Loading...
nl

Jullie mooiste ervaring

TamaraButterfly
TamaraButterfly nov 27 '10
Hoihoi,

Jullie hebben vast meerdere spirituele ervaringen gehad
Maar welke vonden jullie het allermooist?

Liefs
Delen:
Emuca
Emuca nov 27 '10
De ontmoeting met mijn beschermengel, wat een heel rottige periode afsloot.
karda
karda nov 27 '10
Ik heb hele mooie ervaringen mogen ervaren tijdens mijn uittredingen.
admin
admin nov 27 '10
Mijn mooiste ervaring was toen ik een aanraking kreeg van God, en mijn leven plotseling 180 graden anders werd, ik was daardoor in 1 seconde een totaal ander mens geworden en het gevoel is nooit meer weg gegaan...het is ook niet te verwoorden wat dit met je doet, het ontvangen van de Geest van God, laat alles anders worden......
Cialara
Cialara nov 27 '10
Oef, ik heb heel wat prachtige ervaringen gehad intussen, maar de allermooiste was denk ik het één worden met mijn gids en tweelingziel in de andere dimensie... Het gevoel om samen één geheel te zijn, is ongelofelijk... had nooit zoiets ervaren.

En er is nog iets waar ik af en toe naartoe geleid wordt en wat me altijd weer ongelofelijk veel doet, dat is de leegte en de stilte, een meesterlijke ervaring van het totale niets waarin je één bent met niets en tegelijk met Alles... het al...
gast
gast nov 27 '10
De mooiste momenten in mijn leven zijn de momenten dat alles synchroon is. Alles valt dan op z'n plek en geeft een gevoel van eenheid. Deze momenten komen steeds vaker voor en duren steeds langer.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki