Loading...
nl

Gezichten - Symbolen - Beelden

admin
admin nov 25 '10
Hoi,

Als ik in een bepaalde "stand" ben, op een manier dat ik meer naar mijn innerlijk gericht ben, dan zie ik vaker bepaalde gezichten of een symboliek wat iets voor mij betekent. Niet voor mijn fysieke ogen, maar het "projecteert" zich in heel gewone dingen. Als ik naar de grond kijk dan zie ik een beeld van een gezicht dat een manier van doen uitstraalt wat mij een boodschap geeft. Als ik onderzoekend kijk, kijk ik naar een gewoon blad wat op de grond ligt. De andere keer zie ik ineens Maria (wat voor mij een symbolische betekenis heeft) in het blauw. Als ik dan goed kijk, zie ik dat ik naar een foto van bergen loop te staren, waar in de verste verte geen Maria op te zien is. Maar het zijn telkens van die kleine dingen: net zoals ik denk dat er iemand voorbij loopt, maar het zijn weer van die schimmen/schaduwen. Om de zoveel tijd komt dit naar voren.

Misschien iemand die een mooie uitleg hierover heeft?

Groetjes,
Bart
Delen:
TamaraButterfly
TamaraButterfly nov 26 '10
Hoi Bart.

Ik herken wel wat je zegt.
Ik heb dit zelf ook wel, dan 'kijk' ik op een bepaalde manier zeg maar en dan zie ik vaak gezichten ergens in verschijnen.
Ik heb dit ook vaak als ik mijn bed lig en als heel m'n kamer paars is van kleur, als ik me dan 'concenteer' op de energie dan vormt er een gezicht.
Ik heb er niet echt een uitleg voor, misschien iemand anders!

groetjes
admin
admin nov 26 '10
Hoi Tamara,
Ja, heel apart is dat, ben benieuwd of iemand er meer over kan vertellen !
Groetjes!
Beschermengel
Beschermengel nov 26 '10


Ohh ja heel herkenbaar!...het is inderdaad een bepaalde manier van kijken want als je goed kijkt is het er helemaal niet.

Ik heb er ook niet echt een uitleg over, maar voor mij zijn het toch bepaalde boodschappen of het is voor mij bedoeld want ik zie het...en vaak komt het overeen met waar ik mee bezig ben.

Laatst zat ik op de bank en keek naar buiten ...mijn auto staat voor de deur en kan er zo in kijken...ik zag 2 mensen in de auto zitten! een man achter het stuur en een vrouw achterin de vrouw keek mijn kant op en ze leek op mijn moeder, toen ik goed keek was het gewoon de weerspiegeling van de bloemen die voor het raamm stonden, maar vond het wel leuk om te zien.

Zo ook Maria gezien op het hout van de schutting ..het was echt geweldig om te zien maar zodra je goed gaat kijken zie je heel wat anders.

Ik heb heel wat voorbeelden te veel om op te noemen ...en ben toch ook wel nieuwschierig of hier iemand een goeie verklaring voor heeft...ikzelf hou het op mijn kleine (of grote ) hulpjes smile
karda
karda nov 26 '10
ik zie vaak op het douchescherm of als het regent op de ruit ook gezichten, dieren, etc verschijnen of in de wolken
Mimosa
Mimosa nov 26 '10
Bart dank je voor het beginnen van dit onderwerp. Ik herken het heel erg, maar stond er eigenlijk nooit zo bij stil. Heb het altijd al gehad en hoewel ik me nu herinner dat ik er vroeger duidelijk boodschappen in zag, ben ik ooit ermee gestopt de boodschappen te herkennen. Want dat werd toch gezien als iets engs, iets wat er op wees dat je niet spoorde. smileGrappig hoe je dingen kunt wegstoppen, ik was het gewoon kwijt tot het nu weer volop naar boven komt.
Ik weet niet of het voor iedereen geldt, ik vermoed van wel, voor mij zijn het boodschappen.
admin
admin nov 26 '10
Mooi dat het zo naar boven komt bij iedereen smileHet moeten inderdaad boodschappen zijn die je volgens mij bewust (moeten) houden van je geestelijke weg, wat zich vertaalt in de (onbewuste) symboliek van de archetype-symbolen in je geest. Deze hebben voor jou een diepe betekenis. Dit vertaalt zich dan op deze manier naar buiten toe?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki