat ik zoal heb doorgekregen, ook over Lemurië en Atlantis, ben ik erg belangstellend. Erg fijn dus dat je dit wilt delen!

liefs,

Marjanne
admin
admin nov 27 '10
Ik sluit me hier ook bij aan en heb zelf ook daar herhinneringen aan, heb veel reizen er heen gemaakt en teken reizen.
Kon er gewoon rondlopen en het landschap tekenen alles was net zo echt als het leven hier en nu.
Bijzonder om zo in een andere laag terug te kunnen gaan in vorige tijden.
Soms vraag ik me af of het niet gewoon een andere dimensie is buiten ruimte en tijd?
Wie heeft zich dit wel eens afgevraagd? Ik hoop zo eens wat van gedachten te wisselen met anderen.

groetjes van Bea
Tinne
Tinne nov 27 '10
Mijn ervaring als hogepriesteres, (juli 2010, doorgekregen door Cosmische Gidsen, als aanvulling op healings binnen in mezelf)

Diamanten zijn lichtwezens, het heeft een bewustzijn en zijn hier op aarde gekomen/gebracht, om ons te ondersteunen.
We mogen van de Diamanten (en ook andere edelstenen) genieten, want ze zijn onze mede-compagnons in onze reis terug naar God( De Bron, het licht). Het zijn onze naasten, onze lichtvrienden. Maw, ik/jij en de diamant zijn één.
Een van de eigenschappen die Diamant heeft, is dat ze 'opneemt" en ' uitzend".
In de tijd van Atlantisch werd daarom gebruik gemaakt van diamanten, om "energie in op te stapelen" en " energie vanuit de diamant vrij te laten ".
Vermits alles energie is, kan een diamant vrijwel alles opstapelen, in zich opnemen, en weer terug uitzenden.
Uiteraart, hoe groter de diamant, hoe groter de opname capaciteit, alsook het uitstralen.
In de tijd van Atlantis, was ik een Hogepriesteres(vrouwelijk of mannelijk, is me niet geheel duidelijk). Er werd met deze diamanten samengewerkt, en dat was een normaal iets om te doen. Er werd anders mee omgegaan, in de laatste periode van atlantis..in de zin dat dan meer nood was aan hulp aan mensen die los wilden komen van het ego (een beetje zoals nu deze tijd, maar toch anders, omdat toen een neerwaarse spiraal was, en nu een opwaarse spiraal)
We straalden deze zuivere diamanten in, met bv.
- intentie's van liefde, groei, kracht, zuiverheid, mededogen, warmte, dankbaarheid..enz, enz,
- door een verbinding/connectie te plaatsen in de diamant met de hogere Zelf of Goddelijkheid van een persoon.Zodat de persoon, het kontakt met zijn/haar Goddelijke kon vrijwaren.
- door een blauwdruk in de diamant te plaatsen, van je Zijn. Dwz, het is mogelijk om in een Diamant, je blauwdruk van je Goddelijkheid te verankeren, zodat mensen die rond de diamant zaten, volledig in contakt kwamen met jou (Hogepriester, die alleen maar het zuivere, Goddelijke doel had om mensen in het Goddelijk licht te zetten)
De energie die het dan uitstraalde en in trilling uitzende, was van zo'n Goddelijke schoonheid en zuiverheid, dat mensen er steeds aan kwamen laven.
Er zijn heel veel van deze diamanten ingestraald, en die zijn er nog steeds aanwezig.
- Je kon je aanwezigheid in de diamant plaatsen, zodat wanneer mensen in contakt kwamen met de diamant, jou in wezen bewust konden waarnemen, je kon dat vragen stellen, die de aanwezigheid van jezelf, kon beantwoorden, omdat je aanwezigheid hetzelfde bewustzijn en Goddelijkheid bezat als jij.
Deze zaken werden veelvuldig gedaan, in de laatste periode, als hulpbiedende oplossingen, voor zij die zich hadden laten intimideren door ' ego " en toch daar los van wilden komen.

In feite, zoals al werd vernoemd kan een diamant alles in energie opnemen, - maar dat gebeurde niet zomaar, allesomvattende Goddelijke Liefde was een van de krachten waarop de diamant zich opende om "energie" op te vangen, en uit te stralen. Je kan dit vergelijken met een oester, die zich opent en sluit, vanuit haar natuurlijkheid.
Het bewustzijn van de Diamant, die pure liefde is, en overgave aan het Goddelijke, is heel erg ontvankelijk om vanuit die Liefde haar werk te doen. Zij was daarom één van de geliefde metgezellen van de Hogepriester/Godheid in die tijd.
De wezens die ermee werkten, waren allen zuiver van aard, en ze gingen daarom ook heel zuiver met deze diamanten om. De mensen die er van konden genieten, waren daarom zeer dankbaar voor dit gegeven, en spraken vol liefde en genegenheid over de diamant en de groep vanwaar die diamant kwam.
De groep deed deze dingen onbevangen, met overgave, en het denken bestond niet bij deze groep, louter het Goddelijke op aarde in contakt met het Goddelijke in de Cosmos.

In die tijd, waren er - zij het heel druppelsgewijs - Wezens op aarde, die eveneens hetzelfde werk deden, die beinvloed waren geraakt door de kracht die de diamant uitvoerde op mensen, en alsook beinvloed door de reactie van de mensen. Die Goddelijke wezens, die eerst waren zoals jij en ik toen, voelden iets bij hen dat ze nog niet hadden gevoeld, namelijk een vorm van macht!
Het gevoel van belangrijk zijn, en iets te kunnen wat een ander geen macht over had dit te kunnen.
Deze energie werd enorm sterk bij hen.
Ondertussen deed de zuivere Groep zijn werk verder.. maar hadden deze energie van anderen al reeds opgevangen. Doch waren onbeinvloedbaar door hen, en hun naar-steeds-meer-hunkerende-macht.

In de meeste gevallen, konden deze wezens naar verloop van tijd, geen diamanten meer instralen, omdat de diamanten zich niet meer openden. De wezens hun intentie's waren immers niet meer zuiver in hun Liefde, en daarom bleef de diamant gesloten voor hun.
Dat zinde enkele groepen niet ( er waren vele groepen van lichthogepriester/Godheden), want het gevoel van onbekwaamheid, overmande hen. Ondertussen zagen ze de groepen die nog wel vanuit hun zuiverheid met diamanten werkten, en dat zorgde voor een vreemd gevoel bij hen.
Er ging over deze situatie'w wel een hele tijd over.. het was echt druppelgewijs dat deze ontwikkeling zich voordeed, maar vermits tijd niet echt bestaat, maar wel oorzaak en gevolg, was het voor de groepen die zich met deze macht-energie-wellust bezig hield, de actie nodig om dit alsnog om te keren. En sommigen van hen keerden zich naar de ander groepen, om weer opnieuw gered te worden, en terug naar hun Goddelijkeheid te richten.. sommigen slaagden daar weer opnieuw in, anderen gingen snel bergaf.

Enkelen, die het gevoel van Macht aanzagen als hun nieuw verworven recht en Goed, en deze als middel wilden gaan prediken, en ook zagen dat mensen daarnaar luisterde en hen hiervoor ook bewonderde..
ontdekte, via een bepaald proces, een middel om de diamant haar code te kraken, zodat zij zich ofwel weer gewillig opende voor intentie's, ofwel noodgedwongen "moest" openen vanwege de dwangmatigheid van het proces.
Hiermee vierde de enkelingen een feest, want er was in hun ogen een grote overwinning gemaakt. Zij konden weer beschikken over de Diamanten. En nu konden ze deze diamanten hun eigen wil opleggen, niet meer de Goddelijke wil, maar wat zij wilden.
Via dat soort proces, maakten ze een soort nep-liefdes-gevoel aan, die heel sterk in resonantie overeenkwam met de trilling van pure zuiver liefde, en op die manier werd de diamant gemanipuleerd. Al deze nep-liefde werd dan ingestraald (omdat deze wezens de pure liefde niet bezaten) en uitgedeeld aan bepaalde bevolkingsgroepen.
Er werden dus omdenduur twee soorten groepen ontstaan, waar mensen naartoe gingen, of naar toe getrokken worden.
De ene groep was zuiverheid in liefde,
de ander groep was nep-liefde. Deze nep-liefde was opgebouwd uit verschillende trillingen waaronder ook de trilling van machtwellust. Dat namen de mensen mee op, alsook werd dit versterkt, binnen in hun groep.
Daar onstond een wedijverige situatie, en zodoende kwamen ze tegen elkaar in opstand, om de meeste macht.

Maar anderzijds hadden ze elkaar nodig.. het was een spel van afstoten en aantrekken.
Ze hadden elkaar nodig, omdat de groepsdinamiek de sterkte van de macht kon uitstralen, en kon overwinnen- zo dachten ze.

Uiteindelijk werd de groep die met zuivere liefde steeds kleiner.

Er kwamen via die donkere groep, kristallen die ingestraald werden met nep-liefde die een capaciteit hadden om die trilling in de ether te sturen, specifiek afgestemd op de trilling van een bepaalde Hogepriester/Godheid, die wel met zuiverheid bezig was.

De donkere groep, kon nu met die nep-liefde hetzelfde toepassen als ze altijd hadden gedaan..
- hun blauwdruk van hun wezen instralen.. of bepaalde intentie's in de diamant steken,
mensen ontvangde deze energie, en dachten dat het om een bepaald soort Goddelijk gevoel/intentie ging.
- ze konden eveneens net als daarvoor, hun aanwezigheid in deze diamant steken, zodat zij vragen konden beantwoorden via de diamant aan diegene die vragen stelde. Met de nodige intentie mee ingestraald, dat wat ze zeiden, de absolute waarheid is/was.

Wat hadden ze in die tijd gedaan.. met de diamant die wij (diana, jorine en ik) hebben gevonden in het oude atlantis tijdens een zielereis?
Ze hadden m'n blauwdruk gecopieerd, ze hebben daarom de diamant de inentie gegeven, dat het mijn zuiver energie van Liefde was..
ze hadden ze zodanig beinvloed dat ze resoneerde met zeer veel kleinere diamanten.. dus deze diamant was de centrale diamant.
Mensen dachten dat het dus om mij ging, en dachten dat ze mij in energie ontmoette als ze in contakt kwamen met ofwel de centrale diamant ofwel de kleinere diamanten.
Daardoor, was er een energie ontstaan, die negatief en onzuiver was, en die de indruk moest geven dat het om mij als hogerpriester ging.
Volgens datgene wat ik doorkreeg wist ik van dit gebeuren af, en ben ik druppelsgewijs samen met onze groep bezig geweest, onze liefdes-energie terug te sturen, zowel naar de donkere groep als naar de diamant.
Dat voelde de donkere groep, dus begonnen zij in de grote centrale diamant, negatieve spreuken, en intentie's te steken, persoonlijk voor Mij en de groep bedoelt, en deze versterkten ze steeds meer en meer, naar gelang ze zich door onze zuiver intentie belaagd voelden.




Uiteindelijk is atlantisch tenonder gegaan.. en zit er hier een stuk tussen, die nog niet duidelijk is.
Ze springen in verhaal naar beelden waar ze me laten zien, dat er steeds een soort bescherming, liefde-energie, zuiverheid naar die negatieve diamant en donker groep is gegaan, en dat dit voor een stuk, het ware natuurlijke van mijn aanwezigheid op aarde, beinvloedde. Ik was dus voor een bepaalde percentage bezig met het afweren, en dat deel kon ik dus niet aan de mensen geven..
hierdoor werd m'n eigen natuurlijke zijn op een bijzonder manier,
zodanig beinvloed dat ik en de groep dat zuivere eveneens niet tenvolle kon behouden. Er was een trilling geboren, die iedereen zou treffen, zo blijkt..


(wordt vervolgt)
admin
admin nov 27 '10
Bedankt Tinne voor je openheid, in jouw verhaal herken ik heel veel dingen en ik moet je zeggen dat we in deze tijd in een herhaling komen te staan van die tijd, wees ervan bewust en verbaas je nergens over we gaan weer een keuze maken, hopelijk de goede met elkaar....
Marjanne
Marjanne nov 27 '10
Dat we de diamant weer in haar volheid mogen ervaren en er met z'n allen weer mee verbonden raken.... Wat een mooi verhaal, Tinne, en ook voor mij veel herkenbaarheid. Het doet me ook denken aan het Metratonische VolLichtspectrum, de eenheid, waar we weer naar teruggaan (als het goed is)... en het HalfLichtspectrum wat dualiteit veroorzaakt, het licht waar we het nu (nog) mee moeten doen hierop aarde, mede door de val van Lemurië en Atlantis.
Ik kan me jouw twijfel over Atlantis óf Lemurië goed voorstellen, mijn gevoel zegt dat het over allebei kan gaan.
Voel me ontroerd door jouw verhaal en voelde helemaal mijn basischakra's en hartchakra.
Erg fijn dat je dit wilt delen.

@Bea: voor mijn gevoel is het een waarheid dat Atlantis en Lemurië nu dimensie's zijn buiten ruimte en tijd.
Hoe dichter wij weer bij de eenheid, bij ascentie komen, hoe dichter deze dimensies bij de aarde komen is mijn gevoel.
Ben ook benieuwd hoe anderen hier over denken.
Cialara
Cialara nov 27 '10
De dimensies of steden in dimensies van Atlantis en Lemurie worden opnieuw opgebouwd, maar nu met vernieuwde en gezuiverde energie smileik heb zelf een aantal malen het nieuwe Atlantis bezocht en ben er zelf ook deel van.

Maar Tinnes verhaal is nog niet af... het verhaal van de diamanten in het oude Atlantis heeft op mij heel veel indruk gemaakt smile
gast
gast nov 27 '10
Mag ik zo vrij zijn mijn ingevingen te plaatsen aangaande Atlantis en Lemurie (Lumeria); Atlantis was 1 continent. Het enige continent wat er toen op aarde was. Zoals iedereen wel kan zien bij het zien van een wereldbol; de continenten passen in elkaar. En zo was het in de tijd van Atlantis; 1 continent. Op het moment dat de mens verviel in afgescheidenheid (ging denken in dualiteit van goed en kwaad) is het continent gaan delen. Dit bracht met zich mee dat leven op aarde niet meer mogelijk was en dit was de ondergang van de Atlantiers.
Ik weet eerlijk gezegt niet of Atlantis en Lemurie twee verschillende culturen waren. Het kan heel goed zijn dat het om dezelfde cultuur gaat, maar gezien wordt als twee verschillende omdat wij het nu niet kunnen plaatsen als dezelfde omdat de plaats die er nu voor wordt gegeven (Atlantische oceaan/grote oceaan) niet dezelfde is. Ik zie de atlantische oceaan meer als een scheur in het continent van Atlantis, en niet de plaats waar het "gezonken" zou zijn.

Dit zijn ingevingen die bij mij opkomen als ik aan Atlantis denk.

Tinne als je wilt mag dit ook in een andere topic geplaatst worden om niet jou topic op wat voor manier dan ook te "vervuilen". Ook ik wil het zuiver houden maar wilde toch mijn ingeving delen.
Tinne
Tinne nov 27 '10
Wat is vervuilen, he Gast.. voor mij vervuil je het topic niet! smile
Of het om atlantis of Lemurie gaat,
en of atlantis ook Lemurie is, daar zijn we nog niet helemaal overuit, dus zal daar nog wel duidelijkheid in komen.

toch is natuurlijk een discussie daarover opzetten, een andere topic waard! ik denk dat je dit ergens voelde..
en dan kan je die gelegenheid gerust nemen,
maar dank je om jouw ingevingen toch hier al te plaatsen.
Tinne
Tinne nov 28 '10
Wat aan het verhaal over atlantis en de diamanten vooraf gaat.. is de zielereis!
Ook deze deel ik met jullie graag, zij het wat aangepast omwille van privé redenen!
Hiermee wil im m'n healingsproces opengooien! dat wil zeggen, dat jullie mede healers zijn voor mij, zonder dat jullie daar eigenlijk voor kiezen misschien of iets voor moeten doen zelfs!



De zielereis is samen met Diana en Jorine...en het is een korte vertaling geschreven door Jorine!
karda
karda nov 28 '10
Hoi Tinne,

Jij hebt het over zieldereis, gebeurd dat met visualisaties ? of geleide meditatie?

doe je het al lang?
hoe ben je er toe gekomen om het te doen?
ben er benieuwd naar

liefs karda
Tinne
Tinne nov 28 '10
2010-07-22 Het kristal van Tinne


Tinne had een probleem en vroeg of we voor haar wilden kijken in zielenland wat er de oorzaak van kon zijn. Ze vraagt Diana en mij om haar te helpen.

Diana en ik hebben vervolgens overleg gehad en even kort gekeken...

We hebben gezien dat er een oud kristal was in het oude Atlantis, wat helder is, maar steeds weer zwart kleurt, er rust waarschijnlijk iets van een spreuk of vloek op. Daar gaan we vanavond naar kijken met Tinne.

Wat we wel hebben gedaan intussen, we kregen een nieuw kristal van het lichwezen dat bij Diana is, voor Tinne, en dat hebben we haar omgehangen. Ze kreeg het even ter bescherming, ook hebben we een soort van lichtschild om haar heen geplaatst. Zodat ze zichzelf kan uiten en rein kan voelen, en zich toch beschermd weet.

Daarnaast heb ik in het nieuwe Atlantis bij het orakel, een kristal gelegd voor Tinne op het vlak van gezondheid en spiritualiteit, om die ten goede te bevorderen.

’s Avonds gaan we met zijn drieën op pad in zielenland.

Tinne geeft aan wel degelijk iets gevoeld te hebben die dag en voelt dat er iets zwarts rond haar hangt, en telkens als het kristal straalt, wordt het door iets of iemand of meerderen donker gemaakt. Zo voelt het, alsof het kristal niet lang mag schijnen.

Dat is precies wat Diana ook zag gebeuren. Onze Aktie van die middag had wel even geholpen, maar was niet blijvend, er moest dus toch nog iets anders gebeuren.

Ik zie mezelf dan opnieuw in het Nieuwe Atlantis staan, alweer bij het orakel. Tinne staat tegenover me en Diana rechts van me bij de orakel tafel. Op de tafel in het zand staat mijn orakel getekend, de bloem. En ik voel, dat het kristal nu op een ander vlak gelegd moet gaan worden, dat van relaties en emoties.

Dan voelen we een mannelijke energie bij ons komen, hij voelt bekend, maar we kunnen de energie niet direct plaatsen. Hij spreidt zijn armen en heet Tinne welkom. We herkennen hem uiteindelijk maar niet zijn naam. We vragen aan de energie wat we/Tinne met het andere kristal moeten doen, het kristal dat steeds zwart wordt… De Spirit stelt ons gerust en begrijpt wat er aan de gang is, maar hij mag niet alles zeggen of doen, precies wat er die middag ook al tegen mij en Diana is gezegd.

Dan doet de spirit iets met het staafkristal dat voor Tinne op het orakel ligt. Hij raakt het aan en het begint te stralen. Dan haalt hij het kristal dat Tinne om haar nek heeft hangen weg en hangt dit nieuwe er voor in de plaats.

Het kristal dat op het bord ligt is daar om ten goede te beïnvloeden. Hij heeft het aarngeraakt, laten stralen en vervolgens aan Tinne gegeven, die hiermee haar verantwoordelijkheid weer voelt opkomen en capabel is voor de goede verloop van haar proces! Het orakel is dus niet meer nodig.. Tinne is op dit moment door het kristal om haar nek gesterkt!



Na dit helder te hebben, bedenken we nog dat het oude kristal er ook nog is, en vragen ons af wat er mee te doen. We vragen aan de spirit of we er iets aan mogen gaan doen en hij knikt dat het goed is. We besluiten om onderweg te gaan naar het oude Atlantis, maar Tinne voelt angst, heel begrijpelijk nu voor ons alledrie. We vragen ons af wat daar gebeurt is, maar vervolgen onze tocht naar het oude kristal.

Omdat Diana het oude kristal gezien heeft, laten we ons door haar leiden. Het was op een vrij donkere, schemerige plek. Diana pakt haar sleutel, die wijst ons de weg. We houden allebei een hand vast van Tinne, die werkelijk bibbert nu. We nemen ook onze gidsen mee. We gaan met zijn allen in een kring staan en maken een lichtpoort om naar het kristal te gaan.

Het duurt vrij lang voor we er zijn, het is een heel eind terug in de tijd, zo voelt het. Uiteindelijk komen we in een soort van grot terecht. Het is er heel donker, hol en leeg, maar erachter is wel een opening. Het voelt koud en onaangenaam. Achter in de grot, zo’n 1 a 2 meter voor de opening zag Diana het kristal.

Tinne vraagt zich af of ze zelf daar vroeger ooit het kristal heeft neergelegd, maar ik krijg duidelijk door dat dat niet zo is, zij heeft het daar niet neergelegd, ook Diana voel dat dat niet zo is. Het kristal of de Diamant is er toen door iemand in die tijd (het einde van de Atlantis periode) neergelegd, en werd gebruikt om Tinne negatief te beïnvloeden. Het is doelbewust gedaan en het heeft Tinne vele levens beïnvloed. Niet door één persoon, maar door een groep is dit gedaan.

Tinne voelt nu doorkomen wat er is gebeurd: Het kristal is bewerkt, met negatieve energie van een groep. Een groep waar zij niet bij wilde horen, maar waar ze eerst wel bij was.

Op het kristal staat ook iets gegraveerd, het lijkt wel een A met een G. Tinne denkt dat er Agaton staat, maar we weten niet wat het betekent.

Dan zie ik een hand die het kristal pakt of wil pakken. En ik vraag of Tinne dat deed, maar zij was het niet. Ook Diana was het niet… Toch zie ik dat iemand het in zijn handen wil nemen en ook Diana ziet het nu, een hand die het kristal terug wil pakken, maar het door onze bescherming niet kan, het komt er niet doorheen.
Het kristal resoneert normaal gesproken op de energie van die hand, maar omdat het kristal nu in ons energieveld is, kan die ander er niet bij.
Tinne voelt dat de energie van die hand, de energie is die ze al enkele jaren voelt, en dat het steeds meer begon te voelen.
Dan komt er een gevoel over ons, alsof we het kristal gaan deprogrammeren, zodat het niet meer naar die hand luistert als het ware.
Ik zie ons in een kring rond het kristal staan. Het kristal flikkert van kleur naar grijs, maar niet meer zwart intussen. Dan proberen we het kristal te deprogrammeren met ons licht, geleid via onze gidsen en samen met het licht van de cosmos. We houden onze handen erboven, en een enorme energie begint te stromen. Ook het kristal aan de ketting rond Tinnes nek begint nu te stralen.

Tinne roept nu ook de hulp in van Aartsengel Michaël, en al direct is hij aanwezig om ons te helpen bij dit werk. Ik voel hem direct nadat Tinne het vraagt. De hele grot begint te glinsteren van de energie die hier nu is. We krijgen het heel erg warm en onze vingers en handen tintelen ervan. Het duurt ontzettend lang, het energie geven. Na vele eeuwen door duistere magie te zijn beinvloed, heeft het tijd nodig en heling om weer heel te worden voor het kristal. Tinne vraagt of het werk dat wij nu doen, later overgenomen kan worden door engelen of andere helpers, en Diana's bijzondere lichtwezen, die er opeens ook bij is, zegt dat dit inderdaad zal gaan gebeuren. Engel Michaël heeft de banden doorbroken die het kristal had met de mensen of wezens die het bewerkten.

Het postieive uit dit geheel is toch goed te weten wat er nu werkelijk aan de hand was, en het heeft Tinne ook geleerd om te strijden., door alle levens heen. Nu pas begrijp ik haar angst en negatieve beeld over Atlantis.

Intussen voelt Tinne dat haar chakra’s weer goed gesteld worden en in balans komen. Ook wordt het verleden geheeld. Het heeft veel heling nodig en het zal zeker enkele dagen duren volgens Michaël.

Dan zien we het kristal veranderen, het krijgt nu kleur, Diana ziet het heldergroen. Maar het kan alle kleuren krijgen van de regenboog., net als een hele zuivere diamant.

Ik voel steeds dat het kristal hier niet alleen kan blijven. Tinne durft het nu wel op te pakken en neemt het mee. We gaan terug naar het Nieuwe Atlantis. Nu Tinne het in haar hand heeft voelt ze dat het kristal bij haar hoorde ooit. De rillingen liepen over mijn rug toen ze het oppakte en het kristal begon direct te stralen, ze zijn heel krachtig samen zie ik.

Diana's lichtwezen zegt dat de helpers met ons meegaan en het kristal blijven onderhouden tot het helemaal stevig met Tinne verbonden is.

We zijn weer terug in het nieuwe Atlantis, bij het orakel. Voor Tinne voelt het nieuwe Atlantis nu anders, frisser, ruimer en vrolijker en zuiverder voor haar. Ik zie dat ik de tekening in het zand op de tafel uitwis, en het schoon van het werk dat gedaan is. Tinne knielt en dankt de bron voor alle hulp.

Diana vraagt nog waar we het beste de diamant kunnen neerleggen. doch Tinne mag het bij zich houden.
( verslag : jorine)
Tinne
Tinne nov 28 '10
Origineel bericht van: karda
Hoi Tinne,

Jij hebt het over zieldereis, gebeurd dat met visualisaties ? of geleide meditatie?

doe je het al lang?
hoe ben je er toe gekomen om het te doen?
ben er benieuwd naar

liefs karda



Dank je voor je interesse karda,
wat je vraagt zijn meer vragen rond methode en techniek, en deze topic gaat over inhoud en healing!
het beste wat je kan doen , is een nieuw topic aanmaken met deze vragen!
Waar ze heel zeker zullen beantwoord worden!
karda
karda nov 28 '10
ga ik doen.
Wat een verhaal wat een belevenis en prachtig dat jullie dit zo op deze manier konden doen met behulp van de engelen en de gidsen, wat zal dat nu een vrijer gevoel geven. dat de vloek nu is opgeheven en het kristal weer mag gaan stralen.
prachtig.
Tinne
Tinne nov 28 '10
Nou..dit zijn zielereizen van juni en juli van dit jaar!
Het was heel zeker zo dat het vrijer voelde!
doch er is iets nog niet geheel in orde.. ik eis nog niet volledig m'n plek op aarde op zoals die is bedoeld en zoals ik in weze ben! Daardoor beperk ik mezelf in het lichwezen die ik ben, maar teven hierdoor ook als mens!
Ik werk nu nog steeds aan het terug op orde stellen of vernieuwen hierin, of hoe ik het ook noemen mag!

dank je wel Karda voor je medeleven!
Mimosa
Mimosa nov 28 '10
Ik wilde gisteren al reageren, maar kon dat op de een of andere manier niet. Er kwam een groot verdriet over me heen, een soort donkere wolk toen ik het las, wat ik overigens niet kan plaatsen.
Nu ik de healingreis gelezen heb, begint die donkere wolk wat lichter te worden. De tranen staan in mijn ogen zo goed voelde het. Wat ontzettend mooi deze samenwerking.
Tinne
Tinne nov 28 '10
Dank je lieve Mimosa!
Cialara
Cialara nov 28 '10
Toch bijzonder om het hele gebeuren weer terug te lezen... het heeft heel veel indruk op me gemaakt in die periode, maar daarnaast heeft het me ook heel veel vertrouwen gegeven in de engelen, de bron en de gidsen waar we mee samenwerkten tijdens het hele gebeuren. Heel mooi. Dank je Tinne, dat je toen het vertrouwen in ons had om je te helpen en dat we mee mochten maken samen met jou terug te kijken in wat er allemaal gebeurd was in Atlantis. Ik wist dat ik ook banden had met het oude Atlantis en ik had het volste vertrouwen in de opbouw van het nieuwe Atlantis, nu ik weet hoe hard er gewerkt wordt aan de zuivering van al het oude, maakt dat de opbouw van het nieuwe nog mooier om mee te mogen ervaren.

Liefs Jorine.
Tinne
Tinne nov 28 '10
Het was een heel intense periode, en ik had evenveel vertrouwen in de hulp van Diana en jou, als jij en Diana hadden toen jullie mijn hulp nodig hadden met bepaalde ontwikkelingen en healings voor jullie! wink
Deze keer was ik het inderdaad die steun wenste... en heb ik heel zeker gekregen! Schitterend

Ik vervolg dit verhaal nog met een stukje, want weet je nog dat ik je berichte dat ik daarna enkele dagen met die diamant in een bootje op een onderaardse rivier zat ( niet letterlijk dus, maar in een bepaalde dimensie)
Ik zou dit gesprek tussen jou en mij, hier willen plaatsen ( beetje opgepoetste versie grin)
admin
admin nov 28 '10
wow wat apart en bijzonder om dit nog eens terug te lezen !
doe ik bijna nooit bij een zielenreis.. en deze is al van enige tijd terug.. maar het staat blijkbaar nog helder op mijn netvlies, nu ik het teruglees :-).

Ja het was een heel bijzondere reis ! Ik ben daar op het moment totaal niet meer mee bezig, maar begin er nu opnieuw de schoonheid van in te zien. Ik ben blij dat we elkaar een heel stuk hebben kunnen helpen wink
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki